Bekijk originele versie : wie heeft ooit spoken gezien?
heb je ze ooit gezien of ken je iemand die ze ooit heeft gezien.
vraag je dat aan iedereen?
als het goed is zijn hier duizenden topic's.
reageer je altijd met die vraag waarom?
hahaha heb je er wel een gezien dan corsa?
ik wil meer over weten.
ik wil mensen die verhalen kunnen vertellen en niet mij vragen waarom.
heb jij ze ooit gezien luntiac?
nee, maar heo bedoel je spoken, jnoen??? daar geloof ik wel in ik kon nooit slapen omdat ik daar zo bang voor was maar ik heb ze nog nooit gezien
ja ik bedoel JNOEN.
jammer dat je ze nooit hebt gezien.
flexiegirl
19-11-2002, 18:55
Salaam,
BOEEEEE hier is er een :iblies:
nee joh joke maarre ik heb er gelukkig geen gezien.
Maar ik hoop voor jullie ook niet, want ik kan je zeggen na alle verhalen die ik heb gehoord wil je er geen een zien ook.
Ma3a salamamaaaaa
:zwaai:
Lady_moi
19-11-2002, 18:56
ik heb ooit eens een witte vrouw met lang zwart haar gezien ze was echt mooi en ineens was ze weg het kan zijn dat het een geest was
nou ik ebn blij dat ik ze niet heb gezien ik zou de schrik van mijn leven krijgen, maar ja ik heb wel gehoord van beueren dat veel mensen spoken hebben gezien in het ziekenhuis
zakia_1984
19-11-2002, 20:05
Gestieee echt eng hoor, tegenover ons in marokko stond een leeg huis, daar woonde niemand, maar om de een of andere reden stonden de luiken 's ochtends altijd open en 's nachts dicht. STRANGE EN SPOOKY
zakia_1984
19-11-2002, 20:06
Origineel gepost door zakia_1984
Gestieee echt eng hoor, tegenover ons in marokko stond een leeg huis, daar woonde niemand, maar om de een of andere reden stonden de luiken 's ochtends altijd open en 's nachts dicht. STRANGE EN SPOOKY
oh ja, er werd ook gezegd dat er in dat huis gezongen werd met zo'n hoge ijle stem
:D :D FREAKY HÉ!!!
Origineel gepost door corsa
heb je ze ooit gezien of ken je iemand die ze ooit heeft gezien.
Als ik heel eerlijk moet zijn geloof ik daar niet eens in... :confused:
Origineel gepost door elmarocani
:rolleyes: :rolleyes: iwa chabab je geloofd toch wat in de koraan staat toch?? :kwaad: :D
Jaaah, tuurlijk!! Maar ik geloof niet dat je die spoken kan zien of zo. Ik weet niet joh, ik hoef ze in elk geval niet te zien ;)
Nu ga ik echt slapen, slaap lekker mensen!! :zwaai:
Origineel gepost door Emshoom
yep , ik , waiaw, ik krijg nog nachtmerries als ik aan die meid denk :(
Ik hooop dat je het niet over mij hebt... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.