Bekijk originele versie : Worden jullie vrij opgevoed???
Ja ik vraag het me af in hoeverre worden jullie vrij opgevoed? ik bedoel wat mag je wel en wat is absoluut a big no no??
GekkeTurk
19-11-2002, 12:59
Bij mij thuis is het vrij vindt ik zelf ik mag van me vader drinken maar met mate ik mag roken van me meoder dang en ze geeft ook weleens geld voor sigaretten ja en meisjes daar kan ik ook wel mee aankomen dus ik ben vrij opgevoed denk ik zelf
ok maar en je zusje bijvoorbeeld mag die dat ook allemaal???
stoeipoes
19-11-2002, 13:02
ik ook el. Mijn pa is relaxed, mijn ma is wel streng. maar ik mag best veel,maar de laatste tijd hou ik me echt echt meer met de islam bezig
maar streng?? in hoeverre kun je streng zijn????
Origineel gepost door GekkeTurk
Bij mij thuis is het vrij vindt ik zelf ik mag van me vader drinken maar met mate ik mag roken van me meoder dang en ze geeft ook weleens geld voor sigaretten ja en meisjes daar kan ik ook wel mee aankomen dus ik ben vrij opgevoed denk ik zelf
Hij geeft jee vereerd beeld LUNATIC.. je heb het niet tegen zomaar iemand ;)
oh moet ik me vereerd voelen???
GekkeTurk
19-11-2002, 13:07
mijn zusje haha die is pas 6 dus daar denkt zij nog niet allemaal aan maar als haar leeftijd komt kom nou ik breek haar nek als ze op haar 16stde met een vriend komt aanzettten
Origineel gepost door Lunatic
oh moet ik me vereerd voelen???
Dat moet je aan hem vragen.. enige wat ik kan zeggen is.. nee laat maar dat zeg ik niet daar voel ik me te chiek voor. :cool: ;)
nee ik bedoel ik denk dat jij wil weten hoe het in een marokkaans gezin er aan toe gaat.
hahaha hoezo das wel met twee maten meten he maar zijn je ouders dan wel moslim dat je zulke dingen mag???
Origineel gepost door RaZer
Dat moet je aan hem vragen.. enige wat ik kan zeggen is.. nee laat maar dat zeg ik niet daar voel ik me te chiek voor. :cool: ;)
nee ik bedoel ik denk dat jij wil weten hoe het in een marokkaans gezin er aan toe gaat.
sorry te sjiek voor??? nee for your information ik ben ook marokkaans en ik weet wel hoe het er ongeveer aan toe gaat maar vroeg me gewoon af of anderen vrijer zjn
GekkeTurk
19-11-2002, 13:25
Ja tuurlijk zijn mijn ouders moslim daar dat soort dingen niet te verbieden val je tog niet geljik buiten het moslim zijn
kijk mijn ouders bekijken het zo weetje als ze het verbieden doe ik het tog ik heb dat soort dingen nu eenmaak in me weetje ik wil drinken ik wil roken ik wil uitgaan snapje ja ze kunnen het verbieden was ook eerst zo maar ik deed het tog dus ze zeggen van we kunnen het beter niet verbieden het maakt tog niet meer uit
Origineel gepost door Lunatic
sorry te sjiek voor??? nee for your information ik ben ook marokkaans en ik weet wel hoe het er ongeveer aan toe gaat maar vroeg me gewoon af of anderen vrijer zjn
begin dan zelf te vertellen hoe het bij jullie thuis is. :D
ja ikz eg niet dat ze geen moslims zijn maar mijn ouders zouden me het huis uittrappen als ik dat deed
GekkeTurk
19-11-2002, 13:27
Ja ieder zijn ouders zijn anders weetje iedereen verschilt vanmekaar als iedereen het zelfde was dan zou er ook geen oorlog bestaan dus
gewoon normaal he jongen mag meer dan meisje, maar mijn ouders zijn goede moslims en mijn moeder is ook altijd bezorgd over mijn broer enzo en ze waarschuwen ons dat we niet met slehte mensen om mogen gaan enzo en jij??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.