Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevolgen van Sex voor het huwelijk

Pagina's : [1] 2

Naoufal_15
04-10-2009, 14:33

Hallo allemaal.. Tegenwoordig zitten al onze moslim broeders en zusters gewoon met elkaar in bed, zonder dat ze getrouwd zijn:jammer: Maar welke straffen heeft Allah s.w.t er tegen op gezet? Deze vraag dwaalt al heel lang door mijn hoofd omdat er zoveel mensen om mij heen gewoon alles doen:jammer: Graag normale antwoorden en geen kinderachtig gedrag. Ma3a salama.:D

sunamila
04-10-2009, 14:42
allah heeft het verboden,en waarom ,hij weet het beste,je kan ziektes oplopen,is onrein,geen respect,en we zijn geen dieren om met iedereen te doen,

Naoufal_15
04-10-2009, 14:48
En wat zijn de straffen dan? Ik hoorde dat als je iemand ontmaagd zeg maar 7 moorden op je naam hebt staan ofzo en 100 zweepslagen krijgt. en als je met iemand anale seks hebt 67 moorden en/of 40 jaar geen moslim? kan iemand dat bevestigen?

sunamila
04-10-2009, 14:57
in de tijd van vroeger als iemand zina heeft gepleegd man of vrouw,wordt vermoord,en het is nog steeds in sommige arabische landen,net als diefstal je hand wordt eraf gehakt, ze doen dit,allah heeft dit gezgd zodat die persoon gaat stoppen met zondigen,en daarna het paradijs krijgt, en van veertig jaar geen moslim is totaal onzin,je moet gwn berouw tonen en niet met zo'n mensen om gaan en allah vergeeft het je wel inshallah, allah is barmhartig,en als je echt je drang niet kan inhouden,is het echt aangeraden om te trouwen zodat je geen haram kunt doen,

Naoufal_15
04-10-2009, 15:00

En over het ontmaagden en die moorden? kun je dat ook bevestigen? Bedankt voor je antwoorden:D!

sunamila
04-10-2009, 15:06
nee het gaat niet over ontmaagd,seks voor het huwelijk is verboden,allah zegt niet als geen maagd meer bent het verder zina mag plegen ,het is verboden of je nu iemand ontmaagd hebt of niet, meer kan ik je niet erover zeggen, maar herinner dit gwn ,wanneer jij iemand ontmaagd of met haar seks hebt,ooit zal iemand je dochter moeder zuster hetzelfde doen, wat er wel wordt gezegd,vaak als er iemand seks heeft gehad voor het huwelijk ,wordt iemand in de famillie dit ook aangedaan,

Naoufal_15
04-10-2009, 15:15
En die zweepslagen omdat je het voor je huwelijk hebt gedaan? Is dat ook zo? (ik weet dat ik irritante vragen stel, sorry ervoor:$)

sunamila
04-10-2009, 15:20
daar kan ik niet op antwoorden,sorry

Naoufal_15
04-10-2009, 21:43
Ik heb het niet nodig? Is gewoon een vraag, als je het niet wilt beantwoorden wil je dat stil zijn?

madame_lolita
04-10-2009, 21:54
sommige zeggen wel als je zina pleegt dat je gesteenigd moet worden. en de andere zeggen dat je door middel van zweepslagen gestraft kan worden.. maar zo ie zo word je gestraft dus het liefst niet doen voor het huwelijk!! :stoned:

_DiepOngelukkig
04-10-2009, 22:33
Als je zina pleegt (ongetrouwden) dan staat daar 100 zweepslagen op. deze straf mag dan uitsluitend in een land waar de islamitisch wetgeving geldt, uitgevoerd worden. Maar wacht!! Dit mag niet zomaar gebeuren, er zijn enkele voorwaardes aan verbonden. 4 getuigen die de daad werkelijk gezien hebben en deze 4 getuigen moeten moslims zijn en bij volle verstand. de zinaplegers moeten beide aanwezig zijn, in een islamitisch rechtbank, en de uitspraak mag alleen door een rechter worden uitgesproken. Hetzelfde geldt presies voor een getrouwde vrouw of man die vreemdgaat alleen het verschil hierin is dat zij/gestenigd moet worden. en de stenigen dient snel afgehandeld te worden zonder dat de ontuchtpleger veel pijn zal lijden. en wie gestenigt sterft, zal voor de zonde die hij./zij heeft begaan hier op aarde vergeven worden in het hiernamaals.

hananschoonheid
05-10-2009, 16:53
nee het gaat niet over ontmaagd,seks voor het huwelijk is verboden,allah zegt niet als geen maagd meer bent het verder zina mag plegen ,het is verboden of je nu iemand ontmaagd hebt of niet, meer kan ik je niet erover zeggen, maar herinner dit gwn ,wanneer jij iemand ontmaagd of met haar seks hebt,ooit zal iemand je dochter moeder zuster hetzelfde doen, wat er wel wordt gezegd,vaak als er iemand seks heeft gehad voor het huwelijk ,wordt iemand in de famillie dit ook aangedaan, je bent onduidelijk

Naoufal_15
05-10-2009, 23:11
Heel erg bedankt allemaal! dus je word niet tijdens de oordeel gestraft met 100 zweepslagen?

Zeeparell
05-10-2009, 23:19
plus direct hel :D

Linaatje
06-10-2009, 10:39

Als je zina pleegt (ongetrouwden) dan staat daar 100 zweepslagen op. deze straf mag dan uitsluitend in een land waar de islamitisch wetgeving geldt, uitgevoerd worden. Maar wacht!! Dit mag niet zomaar gebeuren, er zijn enkele voorwaardes aan verbonden. 4 getuigen die de daad werkelijk gezien hebben en deze 4 getuigen moeten moslims zijn en bij volle verstand. de zinaplegers moeten beide aanwezig zijn, in een islamitisch rechtbank, en de uitspraak mag alleen door een rechter worden uitgesproken. Hetzelfde geldt presies voor een getrouwde vrouw of man die vreemdgaat alleen het verschil hierin is dat zij/gestenigd moet worden. en de stenigen dient snel afgehandeld te worden zonder dat de ontuchtpleger veel pijn zal lijden. en wie gestenigt sterft, zal voor de zonde die hij./zij heeft begaan hier op aarde vergeven worden in het hiernamaals. idd;)

Pagina's : [1] 2