Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~ Vraag aan de meisjes...

Pagina's : [1] 2 3

Nidel
31-05-2004, 00:30

Hoi! Het zit zo in elkaar, ik heb weinig contact met meisjes. ( ik zat lang op 'een andere wereld', heb geen zin om er veel op in te gaan) Misschien komt het omdat ik van kleins af aan verlegen was en nu wat minder.. Nu zoek ik wel wat meer vriendinnen te hebben (niet voor relatie enkel goede vriendinnen) maar hoe ga je het best met meisjes om en waar houden ze van. Wat moet je zeker niet doen?! Het eerste contact (zonder het gedoe van die openingszinnen) Waar zijn de grenzen om te weten dat je vb een meisje niet kwetst. Zonder arrogant over te komen, etc... Hoe kan je plezier hebben met elkaar zonder dat er meer achter zit ? Of kortweg hoe zitten meisjes in elkaar ? (ben onervaren!) :) Bedankt voor je tijd.

lala_fatima
31-05-2004, 00:35
Denk Als Een Meisje :hihi: zulke jongens zijn echt leuk man, lijkt net of het geen jongen is dan

Lady_moi
31-05-2004, 00:35
P.I.M.P

babyboy
31-05-2004, 00:37
Origineel gepost door Nidel Hoi! Het zit zo in elkaar, ik heb weinig contact met meisjes. ( ik zat lang op 'een andere wereld', heb geen zin om er veel op in te gaan) Misschien komt het omdat ik van kleins af aan verlegen was en nu wat minder.. Nu zoek ik wel wat meer vriendinnen te hebben (niet voor relatie enkel goede vriendinnen) maar hoe ga je het best met meisjes om en waar houden ze van. Wat moet je zeker niet doen?! Het eerste contact (zonder het gedoe van die openingszinnen) Waar zijn de grenzen om te weten dat je vb een meisje niet kwetst. Zonder arrogant over te komen, etc... Hoe kan je plezier hebben met elkaar zonder dat er meer achter zit ? Of kortweg hoe zitten meisjes in elkaar ? (ben onervaren!) :) Bedankt voor je tijd. je moet geld hebben, dan wilt elke meisje je vriendin zijn!

Nidel
31-05-2004, 00:45

P.I.M.P :D I don't know what u heard about me... Serieuze reacties graag!!

asj_sjams
31-05-2004, 00:47
hahahha wees je zelf en als ze dat niet niet genoeg vind ja dan is ze dat ook niet van jouw

Miss_Honey
31-05-2004, 00:49
Je moet een meisje gewoon met respect benaderen. Kijk als je een vriendin voor de vriendschap wil, is het geen goed idee om een meisje zomaar op straat aan te spreken ofzo...dat heeft geen zin. Praat eens leuk met een meisje op school, of op je werk. Wees altijd eerlijk en open en luister goed naar een meisje. Wees oprecht geïnteresseerd in wat ze te zeggen heeft. Praat niet alleen maar over jezelf, maar stel haar ook vragen (niet te persoonlijk...misschien later) en luister dan aandachtig naar wat ze je verteld... Ik hoop dat je er wat aan hebt...:zwaai:

Lady_moi
31-05-2004, 00:50
But you want a bitch come closer to you.. Bling bling baby Hint hint :rolleyes: Origineel gepost door Nidel P.I.M.P :D I don't know what u heard about me... Serieuze reacties graag!!

zoubida
31-05-2004, 03:24
Just be yourself ;)

nora112
31-05-2004, 09:28
wees altijd beleefd...en zeg gewoon eerlijk tegnen ze dat je onervaren hier in bent...dat vinden wij alleen maar sgattig...dus het kan niet misgaa.hahah

SABRI_Y
31-05-2004, 10:25
Origineel gepost door Nidel Hoi! Het zit zo in elkaar, ik heb weinig contact met meisjes. ( ik zat lang op 'een andere wereld', heb geen zin om er veel op in te gaan) Misschien komt het omdat ik van kleins af aan verlegen was en nu wat minder.. Nu zoek ik wel wat meer vriendinnen te hebben (niet voor relatie enkel goede vriendinnen) maar hoe ga je het best met meisjes om en waar houden ze van. Wat moet je zeker niet doen?! Het eerste contact (zonder het gedoe van die openingszinnen) Waar zijn de grenzen om te weten dat je vb een meisje niet kwetst. Zonder arrogant over te komen, etc... Hoe kan je plezier hebben met elkaar zonder dat er meer achter zit ? Of kortweg hoe zitten meisjes in elkaar ? (ben onervaren!) :) Bedankt voor je tijd. ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- dit is best wel apart, - wees jezelf, wees niet al te lief, dan lopen ze over je heen, of naast hun schoenen. - vrouwen hoe kapsones ze ook zijn houden van humor... en met humor tsja moet je geluk hebben. - praat er met je zusje/zus over als je daar open over bent. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------ -

lady_khadija
31-05-2004, 10:51
Origineel gepost door Nidel Hoi! Het zit zo in elkaar, ik heb weinig contact met meisjes. ( ik zat lang op 'een andere wereld', heb geen zin om er veel op in te gaan) Misschien komt het omdat ik van kleins af aan verlegen was en nu wat minder.. Nu zoek ik wel wat meer vriendinnen te hebben (niet voor relatie enkel goede vriendinnen) maar hoe ga je het best met meisjes om en waar houden ze van. Wat moet je zeker niet doen?! Het eerste contact (zonder het gedoe van die openingszinnen) Waar zijn de grenzen om te weten dat je vb een meisje niet kwetst. Zonder arrogant over te komen, etc... Hoe kan je plezier hebben met elkaar zonder dat er meer achter zit ? Of kortweg hoe zitten meisjes in elkaar ? (ben onervaren!) :) Bedankt voor je tijd. wees heel spontaan.... haar hou ik be3da van... en gewoon jezelf blijven....

jamalb4
31-05-2004, 11:03
Origineel gepost door Nidel Hoi! Het zit zo in elkaar, ik heb weinig contact met meisjes. ( ik zat lang op 'een andere wereld', heb geen zin om er veel op in te gaan) Misschien komt het omdat ik van kleins af aan verlegen was en nu wat minder.. Nu zoek ik wel wat meer vriendinnen te hebben (niet voor relatie enkel goede vriendinnen) maar hoe ga je het best met meisjes om en waar houden ze van. Wat moet je zeker niet doen?! Het eerste contact (zonder het gedoe van die openingszinnen) Waar zijn de grenzen om te weten dat je vb een meisje niet kwetst. Zonder arrogant over te komen, etc... Hoe kan je plezier hebben met elkaar zonder dat er meer achter zit ? Of kortweg hoe zitten meisjes in elkaar ? (ben onervaren!) :) Bedankt voor je tijd. Hm, goeie truc om meisjes aan de haak te slaan, slimme zet nidel, maar alleen domme wijven trappen hierin! :D :giechel:

SABRI_Y
31-05-2004, 11:16
WAS OOK HET EERST WAT EERLIJK GEZEGD BIJ OPKWAM JAMAL.. MAAR TSJA.. JE WEET MAAR NOOIT... K KEN EEN JONGEN, 24 JAAR WALLAH VERLEGEN ALS EEN KLEIN KIND.. PERFECT MOSLIM.. NOOOIT EEN MEISJE AANGERAAKT...

alhoceimachaima
31-05-2004, 11:26

Origineel gepost door Miss_Honey Je moet een meisje gewoon met respect benaderen. Kijk als je een vriendin voor de vriendschap wil, is het geen goed idee om een meisje zomaar op straat aan te spreken ofzo...dat heeft geen zin. Praat eens leuk met een meisje op school, of op je werk. Wees altijd eerlijk en open en luister goed naar een meisje. Wees oprecht geïnteresseerd in wat ze te zeggen heeft. Praat niet alleen maar over jezelf, maar stel haar ook vragen (niet te persoonlijk...misschien later) en luister dan aandachtig naar wat ze je verteld... Ik hoop dat je er wat aan hebt...:zwaai: daar ben ik het met j eens goed gezegt:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3