Bekijk originele versie : wat doen jullie voor ?
asj_sjams
31-05-2004, 00:54
salaen,
wat doen jullie tegenwoordig voor jullie geloof
en zeg het aub eerlijk.
Ik bedoel ik ken zelden mensen die bidden of di evrijdag naar de moskee gaan.
vinden jullie dit normaal dat vele van ons 'ons' geloof verwaarlozen
Om het zo maar te noemen.
Ik zie meiden nu op straat dat ik bij mezlef denk
Ewielie dat kan tog niet voor een moslima
ik wil graag weten wat julli er van vinden
liefs asj sjams
DaNGeRouZLy
31-05-2004, 01:11
Allah Oe Alem
Je concentreren op je eigen fouten en die corrigeren dan komen al heel wat verder als kritiek geven op elkaar over wat een ander verkeerd doet...
Een beter milieu begint bij jezelf ;)
sweetourzazatia
03-06-2004, 10:52
jah precies, wie zijn wij om te oordelen , dat kan alleen allah SWT doen. Dus kijk gewoon naar jezelf verbeter je fouten , probeer meer te leren over de islam, probeer alles zo goed mogelijk te doen en allah zal jullie inshalah belonen en jullie slechte daden vergeven en het paradijs doen betreden AMIEN!!! wasalaam oe3alaikom
Rayhane_20
03-06-2004, 10:58
Ik vind dat de mijn voorgangers gelijk hebben, als iedereen nou eerst naar zichzelf zou kijken dan zou onze Marokkaanse/Islamitische maatschappij er rooskleuriger uitzien. Iedereen moet zelf weten wat hij in haar of zijn leven doet. Je wordt tenslotte alleen voor jouw daden beoordeel. Zou je een ander een fout zien maken, praat er met die ander op een rustige manier over, zonder elkaar meteen te bekritiseren. Doe het op de wijze van de profeet Mohammed vzmh. Moge Allah swt ons allen leiden, Ameen
sweet_nadoria
03-06-2004, 11:23
Ten eerste de regels die staan in de Koran, die Allah ons heeft geopenbaard na te leven …
Op mezelf te letten in plaats van eerst met de vinger te wijzen naar een ander.
Mij zoveel mogelijk op het geloof richten en verdiepen om kennis te vergaren en mij voor te bereiden op het hiernamaals …
Insha Allah zal Allah ons bijstaan in hed Blad el Kofr …
Insha Allah zal Allah ons behoeden voor de influisteringen van de Sjaitan …
Insha Allah zal Allah goede moslims van ons maken
Insha Allah zal Allah ons met open armen ontvangen in Al Djannah Firdaus …
Ameen wa Yarabi Ala3lamien !!
Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe
Liefs,
S. Nadoria
sweet_nadoria
03-06-2004, 11:24
Origineel gepost door zoubida
Je concentreren op je eigen fouten en die corrigeren dan komen al heel wat verder als kritiek geven op elkaar over wat een ander verkeerd doet...
Een beter milieu begint bij jezelf ;)
Deze vind ik top :goedzo:
Niks aan toe te voegen !!! :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.