Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van marokkaanse jongens in EINDHOVEN

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
19-11-2002, 14:45

SALAM...... Ik wil weten wat jullie over de marokkaanse jongens van eindhoven denken.... ik lees alleen maar marokkaanse meisjes uit eindhoven maar niemand die wat zegt over de marokkaanse jongens uit eindhoven...... :kwaad: Ik heb geen kwaads of zo iets....maar ik wil even jullie reactie en graag serieuse reacties :kwaad: .............Beslama.

Liefste
19-11-2002, 14:59
Goed zo meid Ik vindt de marokaanse jongens echt helemaal NIKS. Ze zijn echt saai en kunnen alleen maar roddelen. Dus de jongens zijn nog erger dan de meiden!!!!!!!!!!!!!!!!

Icao
19-11-2002, 15:05
Alles is gelijk in de islam ja dat is heel zeker maar de islam verbiedt HOMO'S!

Liefste
19-11-2002, 23:57
Wat hebben homo's hier nou mee te maken meneer ICAO?????????? En wat is er mis met homo's ben je er stiekem zelf een?????????

Liefste
20-11-2002, 22:44

Daar hebben jullie wel gelijk in alle marokaanse jongens in Nederland roddelen en dat is super irritant maar ja zit in hun(onze) bloed he. WAnt waar zij marokanen kampioen in.......................Ja in roddelen.

CasawiaZina
22-11-2002, 12:34
Origineel gepost door elhoub SALAM...... Ik wil weten wat jullie over de marokkaanse jongens van eindhoven denken.... ik lees alleen maar marokkaanse meisjes uit eindhoven maar niemand die wat zegt over de marokkaanse jongens uit eindhoven...... :kwaad: Ik heb geen kwaads of zo iets....maar ik wil even jullie reactie en graag serieuse reacties :kwaad: .............Beslama mietjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

NajatS
25-11-2002, 13:39
Ben nooit in Eindhoven geweest, dus ik kan ook geen oordeel vellen.

Military_Minded
25-11-2002, 20:18
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ikzelf kom uit Eindhoven. En ik moet zeggen jongens uit Eindhoven zijn heel rustig en doen nooit stoer. Als ik in de stad loop, merk ik dat 9 van de 10 jongens niet uit Eindhoven komt (Bij de meiden is dat 19 van de 20). Dus ik denk niet dat wij de slechtste zijn... Thallaw Precies....het stikt ervan de Marokkanen die niet uit Eindhoven komen!!

DieselGirly
25-11-2002, 20:21
Origineel gepost door NajatS Ben nooit in Eindhoven geweest, dus ik kan ook geen oordeel vellen. ik ook niet wil er wel een keer heen.......maar het is zo ver!!! wanneer is er trouwens koopavond in Eindhoven?

tha_lady
25-11-2002, 20:28
uhmmm ik weet nie :watte?: laterZ :blauwkus:

Military_Minded
25-11-2002, 20:30
Origineel gepost door Fouzia19 ik ook niet wil er wel een keer heen.......maar het is zo ver!!! wanneer is er trouwens koopavond in Eindhoven? Op vrijdag

DieselGirly
25-11-2002, 20:33
Origineel gepost door Military Minded Op vrijdag thank you!! zijn er dan leuke winkelstraten?? in ieder geval de moeite om daarheen te gaan?? ;)

Military_Minded
25-11-2002, 20:39
Origineel gepost door Fouzia19 thank you!! zijn er dan leuke winkelstraten?? in ieder geval de moeite om daarheen te gaan?? ;) Ik vind van wel.....als je echt van die stylish kleren houdt....dan moet je bij de Artishock zijn....die winkel is echt Ghatar

DieselGirly
25-11-2002, 20:45
Origineel gepost door Military Minded Ik vind van wel.....als je echt van die stylish kleren houdt....dan moet je bij de Artishock zijn....die winkel is echt Ghatar Samen?................. :D

Military_Minded
25-11-2002, 20:46

Origineel gepost door Fouzia19 Samen?................. :D :confused: :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8