Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Zitten Jongens Inelkaar??????

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:17

Ik weet dat zon soort topic al eerder is gemaakt door sherine!!!!! Ik kon er toen ook al geen antwoord opgeven maar soms denk ik bij mezelf: wat zijn jongens tog rare wezens!!! niet negatief bedoeld ofzo hoor maar soms kan ik het gewoon niet helemaal volgen!!!! Ze denken heel anders als meisjes vind ik en ze snape nooit wat je bedoeld ze vaten het altijd verkeerd op!!!!!! heeft iemand hier misschien een antwoord op?????

jenny
19-11-2002, 21:20
mannen komen van mars en vrouwen van venus............

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:23
Jah maar waarom snappen vrouwen mannen niet en omgekeerd??????

jenny
19-11-2002, 21:27
Vrouwen zijn veel gevoeliger....... Denken over hele andere dingen na. Maar je hebt gelijk hoor ik begrijp ook vaak nix van ze..... En eigenlijk heb ik daar ook geen antwoord op hoe dat nou komt.....

KI_kracht
19-11-2002, 21:30

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah maar waarom snappen vrouwen mannen niet en omgekeerd?????? denk je zelf dat het zo is?? er is meningsverschil maar ze begrijpen je wel. kijk maar de getrouwde mensen die hebben meningsverschil maar begrijpen elkaar wel als ze elke keer de dingen verkeerd opvatten dan kan het nooit zo zijn dat wij nu bestaan dan waren onze ouders vanaf de eerste dag al gescheiden volgens mij. je moet tegen kritiek kunnen en je moet de mening van de ander accepteren en dan komt het volgens mij goed. :zwaai:

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:31
Hmmm nou daar zit misschien wel wat in maar jah er zal denk ik nooit een oplossing voor zijn!!! en dus hou je altijd die conflicten enzo!!!! als mannen nou eens beter naar vrouwen zouden luisteren dan zou het misschien wel wat makkelijker gaan!!! wat als je wat verteld aan ze het gaat de ene oor in en de andere weer uit!!!!!

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:32
Origineel gepost door KI_kracht denk je zelf dat het zo is?? er is meningsverschil maar ze begrijpen je wel. kijk maar de getrouwde mensen die hebben meningsverschil maar begrijpen elkaar wel als ze elke keer de dingen verkeerd opvatten dan kan het nooit zo zijn dat wij nu bestaan dan waren onze ouders vanaf de eerste dag al gescheiden volgens mij. je moet tegen kritiek kunnen en je moet de mening van de ander accepteren en dan komt het volgens mij goed. :zwaai: Neej volgens mij heeft het nix met menigsverschillen te maken maar denk eerder dat mannen een ander beeld hebben van dingen dan de vrouwen!!! als een vrouw zegt links denkt de man rechts snap je????

KI_kracht
19-11-2002, 21:41
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Neej volgens mij heeft het nix met menigsverschillen te maken maar denk eerder dat mannen een ander beeld hebben van dingen dan de vrouwen!!! als een vrouw zegt links denkt de man rechts snap je???? kijk je zegt het zelf de vrouw die zegt links maar de man die denkt niet rechts maar hij vind rechts beter snap je kijk maar naar ons jij vind dat het aan beeld ligt en ik vind aan de mening onze mening verschilt snap je wat ik bedoel.

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:47
Origineel gepost door KI_kracht kijk je zegt het zelf de vrouw die zegt links maar de man die denkt niet rechts maar hij vind rechts beter snap je kijk maar naar ons jij vind dat het aan beeld ligt en ik vind aan de mening onze mening verschilt snap je wat ik bedoel. Jah ik snap wel wat je bedoeld ;) dus met andere woorden geen oplossing voor deze probleem :(

KI_kracht
19-11-2002, 22:00
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah ik snap wel wat je bedoeld ;) dus met andere woorden geen oplossing voor deze probleem :( hahaha ja zoiets ;) :zwaai:

Najib26
19-11-2002, 23:01
Mannen zijn rationeel, denken na met hun hersens. Vrouwen weten niet wat ze willen. Nee is niet altijd nee, ja is niet altijd ja. Ze denken met hun hart.

Alabama
19-11-2002, 23:21
Origineel gepost door Najib26 Mannen zijn rationeel, denken na met hun hersens. Vrouwen weten niet wat ze willen. Nee is niet altijd nee, ja is niet altijd ja. Ze denken met hun hart. Pfffff.....Ik hoop toch echt dat jij jezelf niet als een rationeel persoontje ziet ha? Ali P.s raad het je aan....om maar eens met je 'hart' te denken!

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 23:40
Origineel gepost door Kadir Je weet toch : De Bana<---------die moet je gewoon aanbidden, dan is er niets aan de hand;) :boos: :boos: :boos: volgens mij doe je het gewoon expres met je bana dit bana dat!!!!!! als je dit in me gezicht zou zeggen had ik je een harde bana op je oog gegeven :boos: neej fatoe ik sla geen meisjes :p

Soulmen
19-11-2002, 23:48
Wil je een antwoord?Wil je dat ik de geheimen der mannelijkheid jou ga uitleggen?Wil je dat he?nieuwsgierige-trol well geuss what!Ik ga het jou verklappen(this might be your lucky day) Als je me pijpt vertel ik je alles! Soulmen(die hiermee voor de wat slimmere dames onder ons heeft uitgelegt hoe wij jongens denken,of met wat we denken!)

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 23:51

Origineel gepost door Soulmen Wil je een antwoord?Wil je dat ik de geheimen der mannelijkheid jou ga uitleggen?Wil je dat he?nieuwsgierige-trol well geuss what!Ik ga het jou verklappen(this might be your lucky day) Als je me pijpt vertel ik je alles! Soulmen(die hiermee voor de wat slimmere dames onder ons heeft uitgelegt hoe wij jongens denken,of met wat we denken!) Tazzz vraag maar aan je buurvrouw lelijkerd stinkaap tfoeeeeeeeeeee 3lik wat denk je wel dat je zo tegen mij kan praten mafkees beter ga je nu stil zijn stinkzwerver!!!

Pagina's : [1] 2