Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op je bruiloft: eigen jurken of huren van Zyana?

Pagina's : [1] 2

marocloubna
31-05-2004, 19:18

Salam mensen.... Ik wil graag jullie meningen horen. Willen jullie op je bruiloft inshallah jurken huren van Zyana of wil je je eigen jurken dragen? Ik kies liever voor mijn eigen jurken, omdat dat echt iets van mij is en het is exclusief, niemand anders heeft die jurken ooit gedragen... Ik zou het leuk vinden om jullie reacties te lezen... Getrouwde meiden mogen ook reageren...... Groetjes Loubna

minous21
31-05-2004, 22:46
Ik zou voor mijn eigen jurken gaan, in marokko is dat eigenlijk altijd zo een bruid laat een stuk of 7 jurken maken en de Negaffa neemt alleen de bijpassende sieraden, sluiers enz mee.... Ik wil mijn eigen jurken...:D...inscha allah...

al_hamka
31-05-2004, 22:52
Ik heb zelf 2 jurken laten maken en ga er 1 of 2 bij huren... :) En de witte bruidsjurk heb ik ook gekocht!

marocloubna
01-06-2004, 07:39
Hé dames....... Leuk dat jullie hebben gereageerd..... Minous, ik vind 7 jurken wel erg veel!!! Vind je ook niet? Tegen de tijd dat de zevende jurk aan de beurt is slaapt de hele zaal al.. hahaha Groetjes Loubna

riffia19
01-06-2004, 12:24

ik wil zelf ook mijn eigen jurken laten maken en dan wil ik gewoon de sieraden en make up door een negaffa laten zetten is leuker en heb je tenminste mooie jurken die van jezelf zijn en jij hebt ze dan als eerste aan

marocloubna
03-06-2004, 09:27
Ik vind ook inderdaad dat je wel de sieraden van Zyana moet gebruiken. En de combinatie van eigen jurken en sieraden van Zyana dat is een heel mooi geheel....

marocloubna
04-06-2004, 08:55
Ja, dat is logisch. Maar ik zelf hou echt niet van 7 of 8 jurken. Dat vind ik echt overdreven, of het feest nou tot 2uur of tot 7uur duurt..

Fadilah
04-06-2004, 14:16
ik huur er twee ...... Voor de henna dag heb ik mijn eigen jurk :) Wilde toch iets van me zelf hebben :)

minous21
04-06-2004, 14:17
Origineel gepost door sabje Het gebeurt nog in marokko..... pas rond een uur of 6 is het feest pas afgelopen!! Dat is pas feesten, de zon gaat onder als je begint met feesten en eindigt als de zon weer op komt!!!! Bij ons feesten ze inderdaad tot 6.00 s'ochtends....:D Vandaar 6 a 7 jurken...... Maar niet allemaal trek je die op de bruiloftsdag aan.... 1 tje voor Hennadag... De dag na de bruiloft geven wij ook een feest......vandaar...al die jurken...:D

sorayia
04-06-2004, 14:22
Origineel gepost door Fadilah ik huur er twee ...... Voor de henna dag heb ik mijn eigen jurk :) Wilde toch iets van me zelf hebben :) Ik twijvel enorm of ik nou een jurk moet kopen of huren. Als je em koopt is ie vast verschrikkelijk duur en dan ben je er heel lang aan vast! En als je hem goedkoper huurt dan kun je meer geld besteden aan de inrichting van het huis enz... Ik weet het niet? Of je huurt hem en maakt vet veel foto's ofzo???

sorayia
04-06-2004, 14:23
maar dat iemand het voor mij ook heeft gedragen lijkt me ook niet zo leuk!!!

marocloubna
04-06-2004, 19:07
Origineel gepost door sorayia maar dat iemand het voor mij ook heeft gedragen lijkt me ook niet zo leuk!!! Precies, ik wil een orginele jurk die nog niemand heeft gedragen.... Ik wil mijn jurk niet kopen, maar laten maken. Dus een mooie stof kopen en dan in Marokko laten naaien. Dan ben je best goedkoop uit en dan heb je een jurk precies naar jou smaak............

Shaimaa
04-06-2004, 22:30
Ik ga ze allemaal huren buiten men henna-jurk die heb ik aangekocht. Het belangrijkste voor mij is dat ik die kleding mooi vind en datie bij me past. Of ik ze nu ging huren of kopen maakte voor mij ni veel uit. Ik vind dat men negaffa prachtige jurken had en vond het niet nodig om er van mezelf te kopen. Heb wel 2prachtige takshita laten naaien maar die dienen niet voor men trouwdag zelf :D

tha_lady
05-06-2004, 16:05
Origineel gepost door minous21 Bij ons feesten ze inderdaad tot 6.00 s'ochtends....:D Vandaar 6 a 7 jurken...... Maar niet allemaal trek je die op de bruiloftsdag aan.... 1 tje voor Hennadag... De dag na de bruiloft geven wij ook een feest......vandaar...al die jurken...:D beter ben ik daar voor uitgenodigt!!! thalla:blauwkus:

minous21
05-06-2004, 19:25

Origineel gepost door tha_lady beter ben ik daar voor uitgenodigt!!! thalla:blauwkus: Jij altijd :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: Jij wordt mijn bruidsmeisje :Iluvu: :blauwkus:

Pagina's : [1] 2