Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een groot probleem

Pagina's : [1] 2

CrazyInLove
31-05-2004, 13:30

Salaam Ik heb een vriendin, een belgische... Zij deed heel raar tegen me, ik vroeg wat er was.. ze kon er niet over praten... Maar achteraf na aandringen, hoor ik dat ze is verkracht geweest, en bijna vermoord en dat in 2002, en ik weet het nu pas.. IK heb niet heel veel contact met haar.. maar het is zo moeilijk toen ik het hoorde.. woorden schoten me tekort. Ze heeft een zus, machAllah, ze is bekeert tot de islam.. zij zelf niet, ze is een 'levensgenieter', ze heeft n zwarte vriend, maar is ook verkracht door n zwarte.. hij wilde haar wurgen.. Nu heeft ze problemen.. Kan ik haar helpen met iets, door iets te zeggen.. ik voel me waardeloos.. groetjes

lady_khadija
31-05-2004, 13:34
erg man..... praat met haar??? :confused:

riffiette
31-05-2004, 13:34
Origineel gepost door je_weet_toch wat je ook zeg en doet ik denk niet dat het helpt ze moet zich zelf helen daar kunnen jij noch een of ander instantie iets aan doen ben ik van mening helemaal niet mee eens, je kan echt heeeeeeel veel doen en steunen met gewoon woorden. Als er mij iets ergs zou overkomen, zou ik ook liever een vriendin hebben of iemand met wie ik kan praten. Ik denk niet dat je jezelf kunt helen en na zo'n drama de pijn zelf verwerken. Geloof me een vriendin komt altijd goed van pas ;)

CrazyInLove
31-05-2004, 13:37
Ja ik praat al heel de tijd met haar.. maar ze zit in de knoop... en nu ik ook :s

DaNGeRouZLy
31-05-2004, 13:59

je doet al genoeg als je gewoon luistert naar haar en haar duidelijk maakt dat je er voor haar bent. Als je niks weet te zeggen is dat helemaal niet erg geef haar gewoon je schouder om op uit te huilen dat is een echte vriendin. succes xxx Aminaatje

CrazyInLove
31-05-2004, 14:24
Ik dank jullie... ik zie haar straks weer.. dan zal ik nu eens proberen om te denken hoe ik haar kan geruststellen :s xxx

mazhar
31-05-2004, 14:32
Origineel gepost door CrazyInLove Salaam Ik heb een vriendin, een belgische... Zij deed heel raar tegen me, ik vroeg wat er was.. ze kon er niet over praten... Maar achteraf na aandringen, hoor ik dat ze is verkracht geweest, en bijna vermoord en dat in 2002, en ik weet het nu pas.. IK heb niet heel veel contact met haar.. maar het is zo moeilijk toen ik het hoorde.. woorden schoten me tekort. Ze heeft een zus, machAllah, ze is bekeert tot de islam.. zij zelf niet, ze is een 'levensgenieter', ze heeft n zwarte vriend, maar is ook verkracht door n zwarte.. hij wilde haar wurgen.. Nu heeft ze problemen.. Kan ik haar helpen met iets, door iets te zeggen.. ik voel me waardeloos.. groetjes Je kan haar helpen door er voor haar te zijn, niet opdringen em goede raad, niet opdringen met het komt welg oed, maar gewoon er zijn, voor haar zodat ze weet dat ze bij je terechtkan.

lhouceimagirl1
31-05-2004, 14:41
oow wat erg voor haar,maar zo te lezen lokt ze het zelf uit.probeer met haar te praten dat helpt echt.en vertel haar van wat je gehoort hebt over haar.veel succes meid

CrazyInLove
31-05-2004, 15:13
Origineel gepost door lhouceimagirl1 oow wat erg voor haar,maar zo te lezen lokt ze het zelf uit.probeer met haar te praten dat helpt echt.en vertel haar van wat je gehoort hebt over haar.veel succes meid Lokt ze het zelf uit??? wat l u l je ???? Hoe kan je dit nu uitlokken?? De man in kwestie is gewoon niet goed in zn hoofd.. Ook al loopt n dame naakt op straakt, dan nog mag niemand aan haar komen indien ze dat niet wenst.. Mijn vriendin is n deftige, lieve meid... Zeker niet uitgelokt!!!!! :kwaad: :kwaad: en gehoord?? IK heb het niet gehoord, ze heeft het me vertelt...je begrijpt er geen zak van ,terwijl ik geen moeilijke woorden heb gebruikt! Toch bedankt voor uw nutteloze reactie!

IkBenSaliha
31-05-2004, 15:18
Steun zoeken als ze steun zoekt... Erover praten als ze er over wil praten... Het is echt moeilijk... Zo iemand die denkt al gauw dat het haar eigen schuld is... Ik heb ook een vriendin... toen ze heel klein was was ze ook verkracht door haar eigen leraar. Dat is echt erg... Nu ze bijna negtien is kan ze het nog niet uit haar hoofd zetten en heeft ze het nog heel moeilijk mee!! :(

mazhar
31-05-2004, 15:28
Origineel gepost door IkBenSaliha Steun zoeken als ze steun zoekt... Erover praten als ze er over wil praten... Het is echt moeilijk... Zo iemand die denkt al gauw dat het haar eigen schuld is... Ik heb ook een vriendin... toen ze heel klein was was ze ook verkracht door haar eigen leraar. Dat is echt erg... Nu ze bijna negtien is kan ze het nog niet uit haar hoofd zetten en heeft ze het nog heel moeilijk mee!! :( Meskiena :traan1:

SABRI_Y
31-05-2004, 15:50
Origineel gepost door je_weet_toch wat je ook zeg en doet ik denk niet dat het helpt ze moet zich zelf helen daar kunnen jij noch een of ander instantie iets aan doen ben ik van mening ze wil integreren... ze3ma mocros zijn players.. en negerrss zijn lief en leuk.. ewa daardan.... heeft skitta aan jou en je ouders.. houd geen rekening met jjouw en je afkomst, noch je geloof.... doe maar stoer, word verkracht.. ik hoop dat je ma ook verkracht word door dezelfde negerr.. want opvoeding is viesss

IkBenSaliha
31-05-2004, 15:53
Origineel gepost door SABRI_Y ze wil integreren... ze3ma mocros zijn players.. en negerrss zijn lief en leuk.. ewa daardan.... heeft skitta aan jou en je ouders.. houd geen rekening met jjouw en je afkomst, noch je geloof.... doe maar stoer, word verkracht.. ik hoop dat je ma ook verkracht word door dezelfde negerr.. want opvoeding is viesss Volgens mij ben jij een beetje ziek aan het worden... niet waar? :moe:

CrazyInLove
31-05-2004, 23:38
Origineel gepost door SABRI_Y ze wil integreren... ze3ma mocros zijn players.. en negerrss zijn lief en leuk.. ewa daardan.... heeft skitta aan jou en je ouders.. houd geen rekening met jjouw en je afkomst, noch je geloof.... doe maar stoer, word verkracht.. ik hoop dat je ma ook verkracht word door dezelfde negerr.. want opvoeding is viesss Hey leer eens lezen jij met je vieze uitspraken ! wat l u l jij hier ook alweer.. Het is een belgische meid, zij is niet islamitisch opgevoed!! wie heeft het hier over mocro's???!!! jij voelt jezelf toch altijd aangesproken hé... Negers zijn lief en leuk??? Waar haal jij dat uit de context?? Zijn dat min woorden, ik denk het niet hoor...En dat je hier begint over moeders... Ik verlaag me niet tot jou drempel om hetzelfde over jou familie te zeggen. Allah y senhawn ...JOUW OPVOEDING IS ECHT VIES hoor.. en jij durft dat te zeggen over iemand anders... F cking idioot!

Pagina's : [1] 2