Bekijk originele versie : Is dit oke?
Sweetlady21
04-10-2009, 14:57
Wat vinden jullie ervan als je vriend een surinamer is maar wel moslim is?
sunamila
04-10-2009, 15:01
zolang die maar moslim is,we zijn een gemeenschap,
en hem als vriend is haram,relaties zijn verboden ,en allah zal je huwelijk niet zegenen,
Het is maar waar je op valt meid. Dat hij moslim is het belangrijkste.
sexybitchy
04-10-2009, 16:50
:moe: :moe:
laraychie
04-10-2009, 17:24
:moe: :moe:
hey sexybitchy heb je ook zulke grote borsten mmmmmmmmmmmm:o :o :o :o
Surrender.
04-10-2009, 17:25
Als hij een ware moslim is is het goed.
_DiepOngelukkig
04-10-2009, 17:54
Ik val niet op zwart. Moslim of geen moslim. Maar ja, ik vind het aan de ene kant best jammer, voor de nakomelingen die tussen 2 culturen moeten opgroeien.
En ik zie steeds vaker van die half marokkaanse half zwarte kinderen, elke jaar weer steeds meer.En het ergste is, ze krijgen geen zak mee van het geloof.
En dan zie je die lelijke moeders die zich moslima noemen in een mini rokje aankomen kakken en dan durven ze te zeggen ''mijn man is een antilaan, maar hij is wel moslim''
Op negers, surinamers en alles wat zwart is moet je niet vertrouwen als het bekeerlingen zijn. Ik vind ze niet zo standvastig.
Een Nederlandse man daartegen die bekeerd is, superr..dan zou ik zeggen; DOEN!!
Proud2CallMeG
04-10-2009, 17:56
Het is okey zolang jij het okey vind. Houd je van hem? Verlang je naar hem? Wil je hem? Dan moet je er voor gaan. Jij weet wat je voelt voor hem. Wij niet..
nee negers behandelen hun eigen vrouwen niet eens goed laat staan van een andere bevolking, ik vind iedere meid die iets aangaat met een neger hoort hier niet meer te zijn
Pedrobear
04-10-2009, 22:00
Wat krijg je als je nazi omkeert?
izan.
En wat als je izan omkeert?
Vieze handen.
Ik zeg je, uit hun buurt blijven. :hadj:
Wat krijg je als je nazi omkeert?
izan.
En wat als je izan omkeert?
Vieze handen.
Ik zeg je, uit hun buurt blijven. :hadj:
:haha:
bouyazithen
05-10-2009, 03:12
Ik val niet op zwart. Moslim of geen moslim. Maar ja, ik vind het aan de ene kant best jammer, voor de nakomelingen die tussen 2 culturen moeten opgroeien.
En ik zie steeds vaker van die half marokkaanse half zwarte kinderen, elke jaar weer steeds meer.En het ergste is, ze krijgen geen zak mee van het geloof.
En dan zie je die lelijke moeders die zich moslima noemen in een mini rokje aankomen kakken en dan durven ze te zeggen ''mijn man is een antilaan, maar hij is wel moslim''
Op negers, surinamers en alles wat zwart is moet je niet vertrouwen als het bekeerlingen zijn. Ik vind ze niet zo standvastig.
Ik zeg het niet vaak maar hierbij sta ik volledig achter jou:goedzo:
bouyazithen
05-10-2009, 03:14
Waarom surinamer.. wil je zo graag een grote lul hebben joh dat je je hele familie daarvoor ten schande brengt. gewoon schijt hebben aan je ouders die voor lul staan.. omdat jij zo graag een grote zwarte lul wil hebben:confused:
S7ab_Alhoceima
05-10-2009, 03:15
Is niet ok!
S7ab_Alhoceima
05-10-2009, 03:17
Je bent slimmer dan dat je eruitziet...
Mag ik je handtekening?..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.