Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontvoerd door je vader...

Miss_Honey
31-05-2004, 00:39

Wie heeft net deze docu gezien??? Was echt erg man. Een Engelse vrouw was getrouwd met een man uit Bosnië...ze kregen 2 meisjes, Samantha en Rebecca. Toen de burgeroorlog in Bosnië uitbrak, kwamen zijn geloof (de Islam) en zijn kinderen op de eerste plaats. Hij scheidde zijn vrouw en zij kreeg volledige voogdij...hij zag zijn kinderen ieder weekend en in de vakanties. Toen hij op een dag zijn kinderen meenam naar Duitsland naar zijn familie, is hij nooit meer teruggekeerd. Hij nam ze mee naar Bosnië en vertelde hen dat hun moeder dood was. Zij waren toen 3- en 5 jaar oud. Na 6 jaar is de moeder vastbesloten om haar kinderen te gaan zoeken. Met een Engelse (Islamitische) vrouw die veel vrouwen heeft geholpen hun kind terug te krijgen, gaat ze in Bosnië op zoek naar haar 2 dochters. Eenmaal daar blijkt (na een heleboel shit) dat haar ex-man met zijn nieuwe vrouw en zijn dochters naar Iran is verhuisd (daar geldt namelijk dat de man altijd automatisch de voogdij over de kinderen heeft...de vrouw heeft geen poot om op te staan). Eenmaal daar vinden ze de kinderen en proberen ze contact met ze te zoeken. In eerste instantie was de vrouw van plan om haar kinderen te ontvoeren...maar vanuit Iran is dat haast onmogelijk. Op een ochtend wachten ze tot de man naar zijn werk gaat en wachten ze tot de meisjes buiten gaan spelen. Na een tijdje kan de moeder met haar kinderen sneeuwballen gooien...maar helaas herkennen zij hun eigen moeder niet. De volgende dag gaat de Engelse (Islamitische) vrouw weer terug naar huis, naar haar eigen man en kinderen. Zij heeft al vaker vrouwen geholpen hun kinderen terug te krijgen. Ze heeft zelfs haar eigen kind van haar eerste huwelijk moeten ontvoeren. Ze heeft kinderen uit Marokko, Turkije, Dubai, etc ontvoerd en teruggebracht naar hun moeder. Ze is in Dubai zelfs gearresteerd en heeft een tijdje gezeten. Zij wil daarom niet het risico nemen dat mensen die andere vrouw met haar in verband brengen...die vrouw zou daardoor namelijk in problemen kunnen komen. Uiteindelijk heeft is de vrouw (die moeder) tot een overeenkomst gekomen met haar ex-man. Zij mocht haar kinderen ontmoeten...maar de kinderen wilden bij hun vader in Bosnië blijven wonen...dus de ex-man en hun kinderen zouden weer terug naar Bosnië verhuizen en de vrouw mocht haar kinderen een aantal keer per jaar op komen zoeken...als de man zich aanzijn woord houdt tenminste! Dit is zo erg hè...begrijp gewoon niet dat mannen zo wreed kunnen zijn dat ze de kinderen van hun moeder scheiden! :confused: Gewoon harteloos...:jammer:

zoubida
31-05-2004, 03:30
Ach ja sommige manne zijn gewoon harteloos. Dit verhaal lijkt een beetje op die film met die Amerikaanse vrouw en Iraneze man. Bijna hetzelfde alleen het einde is anders zij ontvoerd haar dochter wel terug naar Amerika. Was wel een leuke einde :)

SABRI_Y
31-05-2004, 09:56
zoubida die film heb ik een antal jaar geleden gezien... dat einde luchtte mij ook wel op... toen ze by die amerikaanse ambassade aankwamen.. hahahah

DKNY_Girl
31-05-2004, 10:01
oooh maar daar is ook een film van gemaakt maar dan over Iran of heb ik het mis

SABRI_Y
31-05-2004, 10:10

Juistemmmmmmmmmmm ze moest toen die lhijaaab opdoen..en die andere bulllshit .. die vrouwen keken haar hatelijk aan... dat is pas een man die liefde in steek laat...

lady_khadija
31-05-2004, 11:14
Origineel gepost door zoubida Ach ja sommige manne zijn gewoon harteloos. Dit verhaal lijkt een beetje op die film met die Amerikaanse vrouw en Iraneze man. Bijna hetzelfde alleen het einde is anders zij ontvoerd haar dochter wel terug naar Amerika. Was wel een leuke einde :) die film is zeker goed..... echt om te huilen...:traan1:

DKNY_Girl
31-05-2004, 11:19
ja is echt erg. maar die film is niet in Iran zelf opgenomen

DKNY_Girl
31-05-2004, 11:21
maar jah helaas gebeurt dat dagelijks of het nou in Iran is of in Bosnie of in USA het gebeurt :(

alhoceimachaima
31-05-2004, 11:23
Origineel gepost door zoubida Ach ja sommige manne zijn gewoon harteloos. Dit verhaal lijkt een beetje op die film met die Amerikaanse vrouw en Iraneze man. Bijna hetzelfde alleen het einde is anders zij ontvoerd haar dochter wel terug naar Amerika. Was wel een leuke einde :) jha man die was egt :( sielig

lady_khadija
31-05-2004, 11:28
Origineel gepost door alhoceimachaima jha man die was egt :( sielig hey meid, sorry dat ik gister zomaar wegging, zonder afcheid te nemen... :( mijn broertje schopte me weg van de pc..... :D

OujDa_LaDy
31-05-2004, 11:35
:( Zooooo Erg

Miss_Honey
31-05-2004, 15:07
Origineel gepost door zoubida Ach ja sommige manne zijn gewoon harteloos. Dit verhaal lijkt een beetje op die film met die Amerikaanse vrouw en Iraneze man. Bijna hetzelfde alleen het einde is anders zij ontvoerd haar dochter wel terug naar Amerika. Was wel een leuke einde :) Ja die heb ik ook gezien een aantal jaar terug...was ook echt zielig :(