Bekijk originele versie : Nawijn had het warm vandaag!!!
zakia_1984
19-11-2002, 20:15
Wie heeft jet spoeddebat gevolgd vandaag. Nawijn kreeg er flink van langs. Hij raakte op een gegeven moment zelf verstrikt in zijn tegenstrijdige antwoorden.
En goh wat kreeg hij het warm iedere keer als hij geconfronteerd werd met zijn antwoorden die tegenstrijdig waren!!
Lady_moi
19-11-2002, 20:16
heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd :(
zakia_1984
19-11-2002, 20:17
aaaaah meid toch, nou ik weet zeker dat het je wel opgevrolijkt zou hebben. anyway sterkte
Origineel gepost door zakia_1984
Wie heeft jet spoeddebat gevolgd vandaag. Nawijn kreeg er flink van langs. Hij raakte op een gegeven moment zelf verstrikt in zijn tegenstrijdige antwoorden.
En goh wat kreeg hij het warm iedere keer als hij geconfronteerd werd met zijn antwoorden die tegenstrijdig waren!!
zakia..waar kunnen we het lezen..zou graag willen weten op welke vragen/antwoorden hij het warm kreeg :D
zakia_1984
19-11-2002, 20:22
Origineel gepost door Mohammed Justice
zakia..waar kunnen we het lezen..zou graag willen weten op welke vragen/antwoorden hij het warm kreeg :D WAS op tv vandaag, een spoeddebat over die onzin van de doodstraf, misschien dat ze het herhalen morgen. Kijken hoor!!
:D
Ik heb flarden van het debat gezien en gehoord...de oppositie m.n. Groen Links ging flink tekeer...Femke wil een visite-kaartje afleveren.. ;)
Ik kreeg het gevoel dat alles wat er gezegd is wel 5 x herhaalt is of in andere bewoordingen gezegd...het bleef lang het zelfde geleuter.. :rolleyes:
Die Nawijn mogen ze wat mij betreft gelijk de laan uitsturen..een schande dat zo'n figuur ooit op een regerings-bankje mocht zitten!! Kenissen die op de LPF hebben gestemd zijn razend en schamen zich voor dit malloote gedrag van de LPF...soms moet ik me inhouden om niet 'ik had het je toch gezegd' te zeggen... :D
Stemmen, allemaal...dit was een zware les voor politiek nederland, ik hoop dat we er met zijn allen iets van geleerd hebben.
beslama..Sahira.. :zwaai:
nawijn had het warm, en de stemers zijn aan het na denken [slim vos]
zakia_1984
19-11-2002, 20:27
THOM de GRaaf kon er anders ook wat van.
WAS op tv vandaag, een spoeddebat over die onzin van de doodstraf, misschien dat ze het herhalen morgen. Kijken hoor!!
:D
Ah ok zakia..thanks ...het is inderdaad onzin als men over de doodstraf spreekt..of liever als Nawijn erover spreekt..dat heeft het geen enkele zin.. :D
zakia_1984
19-11-2002, 20:32
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ah ok zakia..thanks ...het is inderdaad onzin als men over de doodstraf spreekt..of liever als Nawijn erover spreekt..dat heeft het geen enkele zin.. :D Ja inderdaad, en die NAwijn is zogenaamd een professionele polticus, het enige wat hij kan is schieten van losse flodders, geen enkele onderbouwing.
Bijvoorbeeld het uitzetten van marokkanen met een nl identiteit. Die debiel weet niet eens dat dat grondwettelijk gezien onmogelijk is, maar ach, wie zijn wij hé?!
THOM de GRaaf kon er anders ook wat van.
Nee, ik vind dat Thom het goed zou doen in een ned. film..als politicus vind ik hem aardig softy en yup-achtig...ik ben sowieso een voorstander van meer vrouwen in de politiek, en dan vind ik Femke van Groen Links geen slechte keus, ze heeft ongetwijfeld meer in haar mars dan Varasinhg..huppelde pub ( kan zo gauw niet op haar naam komen)
Ik stem op Agnes Kant, van de SP, ze weet altijd rake opmerkingen te maken!
Ja inderdaad, en die NAwijn is zogenaamd een professionele polticus, het enige wat hij kan is schieten van losse flodders, geen enkele onderbouwing.
Bijvoorbeeld het uitzetten van marokkanen met een nl identiteit. Die debiel weet niet eens dat dat grondwettelijk gezien onmogelijk is, maar ach, wie zijn wij hé?!
Ik denk dat hij het wel weet..en zelfs heel goed weet..ik heb gelezen dat hij wat vreemdelingen betreft een uitstekend dossierkennis hieromtrent heeft..
Maar nu klapt die dossierkennis in zijn gezicht..omdat hij tegen beter weten in..toch iets anders wil verkopen..kan niet..dom, dom en nog eens dom
zakia_1984
19-11-2002, 20:38
hééééééééééééééél dom, het is dat geheugen hé, neemt af met de jaren
tetouania_zina
19-11-2002, 20:40
boeiend :rolleyes:
NoreJihan
19-11-2002, 20:43
hééééééééééééééél dom, het is dat geheugen hé, neemt af met de jaren
hahahahah wat kan je eraaaaaaaaan doen :D
Zijn hersens en geheugen verslijten daar kan hij niks aandoen?????
Maar goed ik heb dat niet gezien :(
Ik zou eerder voor PvDa stemmen dussssssssssssssssssssssss :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.