Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex integratie!!! shouf schande

Pagina's : [1] 2 3

SABRI_Y
30-05-2004, 22:56

www.turksemeiden.nl in plaats van turkse meiden kun je ook marokkaansemeiden in typen en je ziet je trotse landgenoten...!! :rolleyes:

Masriya
30-05-2004, 22:59
ooooooh myyyyyyyy goddddddddd

SABRI_Y
30-05-2004, 23:01
tsja... heb j die 2 marokkaanse chikies gezien, hoe makkelijk ze zijn.... 100euro... en ze rent mee.... en voor bruidschat vragen ze zoveel.. die bitchessssssss

Masriya
30-05-2004, 23:03
vieze ka.nker k7ab waar zijn hun vaders en broers, vermoorden die handel tfoeeeeeee 3ala schande ze zijn voor ons!!!!11 en dan zie je nog 2 chicks met ze3ma hoofddoek, a vieze sars h0eren zegeven gewoon hoofddoek slechte naam tfoe tfoe en nog eens tfoe, wallah ik schaam me doood voor hun!!!!!!!!111

Dunya2
30-05-2004, 23:06

link doet et niet bij mij

SABRI_Y
30-05-2004, 23:06
tsja.. niets aan te doen.... heb ej gezien hoe hard ze nog word gedist als ze piercing bij haar Kuttt laten zien...!! en gewoon geneukttt door lelijke boeren.. zeggen ze nog... je gaat sexen met een echte hollandse BOERR..... ze hooort alleen 100euro...!! en die andere blije slett.. ze heeft ze3ma moeten vechten om te integreren..... helemaal schande is die turkse man die een turkse vrouw voor de camera naaait... wat ze al niet doen om bij europa te horen!!!

romaissaatje
30-05-2004, 23:07
tis idd een schande!! maar ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal....

Masriya
30-05-2004, 23:14
Origineel gepost door SABRI_Y tsja.. niets aan te doen.... heb ej gezien hoe hard ze nog word gedist als ze piercing bij haar Kuttt laten zien...!! en gewoon geneukttt door lelijke boeren.. zeggen ze nog... je gaat sexen met een echte hollandse BOERR..... ze hooort alleen 100euro...!! en die andere blije slett.. ze heeft ze3ma moeten vechten om te integreren..... helemaal schande is die turkse man die een turkse vrouw voor de camera naaait... wat ze al niet doen om bij europa te horen!!! ja wallah, en ze zeggen expres BOER.. tfoe ze lachen ons uit, maar komt door die k7ab ook tfoe tfoe en nog eens tfoe... wallah 7shouma ze hebben zware pakkie nodig, die k7ab gewoon afmaken die handel

SABRI_Y
30-05-2004, 23:16
ik zeg toch... wallah maar dan ook echt wallah.. al zegt wahed boer ooit tegen mij.. mocros zijn niet geintergreerd, dan sla ik em direct dood... ik ben die bullshitt echt zat... ze willen ons boeren maken dat we strax in wahed polonaise lopen... en onze chikies willen ze sletjes van maken, alsof er al niet genoeg zijn...!!

zoubida
30-05-2004, 23:19
A3oed ibillah i mina shaitan i raziem :jammer:

zineb21
30-05-2004, 23:20
wejewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat was dat??????? tfoe khab khab khab wat een dikke sletten!! zehma integratie met de benen open liggen!!wel als ze dat integratie noemen dan blijf ik maar liever een pure buitenlander wejew dat ze hun niet schamen en dat die rotte sletten doen waar ze zin in hebben is hun probleem maar dat ze gatver die hoofdoek dan uitdoen, wollah wat een schande!!! free ticket to hell(VIP)

Marusa
30-05-2004, 23:59
Who cares... ieder zijn leven!

AdamX
31-05-2004, 00:03
fatma uit marokko en shanoska vertelt haar sex ervaring na 8 jaar :D zo marokkanen zijn nu geintegereed in nederland :D zo te zien gaat het we goed met d multicultureel samenleving :D

AdamX
31-05-2004, 00:04
Fatima was net een paar maanden in Nederland toen we haar in Amsterdam vroegen of ze wilde meedoen aan het project. Tuinder Ronnie neukt het strakke sletje helemaal gek!

zoubida
31-05-2004, 00:08

Adam heeft de site helemaal bestudeert :jammer:

Pagina's : [1] 2 3