Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij blij maken?

Nala
19-11-2002, 15:56

Ik heb vandaag theorie-examen gedaan en ik ben gezakt. En nu is mijn hele dag verpest. Zo een stomme toets niet eens gehaald :( Yallah wie kan mij opvrolijken???

GekkeTurk
19-11-2002, 15:58
ja weetje wat je moet doen daar vrolijk je van op. GA EENS STAAN! ZET NU EENS JE WIJSVINGER RECHTOP JE HOOFD EN DRAAI DRIE RONDJES MET JE WIJSVINGER OPJE HOOFD EN ROEP NU HEEL HARD TURKEN AAN DE MACHT Zo ben je al vrolijk :D

Nala
19-11-2002, 16:06
Hahahahha jij bent echt gek! Daar word ik nog meer depri van, maar leuk geprobeerd :)

GekkeTurk
19-11-2002, 16:09
Muhahahaha ik dacht mishcien word je blij maar maak je neit druk een toets bewijst niets mischien had je zo goed geleerd maar kreeg je andere vragen dan verwacht of klapte je in 1 keer dicht ik had vrijdag ook een toets over TCP/IP het waren 15 vragen in het engels je moest er 10 goed hebben ik had er 5 goed maar ik klapte gewoon dicht toen die toets kwam want als je hem zou halen kreeg je een certificaat weetje dus ik was zenuwwachtig maar zoals ik eerder zei SCHE/T aan die toets je kan altijd nog een keer porberen :D

maghrabia82
19-11-2002, 16:10

ben je gezakt?is niet erg meid,volgende keer beter.Je moet er echt niet te veel mee zitten. wanneer mag je op?

Nala
19-11-2002, 16:12
Origineel gepost door GekkeTurk Muhahahaha ik dacht mishcien word je blij maar maak je neit druk een toets bewijst niets mischien had je zo goed geleerd maar kreeg je andere vragen dan verwacht of klapte je in 1 keer dicht ik had vrijdag ook een toets over TCP/IP het waren 15 vragen in het engels je moest er 10 goed hebben ik had er 5 goed maar ik klapte gewoon dicht toen die toets kwam want als je hem zou halen kreeg je een certificaat weetje dus ik was zenuwwachtig maar zoals ik eerder zei SCHE/T aan die toets je kan altijd nog een keer porberen :D Jij de volgende keer ook veel succes met je toets :)

Nala
19-11-2002, 16:14
Origineel gepost door maghrabia82 ben je gezakt?is niet erg meid,volgende keer beter.Je moet er echt niet te veel mee zitten. wanneer mag je op? Ik moet nog een afspraak maken voor de volgende keer maar dan weet ik tenminste wat ik moet verwachten

GekkeTurk
19-11-2002, 16:14
Ja Dank je alleen ligt het bij mij anders ik kreeg hem gewoon 1 keer via me stage weetje maar ja maakt niet uit ik heb bijna me diploma :D

Nala
19-11-2002, 16:18
Origineel gepost door GekkeTurk Ja Dank je alleen ligt het bij mij anders ik kreeg hem gewoon 1 keer via me stage weetje maar ja maakt niet uit ik heb bijna me diploma :D Insa allah haal je je diploma

GekkeTurk
19-11-2002, 16:19
insallah ik hoop het echt en als ik hem heb zie ik wel verder wat ik ga doen