Bekijk originele versie : sommige mannen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
sexywoman
31-05-2004, 18:50
ik zat vandaag in de auto met mijn zusje, we stonden voor het stoplicht naast ons stond nog een auto te wachten voor het stoplicht er zat een jongeman met zijn vrouw een dochter achterin........
Die gare gast zat gewoon te flirten en te knipogen naar ons alsof er niks aan de had was de sneak..........
kotsmisselijk wordt je van zo,n gasten hebben een mooie vrouw een dochter en nog flirten ze met andere vrouwen jak............ :kwaad:
JustMeNadia
31-05-2004, 18:52
da's gewoon zielig...typisch mannen
ik_oke_is
31-05-2004, 18:53
Origineel gepost door sexywoman
ik zat vandaag in de auto met mijn zusje, we stonden voor het stoplicht naast ons stond nog een auto te wachten voor het stoplicht er zat een jongeman met zijn vrouw een dochter achterin........
Die gare gast zat gewoon te flirten en te knipogen naar ons alsof er niks aan de had was de sneak..........
kotsmisselijk wordt je van zo,n gasten hebben een mooie vrouw een dochter en nog flirten ze met andere vrouwen jak............ :kwaad:
dat was ik ;
ik moest mijn zus en haar dochter gaan halen :ego:
ik dacht wel dat ik je van ergens herkende,
was dat oog dat ik ineens terugzag ;
trouwens ik knipoogde niet ;
ik knipperde met mijn ogen om me ervan te vergewissen
dat ik niet aan het dromen was :kwaad:
:maf:
Ja erg he, zie je vooral bij die ouwe mannen
Origineel gepost door coalitie
doe ik ook later fok vrouw en kinderen :aftel:
echt iets voor een man :o
ClaudioLopez
31-05-2004, 18:55
mannen mogen 4 vrouwen toch :D
IkBenSaliha
31-05-2004, 18:56
Ik rijd altijd heel rustig met mijn auto... (eigenlijk auto van mijn broer:hihi:)
En dan rijden van die jongens altijd heel rustig naast mij verder... Toppunt was dat zo een Marokkaanse jongen uit de auto SLAKJE riep
Knipoogte en zijn nummer heel hard schreeuwde.
Overdreve gedoe
:jammer:
ClaudioLopez
31-05-2004, 18:57
Origineel gepost door coalitie
jij niet :kwaad:
ik heb er al 4 :cool:
LadyBerkania
31-05-2004, 18:59
ja vieze mensen he.......
Ogen eruitprikken dan maar?
sexywoman
31-05-2004, 19:01
Origineel gepost door ik_oke_is
dat was ik ;
ik moest mijn zus en haar dochter gaan halen :ego:
ik dacht wel dat ik je van ergens herkende,
was dat oog dat ik ineens terugzag ;
trouwens ik knipoogde niet ;
ik knipperde met mijn ogen om me ervan te vergewissen
dat ik niet aan het dromen was :kwaad:
:maf: :rolleyes:
kloppendhartje
31-05-2004, 19:03
Jah, iig dat is vooral zo bij die oudere mannen, ik walg van ze...
Ze hebben een hele elftal thuis zitten, die gevoed moeten worden.. En dan gaat hij in de Mac zitten meisjes versieren!... :jammer:
LadyBerkania
31-05-2004, 19:07
whahahaha ja of ze kome je ff versieren op j werk............ieuwww ik ga ooit een pistool ofzow halen en afschieten ofzow........ :maf:
Misschien legt het wel aan jou, misschien heb jij hem proberen te versieren.
Aan jou naam te zien ben je wel zo iemand (iemand die iedereen gebruik mag van maken)
sexywoman
31-05-2004, 19:20
Origineel gepost door Hadria
Misschien legt het wel aan jou, misschien heb jij hem proberen te versieren.
Aan jou naam te zien ben je wel zo iemand (iemand die iedereen gebruik mag van maken) ga aub spelen , echt een opmerking van een klein kind grow up ..........
Je voelde je zeker aangesproken yek jij bent net zo iemand alleen jij hebt geen en zult ook nooit een hebben......
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.