Bekijk originele versie : T-mobile spooooort niet
takr3esht_rihem
04-10-2009, 12:48
:moe: :moe: O mijn Allah t-mobile wordt steeds erger k heb nog 2 uur over dat zeggen ze en me extra kosten zijn nu 28 euro elke dag verhogen ze me extra kosten met 2 a 3 euro wat s dit:( wie heeft dit ook ze maken me echt parra:traan1:
Umm_Benjamine
04-10-2009, 15:04
moet je maar ophouden met jongens bellen
takr3esht_rihem
04-10-2009, 16:47
moet je maar ophouden met jongens bellen
Waar slaat dat nou weer op :moe:
Hollandiia_
04-10-2009, 20:06
:moe: :moe: O mijn Allah t-mobile wordt steeds erger k heb nog 2 uur over dat zeggen ze en me extra kosten zijn nu 28 euro elke dag verhogen ze me extra kosten met 2 a 3 euro wat s dit:( wie heeft dit ook ze maken me echt parra:traan1:
Ik heb dat ook :confused:
Bent_Nador89
04-10-2009, 20:36
Ik Heb Dat Ook !!!!!!!!!!!!
Pocahontas20
04-10-2009, 20:36
hou maar op!! ik word er gek vannnnnn mijn rekeningen van de afgelopen 4 maandenzijn: ongeveer 200 nog wat 175. 315. en 168 ik word er gek van teringgg tmobile dat geld had ik beter kunnen besteden!!
Hollandiia_
04-10-2009, 20:39
Dus we moeten gewoon met zn alle gaan :ego: kan toch niet kloppen of wel soms :kweetnie:
amouna79
04-10-2009, 21:22
Mijn man heeft dat probleem ook hij heeft iedere mnd een rekening van bijna 200 maar wel belminuten over dus wij gingen daar langs ff vragen hoe zit dat zeggen ze ja u belt teveel echt vaag hij heeft best veel belminuten over iedere mnd ?????
Maroccia20
04-10-2009, 21:27
ik dacht dus dat ik de enige was maar klopt geen moer van mijn normale rekening is 11,95 en soms zit ik tussen de 15 en 25 euro kwa rekening nu kreeg ik tot mijn stomme verbazing een rekening van 110,- euroooooo
Er klopt dus werkelijk iets niet?!?!?!
Ik ga ze morgen pas bellen want ik zie net pas mijn factuurspecificatie :S
Weet iemand al wat meer?
Ik heb dat niet echt...alleen soms zit ik wel 10 euro erboven ofzo, maar dat kan gewoon doormezelf komen. Ik weet wel dat als je buiten je bundel zit, ze de kosten zwaar verhogen.
Je kan op de site trouwens je factuur downloaden, daar staat naar welke nummers je hebt gebeld(of gesmsd)en voor hoe lang.
bni_totie
04-10-2009, 22:07
ja ik heb dat ook ik ben daar ook geweest omdat ik ineens veel moest betalen ik vroeg hoe het zit en die meneer zei je belt te veel maar het klopt niet want ik heb ook een huistelefoon van waar ik bel
Pleeborstel
04-10-2009, 22:15
Sinds T-Mobile Orange overgenomen heeft, is het een ENORME chaos bij die tent.
Ik weet nog wat voor ellende ik heb gehad toen ze plotseling een brief stuurden waarin stond dat ze mijn Orange abonnement voor het einde van de contractperiode al zouden overzetten naar T-Mobile. Die brief hebben ze toen naar alle Orange-klanten gestuurd, ze waren namelijk bang dat die na het einde van hun contract allemaal naar een andere provider zouden gaan overstappen omdat een groot deel T-Mobile te duur en te ingewikkeld vindt waardoor ze het hele verhaal niet zien zitten.
Enfin, ze beloofden dat alles goed zou gaan en dat je Orange-beltegoed mee zou gaan naar T-Mobile. Kreeg een hele stapel papieren erover, inclusief nieuw T-Mobile contract waarvan de einddatum dezelfde zou moeten zijn als van je originele Orange-contract. Maar zoals ik al wel verwachtte klopte er weinig van.
Heb daarna hemel en aarde moeten bewegen voor alles geregeld was, want zoals je kunt raden werd het dus een takketroep. Tig keer bellen, naar de T-Mobile Shop, echt vermoeiend allemaal.
Het verbaast me niks dat meerdere mensen problemen hebben, op het T-Mobile forum regent het ook klachten, net als bij Vara Kassa en Tros Radar.
Ik ben blij dat ik nu die zooi overleefd heb en hoop maar dat er niet opnieuw ellende zal gaan komen.
Figurante
04-10-2009, 22:41
lk heb mijn Tmobile kaart maar uit mijn telefoon gehaald en bel nu met vodafone.
Figurante
04-10-2009, 22:44
Trouwens, als je kan bewijzen dat de boel niet klopt, kun je 10 euro terug krijgen haha :lol:
T-Mobile geeft aan dat de overige kosten heel vaak niet kloppen.
Dat heb ik zelf ook gemerkt, want die worden later, als de factuur is aangemaakt, niet in rekening gebracht.
Het kunnen ook 0900-nummers zijn waar je naar hebt gebeld. Misschien zijn dat de kosten die je te zien krijgt bij My T-Mobile?
Wacht gewoon even af totdat je factuur er is, dan kun je alles nagaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.