Bekijk originele versie : hoeveel vrienden heb je gehad?
vertel het eens meiden.....
ben je met de 2de 3de 4de bezig???? :zwaai:.
beppie_truus
19-11-2002, 20:59
ben bij nr 66 al
Goedeavond !
Vrienden he ?? Dat zijn dus de mensen met wie je omgaat vriendschappelijk. Dat kunnen zowel vrouwelijke als mannelijke zijn, in dat geval heb ik wel wat vrienden ja.
Als je soms VRIENDJES bedoelt, dat is wanneer het intiem word en iets seksueels komt bijkijken, dan heb je de verkeerde titel voor je topic....
Het is maar dat je het weet want ik denk dat iedereen vrienden heeft hehe.
hey letizia,
dat is niet waar, niet iedereen heeft vrienden. Maar ikke gelukkig wel en die zijn op 1 hand te tellen
xxxjenny
bedoel daarmee echte goede vrienden (die ik echt door en door ken).............. verder op school werk en in de buurt zijn ze ontelbaar
Origineel gepost door tetouania_zina
ontelbaar...
ik weet niet eens hoe al mijn exen heetten :D
nee hoor serieus, ik heb 5 vriendjes gehad en heb nu een vriend...(dus ik ben nu met de 6de bezig)
maar dat zijn dus je vriendjes.......
zijn vraag is hoeveel vrienden heb je.....
dat zijn je vrienden en vriendinnen dus de mannen en vrouwen met wie je een vriendschap hebt. Niet met wie je een 'relatie' hebt...
hij heeft moeten neerzetten hoeveel vriendjes heb je gehad foutje dus ;)
:zwaai:
Ik heb 1 heeeeeeeeeeeeeeeel goede vriendin... love her 4 ever!!!! En daarnaast nog 2 andere mensen die ik echt goede vrienden kan noemen. Rest = school, werk enz. tja...... 1000.000.000. miljoenen hahahahha :melig:
Beslama x x x x
Ik heb een hele goede vriendin die ik al heel lang ken al sinds groep 4
Verder nog een hele goede vriendin die ik ook al 6 jaar ken.....
en verder is bij mij ook school en werk !!
En m'n nichten beschouw ik ook als vriendin ik doe met hun net als met m'n vriendinnen lekker gek hahaha !
Ik heb 0 vriendjes gehad ( ben nog jong he :D) en veel mannelijke vrienden... + veel vriendinnen natuurlijk.!!
Nadia
berbertje00
19-11-2002, 22:12
Ik heb veel vriendinnen, vrienden valt wel mee.
Maar om eerlijk te zijn als het er op aankomt, zijn ze allemaal niet te vertrouwen. Dus als je het zo bekijkt ben ik vriendloos, snik, snik
Origineel gepost door elmarocani
vertel het eens meiden.....
ben je met de 2de 3de 4de bezig???? :zwaai:
Ik heb twee hele goede Vrienden sinds kleins af aan Alhamdoelilah.
Meknessia_warda70
19-11-2002, 22:14
ehh ff tellen 1..2...3...4..5..6....25...60...ik ben de tel kwijt:rolleyes:
jaja ik weet het ElMacaroni.....
But it's just the way it is, bovendien jij hebt nu tenminste een originele topic, die eindelijk eens niet over VRIENDJES gaan hahaha !
liefs !
dat bedoel ik niet, begrijpen jullie echt niet wat ik bedoel of doen jullie alsof???
JA, ik begrijp wat je bedoelt.Ik wou het liever niet over vriendjes hebben.Het onderwerp hoeveel Vrienden iemand heeft of gehad leek me een mooiere onderwerp:)
berbertje00
19-11-2002, 22:22
dat bedoel ik niet, begrijpen jullie echt niet wat ik bedoel of doen jullie alsof???
Ja ik weet wel waar je het over hebt, maar ik deed maar met de anderen mee.
En het antwoord op jou vraag is 0, ik heb nog nooit een vriendje gehad.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.