Bekijk originele versie : EEN vraagje voor de heren...
sweety101
31-05-2004, 19:22
oke heren ik heb even een vraagje voor jullie....het is alleen maar een vraag dus bespaar me negatieve reacties, want die kunnen me toch niks doen. Mijn vraag is:
Bestaan er marokaanse jongens die gevoelig zijn? zo ja hoe gevoelig ben je dan???want het lijkt net of er alleen maar van die harde marokaanse jongens bestaan, dit is geen vooroordeel dus gevoelige aardige jongens jullie hoeven je niet aangesproken te voelen oke?
lovespot
31-05-2004, 19:39
Tuurlijk bestaan er marokkaanse jongens die gevoelig zijn. Jongens doen zich gewoon heel anders voor dan ze werkelijk zijn. In elke jongen schuilt een kleine vrouwtje.
Lalabouya
31-05-2004, 19:41
Ik ben het helemaal eens met LoveSpot!!..
Azzzizzz
31-05-2004, 19:47
we zijn allemaal zeer gevoelig, alleen de meesten doen zich aders voor.
wij huilen ook wel eens
wij hebben ook medelijden met de zwakkeren in de samenleving.
wij weten dat we niet goed bezig zijn en hebben daarom medelijden met onszelf
wij geven stiekem om elkaar en om jullie
wij weten ook wat liefde is, alleen wij weten niet hoe we ermee kunnen omgaan
enz...
enz..
Tuurlijk bestaan ze, de meeste hebben wel gevoel alleen kunnen ze dat heel moeilijk uiten , een sommige onder hun doen gewoon stoer om leuk gevonden te worde.
lovespot
31-05-2004, 20:01
Origineel gepost door levuuuh
ja maar julie vallen op de verkeerde :bril:
Echte mannen vinden het niet erg om te vallen.
sweety101
31-05-2004, 20:49
Alles eerst bedankt voor het reageren iedereen.
lovespot jij denkt dus dat elke man zich anders voor doet en in elke man een kleine vrouwtje schuilt ( leuke uitdrukking trouwens) ik ben het aan de ene kant wel met je eens maar wat ik me afvraag is waarom moeten jongens zich anders voor doen dan ze zijn? ik bedoel je mag best gevoelig zijn en dit laten uitdrukken want ikzelf als meisje zijnde vind het zo leuk om te zien als een jongens gevoelig is. ik vind dat echt zo mooi omdat ik het niet zo vaak zie. maar hoe ben jij eigenlijk laat je het zien wanneer je gevoelig bent of voel je je daar te trots voor net zoals sommige anders marokaanse jongens. dat zou ik wel willen weten althans als je een jongen bent dan...
en aziz ik weet ook dat jullie wel eens huilen. we zijn allemaal mensen en hebben dus ook allemaal gevoelens. maar zou een marokaanse jongen bijvoorbeeld huilen als hij ziet dat een marokaanse meisje de verkeerde pad opgaat? of zou hij zoiets hebben van ja je doet maar, je gaat je gang maar...
abdelmo ik weet wat je bedoelt met sommige doen gewoon stoer om leuk gevonden te willen worden. maar ik kan niet begrijpen dat er meisjes zijn die vallen op jongens die stoer doen. doe mij maar een lieve gevoelige jongen. want wat heb je eraan als je een stoere jongen leuk vindt. je zal misschien achtergelaten worden met een gebroken hart omdat die jongen weer zo nodig stoer moest doen....
nou ja mensen dit is mijn mening en uiteraard mag je ook jou mening geven. ik respecteer iedereen zijn mening...
liefs moi.
lady_khadija
31-05-2004, 20:51
Origineel gepost door Azzzizzz
we zijn allemaal zeer gevoelig, alleen de meesten doen zich aders voor.
wij huilen ook wel eens
wij hebben ook medelijden met de zwakkeren in de samenleving.
wij weten dat we niet goed bezig zijn en hebben daarom medelijden met onszelf
wij geven stiekem om elkaar en om jullie
wij weten ook wat liefde is, alleen wij weten niet hoe we ermee kunnen omgaan
enz...
enz..
mooi gezegd.....
lovespot
31-05-2004, 20:58
Jongens houden zich groot omdat de meesten het van huis uit hebben meegekregen of de kringen waar de jongen mee omgaat om geen gevoelens te laten zien. Nou alleen de slechte gevoelens krijg je in feite uit huis mee. Schelden, slaan een beetje de oerinstincten van een man.
Veel jongens hebben nog nooit hun vader zien huilen terwijl ze wel heel vaak hun vader boos hebben gezien.
Iedere jongen huilt van binnen als hij ziet dat een marokkaanse meisje of jongen de slechte kant op gaat.
misz_sanae
31-05-2004, 21:05
ik ken zat jongens die gevoelig en een hart hebben....en ik ken ook jongens die zeg maar laten zien aan de mense dat ze geen hart hebben maar dat hebben ze dan eigenlijk wel....maar ik val dan wel altijd op de gevoelige jongens...:D
XXXXXXXXX SANAE
sweety101
31-05-2004, 21:05
oke lovespot nu een vraag aan jou jij huilt dus vanuit binnen als jij ziet dat een meisje het slechte pad opgaat maar krijg je dan ook echt tranen of is het echt alleen van puur binnenuit. sorry voor mijn nieuwsgierigheid maar ben gewoon benieuwd....
lovespot
31-05-2004, 21:08
Als ik iemand het slechte pad op zie ga, dan krijg ik een brok in mijn keel, geen tranen. Tranen krijg ik meestal als er iets in mijn persoonlijke omgeving is gebeurd of als ik een mooie film heb gezien.
sweety101
31-05-2004, 21:11
hallo misz_sanae
uhm ik ken niet echt veel marokaanse jongens die gevoelig zijn ik ben gewoon heel eerlijk hierin en zeg je het gewoon eerlijk. maar die zullen er vast en zeker wel zijn. ik hoop in ieder geval dat ik insha allah een gevoelige jongen zal krijgen en jij ook uiteraard...
liefs moi.
he meid wou er effe op reageren...gevoelige jongens bestaan zeker een klein voorbeeld ik heb mijn lieve pa nooit zien huilen en toen ik hem voor het eerstzag huilen kon ik het echt niet aan om mijn pa te zien huilen...... als je ooit een jonge zuiet huilen dan weet je dat het oooserieus is...... ik liever hoef niet de gevoelige kant van de man te zien omdat ik er gewoon te gevoelig voor ben...... krijg dan echt een brok in mijn keel...........
appiemeknessi
31-05-2004, 23:15
Natuurlijk bestaan er gevoelige jongens..
En ik weet zeker dat iedereen gevoelig is..
Niemand op de wereld is hard... alleen als het om bepaalde dingen gaat..
groeten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.