Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen/Huwelijk...

_MaJesTeiT_
30-05-2004, 21:47

Salaam Alleikoum luitjes, Wanneer weet je, dat je eraan toe bent om te trouwen? Heeft dat te maken met, dat je er klaar voor bent of is alles gewoon el mekteb? Wat is jouw mening hierover? Laat je horen, want van elkaar kun je leren... Liefs...

miss_saliha
30-05-2004, 21:53
Het is gewoon puur uit mekteb... Ik zou echt niet weten wanneer ik er klaar voor ben of ik er wel aan toe ben..ik laat het gewoon aan de lot over mekteb blijft mekteb! Take Care... -X- Saliha

sweet_nadoria
30-05-2004, 21:55
Als je de juiste persoon hebt gevonden die je bemint ... De persoon waar je echt ik hou van je tegen kan zeggen ... Als je die persoon hebt gevonden en de gevoelens zijn wederzijds dan komt het vanzelf wel ... Je voelt dan dat je zo graag zijn kinderen wilt dragen ... Zijn vrouw en partner voor het leven ... Dag en nacht samen zijn .... Koelshie rah mektab 3and Rabi ... Luister naar je hart en gevoel want die liegen nooit tegen je !! Liefs, S. Nadoria

LHBIBAA
30-05-2004, 21:55
je zal pas aan trouwen denken als je er klaar voor bent! en natuurlijk heeft alles een reden en gaat alles met l'mekteb! maar soms denk ik tog dat je je mekteb tog wel een beetje zelf kan sturen door de keuzes die jezelf maakt! het is erg makkelijk om l'mekteb overal de schuld van te geven!! en ik denk dat als ik de man van mijn leven ga ontmoeten dan pas ben ik er aan toe om te gaan trouwen

Lady_moi
30-05-2004, 22:00

Ik weet da'k da veel eb gezegd. Ma der is geen mektoub zonder dalil. En wanneer ben je eraan toe. Als je denkt van 'Ik wil trouwen' Als u gevoel het zegt. En weet da je het aan zal kunnen. Dan pas zina. Ps: plannen? hihihi Origineel gepost door _MaJesTeiT_ Salaam Alleikoum luitjes, Wanneer weet je, dat je eraan toe bent om te trouwen? Heeft dat te maken met, dat je er klaar voor bent of is alles gewoon el mekteb? Wat is jouw mening hierover? Laat je horen, want van elkaar kun je leren... Liefs...

minora
30-05-2004, 22:01
Denk beide.. Zowel Salima als Hbiba hebben wel goeie punten

_MaJesTeiT_
30-05-2004, 22:02
Origineel gepost door miss_saliha Het is gewoon puur uit mekteb... Ik zou echt niet weten wanneer ik er klaar voor ben of ik er wel aan toe ben..ik laat het gewoon aan de lot over mekteb blijft mekteb! Take Care... -X- Saliha Dat is ook zo... el mekteb.... dankje...

_MaJesTeiT_
30-05-2004, 22:04
Origineel gepost door sweet_nadoria Als je de juiste persoon hebt gevonden die je bemint ... De persoon waar je echt ik hou van je tegen kan zeggen ... Als je die persoon hebt gevonden en de gevoelens zijn wederzijds dan komt het vanzelf wel ... Je voelt dan dat je zo graag zijn kinderen wilt dragen ... Zijn vrouw en partner voor het leven ... Dag en nacht samen zijn .... Koelshie rah mektab 3and Rabi ... Luister naar je hart en gevoel want die liegen nooit tegen je !! Liefs, S. Nadoria Je hebt daar wel gelijk in meid, als je de juiste tegenkomt... en belangrijkste is, dat je je hart volgt en naar je gevoel luistert... p.s. alles goed met je? thanxx voor je antw.

_MaJesTeiT_
30-05-2004, 22:06
Origineel gepost door L'HBIBA je zal pas aan trouwen denken als je er klaar voor bent! en natuurlijk heeft alles een reden en gaat alles met l'mekteb! maar soms denk ik tog dat je je mekteb tog wel een beetje zelf kan sturen door de keuzes die jezelf maakt! het is erg makkelijk om l'mekteb overal de schuld van te geven!! en ik denk dat als ik de man van mijn leven ga ontmoeten dan pas ben ik er aan toe om te gaan trouwen je hebt het mooi onder woorden gebracht! bedankt voor je antw... :)

_MaJesTeiT_
30-05-2004, 22:07
Origineel gepost door Lady_moi Ik weet da'k da veel eb gezegd. Ma der is geen mektoub zonder dalil. En wanneer ben je eraan toe. Als je denkt van 'Ik wil trouwen' Als u gevoel het zegt. En weet da je het aan zal kunnen. Dan pas zina. Ps: plannen? hihihi Plannen, misschien...:hihi: waarom niet... :o

sweet_nadoria
31-05-2004, 12:07
Origineel gepost door _MaJesTeiT_ Je hebt daar wel gelijk in meid, als je de juiste tegenkomt... en belangrijkste is, dat je je hart volgt en naar je gevoel luistert... p.s. alles goed met je? thanxx voor je antw. Inderdaad schat ... Want je hart en je gevoel liegt nooit tegen je !! Met mij gaat alles alhamdoullah, barak Allah oe fiek hbiba!! Insha Allah gaat het met jou en al je dierbaren ook Alhamdoullah ! Liefs, S. Nadoria