Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wil graag tweedehnds sedari kopen

doeda30
05-10-2009, 13:59

ik woon in antwerpen maar ben bereid ook naar nederland te reizen mits ik fotos en afmetingen en prijs weet pm me maar

Imane802
05-10-2009, 15:11
ik woon in antwerpen maar ben bereid ook naar nederland te reizen mits ik fotos en afmetingen en prijs weet pm me maar Kun je daar niets 2dehandse kopen, of hiervoor naar nl te komen,

L3ayla_Jeblia
07-10-2009, 02:28
Meid als ik jou was zou ik geen 2e hands seddari kopen..tenzij ze nog nieuw zijn en iemand ging verhuizen en ze niet meer nodig heeft maar gebruikte seddari zou ik zeker niet doen..raad het je echt af ! het is slecht.....voor je rug en je bil...want je zakt helemaal in dan...seddari moet je niet te lang mee doen , daarom!! je gaat echt rugklachten krijgen...dus het is echt niet aan te raden. zo duur zijn ze ook niet !!

Rozegeur
07-10-2009, 08:35
Meid als ik jou was zou ik geen 2e hands seddari kopen..tenzij ze nog nieuw zijn en iemand ging verhuizen en ze niet meer nodig heeft maar gebruikte seddari zou ik zeker niet doen..raad het je echt af ! het is slecht.....voor je rug en je bil...want je zakt helemaal in dan...seddari moet je niet te lang mee doen , daarom!! je gaat echt rugklachten krijgen...dus het is echt niet aan te raden. zo duur zijn ze ook niet !! Je kan toch het onderstel en de bekleding en de kussens tweede hands kopen en alleen de spons om op te zitten nieuw.