Bekijk originele versie : Waar ga jij deze zomer heen.......
Yep zomer staat voor de deur. Inshallah ik hoop dat iedereen gezond blijft om misschien op vakantie te gaan, maar waar gaan jullie heen dit jaar.......of anders waar zouden jullie willen gaan .................
(ik ben er ook niet uit, maar Marinasmir & Marokko even overslaan brother and sisters)...
moslimawomen
31-05-2004, 21:10
a salam oealaikom
wij gaaan inschallah naar marokko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ik zou ook wel eens heel graag naar Saudie Arabie , Egypte willen gaan!!!!!
wa salaam oealaikom
wij gaan naar Marokko......Damn ik tel de dagen al af....
nu nog 38 dagen.....:( et gaat zo langzaam
maja...als ik daar ben, dan gaat et Raaazend snel!
das wel hatelijk maja...beter iets dan niets...tog?!
Lady_moi
31-05-2004, 21:13
Ik ga dees jaar voor et eerst op reis zonder m'n ouders Yeah party whahahwha :boogie:
Marseille here I come :bril:
Inshallah :)
lala_fatima
31-05-2004, 21:17
ik ga naar marokko tetouan, maar dit jaar hoef ik niet meer zo vaak naar de zee..
ik wil graag naar het zuiden van marokko
kenitrajasmine7
31-05-2004, 21:59
ik ga naar KENITRA me hometown en daarna gewoon rondreizen....maja...dit keer nog wel met me ouders...
Miss_Honey
31-05-2004, 22:09
Ik ga naar Turkijke...Marmaris. Maja eerst nog ff 8 weken hard werken :(
JustMeNadia
31-05-2004, 22:12
Origineel gepost door Lady_moi
Ik ga dees jaar voor et eerst op reis zonder m'n ouders Yeah party whahahwha :boogie:
Marseille here I come :bril:
Inshallah :)
Ik ga ook naar Marseille, mijn zus is er al geweest en schijnt SUPER te zijn. Ik ga samen met twee vriendinnen dus wordt feestuhh :)
Wanneer ga jij ?
2 weken marbelia (spanje)
LellaBerkane
31-05-2004, 22:14
Ik ga naar Marokko Inscha Allah------> Berkane, Oujda en Saidia!!!!
al_hamka
31-05-2004, 22:49
Kenitra, Rabat, Marrakech & Agadir inshallah :)
meghrabia02
01-06-2004, 00:02
Tetouan:D
Ik ga naar Martil in Tetouan inshallah. Waarschijnlijk ga ik de eerste 2 weken ook naar Tanger. 3 weken geleden was ik nog in Tetouan.
Begin juli ga ik weer!
Kga na Oujda Berkane Nador Kenitra Rabat TETOUAN!!! Tanger.. en heel misschien na Marekech
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.