Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabische

Tnawie
19-11-2002, 16:01

Wat ik wel zeker weet s dat arabische de enigste taal is dat logische in elkaar zit. Andere talen niet, deze talen zijn als t ware ontstaan. Dat tewijl arabische, Als het ware bedacht is. Dus de 'mensen' die arabische spraken, hebben eerste na gedacht voordat zij de taal arabische spraken wat onmogelijk is, want taal is denken en zonder taal kan je nie denken. Vanaar dat ik denk dat arabische, bedacht is daarboven en naar de mens is nedergezonden, waarschijnlijk met Adam en Eva. wa allahoe a3lam ps: Dit boven staande is nie zeker of dat waar is, het is alleenmaar hoe ik het zie.

Tnawie
19-11-2002, 16:03
Sorry mensen tnawie heeft nachtdienst gehad :p En is nog een beetje slapperig, ik wilde op een al bestaande topic reageren en opende een nieuwe topic per ongeluk :p

Nala
19-11-2002, 16:08
Hmmmmmmmmmmm leuke theorie in ieder geval :p

Tnawie
19-11-2002, 16:13
Origineel gepost door Nala Hmmmmmmmmmmm leuke theorie in ieder geval :p Dat arabische de enigste taal is die logische in elkaar zit is zeker. Dat andere is meer een poging om te kunnen verklaren waarom. K zie het als een onmogelijke job voor de mensheid om een taal te bedenken dat logische in elkaar zit. Dus inplaats van te gaan jagen om te kunnen eten zaten onze voor ouders in een grot een taal te bedenken. t lijkt mij sterk. vandaar dat ik denk dat t toch van boven komt

Nala
19-11-2002, 16:16

Het kan ook zijn dat vroeger de mensen de geluiden van dieren na gingen doen en die van de natuur, en dat ze zo een eigen taal hebben ontwikkeld??? Zou dat misschien ook nog kunnen? Gewoon geluiden nadoen?

Tnawie
19-11-2002, 16:29
Origineel gepost door Nala Het kan ook zijn dat vroeger de mensen de geluiden van dieren na gingen doen en die van de natuur, en dat ze zo een eigen taal hebben ontwikkeld??? Zou dat misschien ook nog kunnen? Gewoon geluiden nadoen? Dat is zeker nie uitgesloten. Op zon vergelijkbare manier zijn andere talen ontstaan. Alleen voor arabische, ligt het anders. Omdat het zo logische in elkaar zit en omdat deze taal wiskundige patronen vertoont lijkt het mij sterk dat het ontsaan is door toeval en door t emiteren van de natuur. de kans is nul dat arabische ookzo is ontstaan. Arabische is een zuiver taal, want het staat nie open voor andere talen zo kan arabisch nooit vervuilt worden. Je kan er makkelijk achter komen of een woord van arabische origine is of niet. Van ieder welkeurige arabische woord kan je een werkwoord maken. Heb je een woord waarvan je geen werkwoord van kan maken dan is dat woord nie arabische. arabische taal beschermt zichzel tegen andere talen en tegen imitatie uit de natuur. :zwaai: eff vandaag geen tnawies ;)

Tnawie
19-11-2002, 16:46
Origineel gepost door Mustapha AA hmmmm interessant maar heb je ook gesacht aan arameens????? het schijnt dat dat de oudste taal is wa allahu a3lem Ik heb ergens gelezen dat arabische de enigste taal is die logische in elkaar zit, het is de enigste taal dat op mathematische principes is opgebouwd. :p

Nala
19-11-2002, 21:49
Ik vind dit zo interresant, ik heb het mijn vader gevraagd of de Arabische taal van Hem komt en dat is inderdaad zo, maar ook de andere talen. Dus niet alleen het Arabisch maar ook chinees enzo

Tnawie
19-11-2002, 23:21
Origineel gepost door Nala Ik vind dit zo interresant, ik heb het mijn vader gevraagd of de Arabische taal van Hem komt en dat is inderdaad zo, maar ook de andere talen. Dus niet alleen het Arabisch maar ook chinees enzo in dat geval, dan is arabische het enigste taal dat nog puur is. :D de rest van de talen zijn besmet met invloeden van buiten :D

Nala
20-11-2002, 18:08
Origineel gepost door TNAwie in dat geval, dan is arabische het enigste taal dat nog puur is. :D de rest van de talen zijn besmet met invloeden van buiten :D :D