Bekijk originele versie : tattoo afbeeldingen hier
ik wil nog tattoo laten zetten...
ik zat te denken aan me schouderblad..onderrug..bovenbeen..lies...
een panter..engeltje..sierletter s...
ik heb al een roosje hartje en een vlinder dus dat sowieso niet..
op me bil..buik en pols..dus dat sowieso niet
en ik hoef niet te horen dat t haram is of dat t lelijk is enzo ik vraag naar afbeeldingen en idees...alvast bedankt
Wat v0or s0ort wil je dan m0et het met l0ve te maken hebben ?? kdenk dat je beter bij google.nl kan z0eken alavast veel succes :D :zwaai:
esmiralda
02-06-2004, 00:06
HARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
HARAAAAM
JIJ BENT KAFIER BILAH
JIJ BENT EEN MOECHRIKA
JIJ BENT ERGER DAN EEN JOOD
ALS JE EEN TATOE GAAT ZETTEN
Mysticalia
02-06-2004, 10:04
Origineel gepost door esmiralda
HARAAAAM
JIJ BENT KAFIER BILAH
JIJ BENT EEN MOECHRIKA
soub7anAllah! wat zeg je toch! :kwaad:
Wat weet jij ervan wat ze doet in haar leven?? ok tatous zijn haram, maar dan moet je haar niet bestempelen met zulke termen! 7ashouma! :kwaad:
:belgie:
Origineel gepost door esmiralda
HARAAAAM
JIJ BENT KAFIER BILAH
JIJ BENT EEN MOECHRIKA
Ze heeft al een tattoo. Laat dat kindje maar, Allah vervloekt hen.
charming20
02-06-2004, 14:08
TFOEEEEEEEEEEE *****AAAA
Volgens mij vroeg ze niet om jullie mening maar om tattoo afbeeldingen..het is toch haar eigen keuze... Hou je met jezelf bezig...daar heb je genoeg aan...
charming20
02-06-2004, 17:05
`KHAAAAAAAAAAAAAAAB TFOEE 3LIEKOEM A TERING H OEREN TFOEE TFOEE TFOEEE TFOEEE TFOEE F UCK JULLIE EN HOPELIJK BRANDEN JULLIE ALLEMAAL DE REST VAN JULLIE LEVEN IN HEL INSA ALAH
Dit soort uitspraken hoor je zoo vaak. "laat ze doen wat ze wil, is haar zaak", "het is tussen haar en Allah".
Wat is dat voor nonsens? Het is juist onislamitisch als je er niks van zegt.
De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Wie van jullie Al-Munkar (iets slechts) ziet, hij moet het veranderen met zijn hand; als hij dat niet kan, dan met zijn tong; en als hij dat niet kan, dan met zijn hart; en dat is de zwakste vorm van geloof.” (Hadith sahih Muslim overgeleverd door Abu Sa'id al Khudri).
Verder is het de taak van de moslims om het goede te bevelen en het kwade te verbieden:
Allah Subhanahu wa Ta’ala omschrijft de eerste samenleving van de islam:
« En de gelovigen, mannen en vrouwen, zijn vrienden van elkander. Zij sporen aan tot het goede en verbieden het kwade… » {9:71}
In een ander vers zegt Hij dat er in dezelfde samenleving hypocrieten zijn:
« De huichelaars, mannen en vrouwen zijn allen met elkander verbonden. Zij sporen aan tot het kwade en verbieden het goede… » {9:67}
Allah heeft deze Ummah het volgende opgedragen:
« En laat er een groep onder u zijn die tot goedheid aanspoort en tot rechtvaardigheid maant en het kwade verbiedt; dezen zijn het die zullen slagen. » {3:104}
Lees verder in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=260666
Triest dat je vandaag de dag raar wordt aangekeken als je het beste wilt voor je mede-moslims.
Origineel gepost door RaiseUp
Dit soort uitspraken hoor je zoo vaak. "laat ze doen wat ze wil, is haar zaak", "het is tussen haar en Allah".
Wat is dat voor nonsens? Het is juist onislamitisch als je er niks van zegt.
De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Wie van jullie Al-Munkar (iets slechts) ziet, hij moet het veranderen met zijn hand; als hij dat niet kan, dan met zijn tong; en als hij dat niet kan, dan met zijn hart; en dat is de zwakste vorm van geloof.” (Hadith sahih Muslim overgeleverd door Abu Sa'id al Khudri).
Verder is het de taak van de moslims om het goede te bevelen en het kwade te verbieden:
Lees verder in deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=260666
Triest dat je vandaag de dag raar wordt aangekeken als je het
beste wilt voor je mede-moslims.
Heel erg bedankt, maar volgens mij is sherine geen gelovige, dus dit heeft allemaal geen zin..
marocosia
02-06-2004, 23:49
Luister een tattoo is haram... en voor de mensen dat zeggen laat haar het is ten eerste hun plicht om hun broeders en zusters te zeggen wat goed is en wat niet goed is... Maar mensen als jullie willen zeggen dat het haram is zeg het dan op een manier waarom je die persoon kan overtuigen dat het haram is en niet gaan zeggen ***** f zoiets...
daar zal jij ook gestraft voor worden...
PowerQueen
03-06-2004, 09:10
Origineel gepost door marocosia
Luister een tattoo is haram... en voor de mensen dat zeggen laat haar het is ten eerste hun plicht om hun broeders en zusters te zeggen wat goed is en wat niet goed is... Maar mensen als jullie willen zeggen dat het haram is zeg het dan op een manier waarom je die persoon kan overtuigen dat het haram is en niet gaan zeggen ***** f zoiets...
Precies..
Origineel gepost door marocosia
Oke als je dat vindt, ga jij dan maar naar je nederlandse buurvrouw en vertel het aan haar. Dat ze geen kortebroek mag dragen, dat ze geen tatoo mag hebben en dr wenkbrauwen niet mag epileren, terwijl ze niet gelovig is....
marocosia
03-06-2004, 14:21
Ewa als we dat konden doen dan ging het wel goed met iedereen... Maar wat jij hier nu wil duidelijk maken is dat zij het maar gewoon moet doen... maar wat k heb gezegd is dat wij het een keer tegen haar moeten zeggen niet doen op een normale manier en als ze het tog wil doen dan is het haar keus wij zullen allemaal gestraft worden voor de slechte dingen dat wij doen.
En haar beschouw k als een van mijn zusters en niet die nsara el koefar.
HARAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
jA MOSLIMS ZOGENAAMD!!!!!!!!!!! zEHMA EEN TATTOO OP SCHOUDERBLAD, JA ASOCIAAL WIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.