Bekijk originele versie : Respect voor elkaar, ook op dit forum graag !
Morgaine
19-11-2002, 18:32
Op een plaats waar gediscussieerd kan worden zoals dit forum, zijn mensen aanwezig met verschillende meningen. Hier is niets mis mee. In een discussie mag het er ook gerust eens 'hard' aan toegaan.
Maar een aantal personen, namen noemen lijkt me niet nodig, weten blijkbaar niets anders te doen dan, in plaats van inhoudelijk op een item in te gaan, steeds maar weer opnieuw met scheldwoorden te gooien, personen af te kraken, zeggen dat de ander er geen verstand van heeft (alsof men zelf de wijsheid in pacht heeft) en meer van dergelijke zaken.
Een beetje respect voor de ander lijkt me toch wel op zijn plaats. Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn maar het minste dat je kunt doen is op een respectvolle manier met de ander omgaan.
Wat mijzelf betreft, wanneer personen tegen mij beginnen te schelden, ga ik ze gewoon negeren. Wanneer ze genegeerd worden, zal de lol er snel genoeg afgaan of zullen ze snel genoeg inzien dat op een andere manier communiceren wellicht toch effectiever is. En anders blijven ze maar hangen in hun naar mijn mening kinderachtige reacties, ik ga mijn energie er in ieder geval niet meer aan verspillen.
In de hoop dat dit forum een aangenamere plaats wordt om te vertoeven,
Morgaine
meid blijkbaar bedoel je mij hier mee, maar ik ebgin niet gelijk met schelden ok al denk je misschien dat het mijn schuld was, zo ebn ik niet ik werd gewoon heel erg beledigd en het was heel irritant ja dan ga ik terug schelden zo ben ik nou eenmaal sorry amar ik heb mijn excuses aan die mensen geboden ook al was dat niet eens nodig en wat blijkt ze reageren niet en doen alsof er niks gebeurt is en gaan gewoon verder met schelden
Morgaine, ik ben het volledig met je eens. Bepaalde mensen gaan kwetsen, schelden als ze niet dezelfde mening delen.
Triest!
dat soort dingen horen er allemaal bij, groep vorming is noodzaak.
t is zelfs evolutionair bepaalt. Iedereen moet partij kiezen.
Hoe beschaaft we ook zijn, we komen nooit los van ons primitieve immoties en intuities :D
er moeten groepen gevormd worden, wil de mensheid blijven voortbestaan, elkaar uitschelden is een overlevings taktiek :D
voor meer info zie mn topic Oorlog is goed
Wel GVD en GVD! Je hoeft je onderwerpen niet 2x te plaatsen hoor! Na 1x lezen weet ik het ook wel! Denk je soms dat ik stom ben ofzo? NOU, je bent zelf stom!!
Geintje hoor. Maar ik zag een kansje om me nog 1x uit te leven. ;)
Ik ben het helemaal met je eens en je kunt het niet vaak genoeg zeggen.
:goedzo::goedzo:
ben het er volledig mee eens..
Origineel gepost door karima_lal
Wel GVD en GVD! Je hoeft je onderwerpen niet 2x te plaatsen hoor! Na 1x lezen weet ik het ook wel! Denk je soms dat ik stom ben ofzo? NOU, je bent zelf stom!!
Geintje hoor. Maar ik zag een kansje om me nog 1x uit te leven. ;)
Ik ben het helemaal met je eens en je kunt het niet vaak genoeg zeggen.
:goedzo::goedzo:
tegen wie heb je het? :kwaad:
Origineel gepost door TNAwie
tegen wie heb je het? :kwaad:
Tegen Morgaine. Ik was dezelfde tekst van haar namelijk ook al tegengekomen onder Actualiteiten. Maar ik dacht dat wel duidelijk was dat mijn scheldpartijtje niet echt was.
Ik ben het juist helemaal met haar eens!
En het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat ik ooit de aandrang zal krijgen Morgaine echt uit te schelden.
mimi_tangaouia
19-11-2002, 21:19
Origineel gepost door Morgaine
Op een plaats waar gediscussieerd kan worden zoals dit forum, zijn mensen aanwezig met verschillende meningen. Hier is niets mis mee. In een discussie mag het er ook gerust eens 'hard' aan toegaan.
Maar een aantal personen, namen noemen lijkt me niet nodig, weten blijkbaar niets anders te doen dan, in plaats van inhoudelijk op een item in te gaan, steeds maar weer opnieuw met scheldwoorden te gooien, personen af te kraken, zeggen dat de ander er geen verstand van heeft (alsof men zelf de wijsheid in pacht heeft) en meer van dergelijke zaken.
Een beetje respect voor de ander lijkt me toch wel op zijn plaats. Je hoeft het niet altijd met een ander eens te zijn maar het minste dat je kunt doen is op een respectvolle manier met de ander omgaan.
Wat mijzelf betreft, wanneer personen tegen mij beginnen te schelden, ga ik ze gewoon negeren. Wanneer ze genegeerd worden, zal de lol er snel genoeg afgaan of zullen ze snel genoeg inzien dat op een andere manier communiceren wellicht toch effectiever is. En anders blijven ze maar hangen in hun naar mijn mening kinderachtige reacties, ik ga mijn energie er in ieder geval niet meer aan verspillen.
In de hoop dat dit forum een aangenamere plaats wordt om te vertoeven,
Morgaine
mooie woorden morgaine maar ik denk dat die mensen er wel altijd tussen zullen blijven wat mij betreft mag het wel minder en mag we meer inhoudelijker gediscusierd worden
mimi :zwaai:
abdoel6666
19-11-2002, 21:24
Origineel gepost door Lunatic
meid blijkbaar bedoel je mij hier mee, maar ik ebgin niet gelijk met schelden ok al denk je misschien dat het mijn schuld was, zo ebn ik niet ik werd gewoon heel erg beledigd en het was heel irritant ja dan ga ik terug schelden zo ben ik nou eenmaal sorry amar ik heb mijn excuses aan die mensen geboden ook al was dat niet eens nodig en wat blijkt ze reageren niet en doen alsof er niks gebeurt is en gaan gewoon verder met schelden
Jij bent zeker zoals je zelf al aan geeft een van de grote boos doeners hier op dit forum. Je hebt geen enkel respect en begint zo maar over moeders te schelden. Kijken wat je reatie hierop is!!!!!
Insha Allah zullen de goede bedoelingen ook in daden worden gezet.........
Morgaine toppie hoor!!
Morgaine
20-11-2002, 12:12
Leuk om te lezen dat tenminste een aantal mensen het met me eens zijn. Dit bericht is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook maar meer een algemene bedenking.
En ik bedoel maar, wat schiet je nu uiteindelijk op met elkaar uit te schelden?
Morgaine
Origineel gepost door abdoel6666
Jij bent zeker zoals je zelf al aan geeft een van de grote boos doeners hier op dit forum. Je hebt geen enkel respect en begint zo maar over moeders te schelden. Kijken wat je reatie hierop is!!!!!
sorry maar vertel mij alsjeblieft wie er is begonnen met dit zielige gezeik jij en waarom eigenlijk das mijn vraag en vervuil deze topic nu niet ik heb wel degelijk respect alleen niet voor jou
Morgaine
20-11-2002, 12:35
Lunatic, waarom laat je hem niet gewoon links liggen? Ga gewoon niet meer in op zijn berichten wanneer hij begint te schelden. Wanneer hij op een normale manier inhoudelijk reageert, natuurlijk weer wel. Het is niet de bedoeling hier bepaalde mensen voor altijd te gaan negeren, het is maar dat er niet meer zoveel gescholden wordt want daar schiet niemand iets mee op.
Morgaine
ik scheld ook niet maar waar ik niet tegen kan is dat hij mij de schuld in de schoenen probeert te schuiven terwijl hij met dit alles is begonnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.