Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij met SPOED helpen?

Pagina's : [1] 2

ChabHassan
19-11-2002, 15:16

ik heb een probleem met mn scanner! Wie weet veel over pc's enzo? alsjeblieft help me!

GekkeTurk
19-11-2002, 15:19
ewa zeg het eens bro ik ben wel goed bekend als het aankomt op het gebied van computers

ChabHassan
19-11-2002, 15:25
Origineel gepost door GekkeTurk ewa zeg het eens bro ik ben wel goed bekend als het aankomt op het gebied van computers et gaat om mn scanner. Ik heb software geinstalleerd enzo als ik em wil opstarten krijg ik een venstertje met dit erop: Cannot Operate 1. Please chek whether the scanner connects to the computer 2. Make sure that the scanner connects to the power, and the LED is on 3. Note that u can not connect the scanner to the bus power device nou, kom op

GekkeTurk
19-11-2002, 15:29
mhhhh ik zou het eigenlijk dan moeten zien maarr.. Zoals het daar staat ehhmm trouwens wat voor kabel heeft het een USB of een normale

ChabHassan
19-11-2002, 15:31

Origineel gepost door GekkeTurk mhhhh ik zou het eigenlijk dan moeten zien maarr.. Zoals het daar staat ehhmm trouwens wat voor kabel heeft het een USB of een normale USB ik heb em in et USB poortje geplugt LED is aan

Samiratoen
19-11-2002, 15:32
kijk of de scanner aan staat.. oja.. het kan zijn dat hij niet volledig geinstalleerd is.. je kan ook opnieuwe installeren. Succes groetjessss

ChabHassan
19-11-2002, 15:33
Origineel gepost door Samiratoen kijk of de scanner aan staat.. oja.. het kan zijn dat hij niet volledig geinstalleerd is.. je kan ook opnieuwe installeren. Succes groetjessss ja,hij staat aan (ben geen belg) en heb em net opnieuw geinstalleerd

emsoem
19-11-2002, 15:34
Origineel gepost door ChabHassan ik heb een probleem met mn scanner! Wie weet veel over pc's enzo? alsjeblieft help me! ik ben dommer als jouw.........als het over pc's gaat dan he:D =emsoem=

GekkeTurk
19-11-2002, 15:34
Mhhhhh raar dat zou die jet moeten doen ehmm toen je hem had geinstalleerd stond er op een gegeven moment start uw computer opnieuw op ofniet het zou ook kunnen zijn zoals samiratoen zegt dat de installatie niet volledig is uitgevoerd ja het is en blijft tog windows anders moet je hem nog een keer opnieuw starten

ChabHassan
19-11-2002, 15:36
Origineel gepost door GekkeTurk Mhhhhh raar dat zou die jet moeten doen ehmm toen je hem had geinstalleerd stond er op een gegeven moment start uw computer opnieuw op ofniet het zou ook kunnen zijn zoals samiratoen zegt dat de installatie niet volledig is uitgevoerd ja het is en blijft tog windows anders moet je hem nog een keer opnieuw starten heb em opnieuw opgestart toen ze het vroegen

ChabHassan
19-11-2002, 15:37
Origineel gepost door emsoem ik ben dommer als jouw.........als het over pc's gaat dan he:D =emsoem= jij bent ook overal ;)

GekkeTurk
19-11-2002, 15:39
heb je WIn XP?

ChabHassan
19-11-2002, 15:40
Origineel gepost door GekkeTurk heb je WIn XP? nee 98

emsoem
19-11-2002, 15:40
Origineel gepost door ChabHassan jij bent ook overal ;) jij anders ook :D =emsoem=

GekkeTurk
19-11-2002, 15:41

oke ehmm als je die usb kabel erin pluged geeft 98 vanzelf aan dat er nieuwe hardware is gevonden ofniet?

Pagina's : [1] 2