Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : even een kleine mededeling...

alhoceima
19-11-2002, 15:38

Salaam Alaikoem broeders en zusters...... Vanwaar die onnozele, stomme topics die nergens over gaan? bijv. "wat voor telefoon heb jij" of "wie is er nog maagd" en bla bla bla.....jeetje weten jullie nou nog steeds niet dat dit leven niet voorgoed is, dat ons wat anders te wachten staat, kunnen jullie het niet meer over de islam hebben, begrijp me goed er zitten zeker goede topics tussen,...zoals die voor Tarek en Ihsane (Moge Allah SWAT over hen waken), meer uit respect voor Tarek en Ihsane stel ik hierbij een STOP ZINLOZE TOPICS AKTIE voor.....nou ben benieuwd wie zich eraan zal houden? Salaam Alaikoem Een verdrietige zuster :( :(

GekkeTurk
19-11-2002, 15:42
ehyz ik heb respect voor elk levend wezen maar als je heel veel van die topics stopt wat heb je dan nog over?

Samiratoen
19-11-2002, 15:45
Ewa ja... wij mensen hebben behoefte aan gespreksstof.. En om te praten kan je het toch over alles hebben.. Ik neem aan dat als je met je vrienden of anderen praat je het niet de hele tijd over de bezetting of over andere nare dingen gaat hebben. En tuurlijk praten we ook over de Islam.. want dat blijft 24/7.. Maar beetje afwisseling mag toch.. is toch niet te veel gevraagd?! Ma3a SaLaMa!! groetjessssssssssss

Dida
19-11-2002, 15:51
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters...... Vanwaar die onnozele, stomme topics die nergens over gaan? bijv. "wat voor telefoon heb jij" of "wie is er nog maagd" en bla bla bla.....jeetje weten jullie nou nog steeds niet dat dit leven niet voorgoed is, dat ons wat anders te wachten staat, kunnen jullie het niet meer over de islam hebben, begrijp me goed er zitten zeker goede topics tussen,...zoals die voor Tarek en Ihsane (Moge Allah SWAT over hen waken), meer uit respect voor Tarek en Ihsane stel ik hierbij een STOP ZINLOZE TOPICS AKTIE voor.....nou ben benieuwd wie zich eraan zal houden? Salaam Alaikoem Een verdrietige zuster :( :( je hebt groot gelijk zuster.. ik heb nu al helemaal geen behoefte meer gekregen om dingen te posten hier..:(

freegirl
19-11-2002, 15:56

Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters...... Vanwaar die onnozele, stomme topics die nergens over gaan? bijv. "wat voor telefoon heb jij" of "wie is er nog maagd" en bla bla bla.....jeetje weten jullie nou nog steeds niet dat dit leven niet voorgoed is, dat ons wat anders te wachten staat, kunnen jullie het niet meer over de islam hebben, begrijp me goed er zitten zeker goede topics tussen,...zoals die voor Tarek en Ihsane (Moge Allah SWAT over hen waken), meer uit respect voor Tarek en Ihsane stel ik hierbij een STOP ZINLOZE TOPICS AKTIE voor.....nou ben benieuwd wie zich eraan zal houden? Salaam Alaikoem Een verdrietige zuster :( :( ik ben het aan de ene kant wel met je eens maar, er zijn ook wel andere mensen die er niewsgierig naar zijn dusss...helaas pindakaas het is nou eenmaal zo :zwaai: doeiiiii

alhoceima
19-11-2002, 15:59
maar jullie moeten begrijpen wat ik hiermee bedoel, er zijn belangrijkere dingen in het leven, ik wil jullie alleen maar duidelijk maken dat jullie materiele dingen niet zullen meenemen naar het hiernamaals, kijk niemand is perfect...ik zeg niet dat we dag en nacht maar over ons geloof moeten praten....maar ik vraag me echt af als ik om me heen kijk,....wat er aan de hand is...bijna alles wat niet toegestaan is, lijkt allemaal maar normaal te worden...WAKE UP!! sta is stil bij het feit dat als het ware iedere minuut onze laatste kan zijn....

Dida
19-11-2002, 16:02
Origineel gepost door alhoceima maar jullie moeten begrijpen wat ik hiermee bedoel, er zijn belangrijkere dingen in het leven, ik wil jullie alleen maar duidelijk maken dat jullie materiele dingen niet zullen meenemen naar het hiernamaals, kijk niemand is perfect...ik zeg niet dat we dag en nacht maar over ons geloof moeten praten....maar ik vraag me echt af als ik om me heen kijk,....wat er aan de hand is...bijna alles wat niet toegestaan is, lijkt allemaal maar normaal te worden...WAKE UP!! sta is stil bij het feit dat als het ware iedere minuut onze laatste kan zijn.... dit is precies wat ik denk.. dit moet echt duidelijk gemaakt woorden.. wat niemand realiseert zich dit..helaas..

GekkeTurk
19-11-2002, 16:03
eyhz gelooof mij maar dat ik alles weet van wat je net zei"iedere minuut onze laatste kans kan zijn" geloof mij maar serieus maar mensen willen tegenwoordig daar niet aan denken ik zelf ook niet kijk als je gaat denken van ieder minuut kan onze laatste zijn dan kan je niks snapje wat ik bedoel dat ga je je alleen mar deprisief voelen en mensen willen nou eenmaal genieten van deze leven

MueZli
19-11-2002, 16:06
Neeh niet depri!!..Maar je moet je intentie en je doel in het leven veranderen/wijzigen. Liever blind je dood tegemoet ?, of een beetje depri voelen en proberen te veranderen ?? en met n nobele intentie je dood tegemoet ? De meesten heten toch niet voor niets moslim(a). Als je in je graf zit, dan zou je vurig wensen dat een al-hoceima, een topic heeft geopend, over dit onderwerp, dan het te dood te zwijgen. WAKKER WORDEN ALLEMAAL

Dida
19-11-2002, 16:09
Origineel gepost door GekkeTurk eyhz gelooof mij maar dat ik alles weet van wat je net zei"iedere minuut onze laatste kans kan zijn" geloof mij maar serieus maar mensen willen tegenwoordig daar niet aan denken ik zelf ook niet kijk als je gaat denken van ieder minuut kan onze laatste zijn dan kan je niks snapje wat ik bedoel dat ga je je alleen mar deprisief voelen en mensen willen nou eenmaal genieten van deze leven ..nee juist niet depressief voelen..je geniet dan juist van iedere minuut die je hebt...je wilt dan juist betere dingen doen en goede dingen doen..achteraf zul je juist gelukkig zijn dat je nog leeft als je wakker word in de ochtend.. Ik zou juist depressief worden als ik wist..dat er geen einde kwam aan de wereld..dat ik voor altijd zonder regels en zonder Allah(swt) door het leven zou gaan..en zomaar dingen doen..en alles mocht.. Dat laatste stukje vwas niet echt van toepassing..maar moest er even uit..

alhoceima
19-11-2002, 16:10
oke daar heb je wel gelijk in Gekke Turk....inderdaad ga je je dan wat vaker depressief voelen, als je echt aan de dood denkt enz.... als je stilstaat bij de gedachte dat dit gewoon allemaal maar schijn is.....anderhalve week geleden...heb ik een aanrijding gehad, weliswaar was het niet mijn fout maar, de schrik van mijn leven had ik toen echt wel even te pakken! ik dacht dat ik dood ging,....ik geloof gewoon dat sommige dingen in het leven gebeuren om ons wakker te schudden.....

GekkeTurk
19-11-2002, 16:16
ehyz zo een drie en eenhalf maand geleden heb ik iets meegemaakt wat totaal me leven veranderden ik heb het al een eerder verteld ergens op een topic ik zal het effe zoeken en hier zetten

GekkeTurk
19-11-2002, 16:18
Het was op een vrijdag avond dat ik ruzie kreeg met 2 negers en 2 NL meisjes wij waren zelf ook met een groep van 6 of 7 man maar op dat moment trokken we er niks van aan weetje toen die zaterdag avond ik liep met me vriendin nadorzina 2 vriendinnen van haar en paar vrienden van mij dus we zagen die 2 NL meisjes weer alleen dit keer met 2 andere negers weetje en weer begon er een ding beetje schelden enzo en die ene neger begon gelijk te bellen maar op een gegeven moment dachten we laat ze we gaan wel weg terwijl wel liepen kwamen we die 2 negers tegen van de vrijdagavond ze reden langs ons op de fiets en riepen he homoz ze zochten dus duideljik ruzie weetje maarja we liepen maar verder aangekomen bij het straat van de macdonalds in hilversum kwam er 1 neger op de fiets onze kant op we liepen ook erg verspreid ik liep vooraan met me vriendin in het midden liep een vriend met 2 meisjes en achteraan 2 vrienden we hadden zo allemaal een 10 of 12 meter tussen ons. maar dus die neger op de fiets komt naar die jongen toe in het midden hij gooit ze fiets weg en zegt wat moet je nou wil je ruzie hij zocht dus duidelijk ruzie ik zag niks ik liep voorop weetje en toen hoorde ik mijn naam en iemand floot naar mij ik draaide me om ik zag een gevecht dat zou gaan beginnen die vriend van mij kreeg een duw en hij duwde terug dus ik rende die richting op en gaf die jongen gewoon een klap van klaar nu is het genoeg terwijl ik dat deed kreeg ik een mes in me rug net naast me rugwervel en opeens kwamen van alle kanten negers weetje maar ik had die mes gekregen ik had het nog niet helemaal door en mijn vrienden ook niet die negers renden allemaal weg ik belde toen 112 en zei stuur ambulance en liep verder naar het openbare weg maar ondertussen verloor ik bloed in grote hoeveelheden en op een gegeven moment viel ik op de grond ergens bij de kroegen en iedereen stond op een gegeven moment op me heen echt heel hilversum het was ook een zaterdag dus maar toen kwam ambulance en alles ik lag op de intensive care ik dacht echt dat ik dood zou gaan weetje ik had bijna 7 liter bloed verloren echt ernstig en ik hed 2 en een half week gelegen daar ik heb alleen een likteken verder niks maar elke dag nog dank ik mijn god datik nog leef en trouwens de doktor zei je hebt geluk gehad als de mes 2 of 3 centimeter naar rechts was dan was je op slag verlamd ik schrok me rot weetje maarja die mes was dus 11,5 cm in me gegaan echt erg maar ik leef nog daar ben ik blij om dus ja een grote mond hebben heeft ook zijn nadelen maar ook zijn voordelen weetje maar dus onderschat niemand iedereen is gek op deze wereld!

alhoceima
19-11-2002, 16:36
geen grappen, dat is ook schrikken...Allahiehfedna oesafie

GekkeTurk
19-11-2002, 16:37

ja toch ofniet maarja deze topic gaat over de 2 andere leden neit over mij dus laten we onze aandacht daarop richten