Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefdes drama....lees en beslis.

2Smart4u
31-05-2004, 17:40

Je kent een jongen die ONTZETTEND verliefd op je is.. hij houdt zo veel van..kan bijna nie tzonder je.. om het allemaal maar perfect te maken is het ook nog eens een jongen die veel van Allah weet en praktiserend is. Hij is grappig...spontaan....en altijd LEUK :D hij is gewoon ideaal!!! jij vind hem ook wel leuk...maar toch weet je dat de liefde die jij voor hem voelt nooit zo veel kan zijn als zijn liefde voor jou... maar........jullie hebben dus een relatie.. wetende dat deze haram is... wat zou je doen? zou je de relatie beindigen? ondanks dat hij serieus is en trouwplannen heeft die hij nu niet kan uitvoeren (diploma, werk, huis je weet wel) maar dan is de angst wel dat je misschien niet zon gozer als hem zal kunnen vinden na hem.... of zou je doorgaan? ondanks dat je weet dat het haram is?! nou?? :D

SABRI_Y
31-05-2004, 17:42
zie andere topics...

kloppendhartje
31-05-2004, 17:44
Ik zou doorgaan...

Lady_moi
31-05-2004, 17:45
Ik zou met hem contact houden puur vriendschappelijk. Zonder relatie enzo. En als hij er dan klaar voor is dan mag hij m'n hand komen vragen. Ik zou hem beloven om op hem te wachten en ondertussen de relatie beindigen

kloppendhartje
31-05-2004, 17:46

Origineel gepost door Lady_moi Ik zou met hem contact houden puur vriendschappelijk. Zonder relatie enzo. En als hij er dan klaar voor is dan mag hij m'n hand komen vragen. Ik zou hem beloven om op hem te wachten en ondertussen de relatie beindigen Hmmmm, je hebt wel gelijk Lady_moi, ik denk dat ik dat ook zou doen... :o

2Smart4u
31-05-2004, 17:47
lady moi: beloven te wachten? en als je na een paar maanden gevraagd woord door een ander?? Arabella: ow ja...ik voeg toe: HIJ KAN NIET BIJ JE THUIS KOMEN :D dat kan niet..hij heeft niks en zou door je ouders worden geweigerd... dus die oplossing is uitgesloten.. en dan?

kloppendhartje
31-05-2004, 17:49
Dan zou IK kapot gaan...:(

Lady_moi
31-05-2004, 17:51
Dan weiger ik die. Een belofte is een belofte. En ook die 1ste zal beter zijn. Aangezien hij dan heel veel van me houd dan zal hij ook heel goed voor mij zorgen. En moest ik hem laten vallen dan zal je het tegenovergestelde zien van z'n liefde. Al z'n liefde word ineens pijn pijn pijn. Zoiets kan je iemand echt nie aandoen vind ik. Wat je ook kan doen is gewoon verloven. En je huwelijkfeest geven wanneer hij klaar is met school, werk heeft gevonden, wanneer jij er ook klaar voor bent enzo.. Origineel gepost door 2Smart4u lady moi: beloven te wachten? en als je na een paar maanden gevraagd woord door een ander?? Arabella: ow ja...ik voeg toe: HIJ KAN NIET BIJ JE THUIS KOMEN :D dat kan niet..hij heeft niks en zou door je ouders worden geweigerd... dus die oplossing is uitgesloten.. en dan?

Lady_moi
31-05-2004, 17:52
Dan gaat hij jou reserveren tot hij wel iets heeft :giechel: Origineel gepost door 2Smart4u lady moi: beloven te wachten? en als je na een paar maanden gevraagd woord door een ander?? Arabella: ow ja...ik voeg toe: HIJ KAN NIET BIJ JE THUIS KOMEN :D dat kan niet..hij heeft niks en zou door je ouders worden geweigerd... dus die oplossing is uitgesloten.. en dan?

SABRI_Y
31-05-2004, 17:53
ik zou voor de trein springen

kloppendhartje
31-05-2004, 18:17
Origineel gepost door SABRI_Y ik zou voor de trein springen :D Dat zou hij voor mij doen.... :o

Amatoellah
31-05-2004, 18:39
Nou hij hoeft niet gelijk na dat hij bij je ouders is geweest met je trouwen enz. Je kan toch ook via allebei de kanten melden dat jullie willen trouwen en ondertussen alles klaarmaken om te trouwen..... Of heb ik het verkeerd wallahoe a3lam

lhouceimagirl1
31-05-2004, 18:49
ik zou geen contact verbreken, als ik echt zo veel om hem geef