Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn moeder heeft liever een TETOUANIE of een TANGAOUI

zeytoena
31-05-2004, 18:47

Hey hey, Laatst zaten mijn zussen en moeder met elkaar te praten en plots zegt mijn moeder dat ik beter met een tetouanie of een tangaoui moet trouwen. Kiefesch dacht ik bij mezelf, want van mijn zussen en broers is niemand van tetouan of tanger getrouwd. Zowel rwaffa als dagielien komen voor. Moehim als reden gaf ze dat ik dan het dicht bij mij familie zou blijven, maar de grap is IK KOM NIET UIT TETOUAN OF TANGER, heb daar wel veeeeeeeeeeeeeeeeel familie wonen. Ik weet het niet meer, ze zou het niet erg vinden als ik met een riffie of een casawie ofzo trouw, dan zou het oneerlijk zijn, waarom mijn broers en zussen wel en ik niet. IK WIL WETEN OF SOMMIGE VAN JULLIE DIT HEBBEN. kijk ik heb geen vriend, maar zouden jullie dan erop letten enzo. HOCEIMA kan er ook nog bij vond ze, de rest was tever weg.Wach hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn moeder. p.s ik ken haar niet zoo Wat betreft mijn vader, die vind alles goed, zolang het een moslim-marokkaan is die op beide benen op de grond staat. Mijn vader zou eerder een riffie willen hebben denk ik, gezien de taal enzo

Thidir
31-05-2004, 18:57
Allah iejeeb liefieha elgheer.

lella_ouafae
31-05-2004, 19:08
Origineel gepost door zeytoena Hey hey, Laatst zaten mijn zussen en moeder met elkaar te praten en plots zegt mijn moeder dat ik beter met een tetouanie of een tangaoui moet trouwen. Kiefesch dacht ik bij mezelf, want van mijn zussen en broers is niemand van tetouan of tanger getrouwd. Zowel rwaffa als dagielien komen voor. Moehim als reden gaf ze dat ik dan het dicht bij mij familie zou blijven, maar de grap is IK KOM NIET UIT TETOUAN OF TANGER, heb daar wel veeeeeeeeeeeeeeeeel familie wonen. Ik weet het niet meer, ze zou het niet erg vinden als ik met een riffie of een casawie ofzo trouw, dan zou het oneerlijk zijn, waarom mijn broers en zussen wel en ik niet. IK WIL WETEN OF SOMMIGE VAN JULLIE DIT HEBBEN. kijk ik heb geen vriend, maar zouden jullie dan erop letten enzo. HOCEIMA kan er ook nog bij vond ze, de rest was tever weg.Wach hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn moeder. p.s ik ken haar niet zoo Wat betreft mijn vader, die vind alles goed, zolang het een moslim-marokkaan is die op beide benen op de grond staat. Mijn vader zou eerder een riffie willen hebben denk ik, gezien de taal enzo ik wil zelf ook alleen een tetouani of een tangaoui :rolleyes:

Lady_moi
31-05-2004, 19:10
Mijn moeder aanvaard ook geen marokkaan :kwaad: M'n vader vind da geen probleem. :goedzo: Voorwa doen moeders altijd zo moeilijk. :jammer: En ook zema met als reden da's te ver van ons stad :rolleyes: YĆ© tnawies :melig:

AdamX
31-05-2004, 19:11

de keus is aan jou :)

zeytoena
31-05-2004, 19:16
Origineel gepost door coalitie jou moeder is een loser lover!! RESPECT voor MOEDERS, dat is iets wat jij nog moet LEREN. IK heb meedelijden met JOUW MOEDER dat ze zo een zoon als JOU heeft. RABBIE IEHDIEK.

zeytoena
31-05-2004, 19:19
Ik weet dat de keus aan mij ligt, maar toch. Ik let er nu wel een beetje op. HEt is vreemd, want ik ben de jongste en bij mij is het opeens jep tetouanie of tangaoui, terwijl de rest vanuit heel marokko is getrouwd. CASABLANCA HOCEIMA FES noem maar op. Maar hoe zuoden jullie ermee omgaan. Ze heeft het LIEVER, zouden jullie erop letten offffffffffff je ziet wel wat de liefde brengt.

chamalgirl
31-05-2004, 19:34
hahahhaa wat grappig zeg ik zat ook een keer zo met me ma en me zus en me ma zei toen ook zomaar jij kan beter een jebli uit tet of tanger nemen, terwijl ik gewoon riffia ben,maar eerlijk gezegd heb ik dat liever ook,voor de rest is ook bij ons iedereen met alle soorten getrouwd

zeytoena
01-06-2004, 00:45
Ik zie geen verschil tussen bijvoorbeeld tetouanie en een riffie. Ik vind ze allemaal 1 pot nat

Mouny
01-06-2004, 00:59
Mijn moeder wil gewoon een MAN voor haar dochter... zolang hij haar maarniet terugbrengt;)

MissyR
01-06-2004, 01:08
Gewoon met een jong uit hoceima trouwen , die zijn de leukste ;)