Bekijk originele versie : Mijn manier van afvallen!
Antie_aahmoesch
30-09-2009, 11:15
Ik ben enige jaren geleden in vier maanden tijd 20 kg afgevallen! Dit kwam door het intensief sporten, maar na verloop van tijd moest ik stoppen met intensief sporten omdat ik lichamelijke klachten kreeg. Na deze 20 kg afgevallen te zijn, ben ik geleidelijk aan aangekomen. Omdat ik natuurlijk minder ging sporten. Uiteindelijk ben ik meer dan 20 kg aangekomen. Dat ik wat meer weegde intereseerde mij niet echt. Nu zit ik aan een gewicht waarbij ik van mezelf denk dit gaat nu echt niet meer. Nu wil ik graag wat kilo s minder wegen. Ik heb lang nagedacht, maar kon maar niet een manier denken om af te vallen. Dieeten is absoluut niks voor mij, omdat ik gewoon geen tijd heb om regelmatig te eten en er dan ook nog voor te zorgen het juiste eten bij heb. Ik sport nu 1 keer per weer in de sportschool, dit omdat ik er ook geen tijd voor heb (ik volg groepslessen en die worden alleen op bepaalde tijden gegeven en net dat ene uur haal ik vanwege de drukte). Nu dacht ik hoe moet ik dit nu aanpakken. Na lang nagedacht te hebben ben ik op een idee gekomen. Ik ben begonnen met elke avond een uur te lopen. Dus dat is 7 keer per week elke dag een uurke en daarnaast 1 keer in de week in de sportschool. Nu is dit al heel wat maar nog niet genoeg voor mijn gevoel want afvallen gaat niet zomaar. Ik heb me voorgenomen om als eerst te stoppen met snoep chips en chocola. Later hoop ik ook nog van de energydrank en cola light af te kunnen blijven, maar ik moet eerst een begin maken.
Nu dacht ik ja hoe merk ik of ik minder ga eten en beter ga eten. Dus ben ik begonnen aan een eetdagboek. Hou elke dag bij wat ik eet. Zo kan ik zien of ik minder ga eten en wat ik eet. En door ook continue naar dit dagboek te kijken wordt ik misselijk en hoop ik ook minder te gaan eten.
Nu hopen dat deze manier lukt om kilo s kwijt te raken.
Antie_aahmoesch
30-09-2009, 11:29
upp, krijg ik geen steun?? Iedereen kijkt maar niemand reageert!
Ga ervoor meid! InshaAllah zul je je doel bereiken en daarna een goede manier vinden om op gewicht te blijven!
Antie_aahmoesch
30-09-2009, 11:50
Ga ervoor meid! InshaAllah zul je je doel bereiken en daarna een goede manier vinden om op gewicht te blijven!
Dankje i hope so. Heb een hekel aan jojoeffect altijd zo een drama met kleren
Ik wens je heel veel succes met afvallen, elke dag 1 uurtje lopen is goed! :goedzo: Geef niet op, afvallen duurt wel even, maar niet te snel opgeven, 20 kilo is echt een hoop...wees blij als jij elke week 1 kilo afvalt, want dat is gezond!
Hou ons af en toe in de gaten hoe het gaat! :goedzo:
:kus: Mizz Fez
Jameelah
02-10-2009, 15:14
Ik wens je heel veel succes en sterkte meid. Ik zeg je heel eerlijk, als het niet aan Allaah lag die mij de kracht heeft gegeven om vol te houden, had ik het allang opgegeven zoals ik al jaren en jaren heb gedaan. Ik heb mij dus gericht naar onze Enige Heer en heb du3aa gedaan om mij te helpen en om het voor mij als middel te maken om dichter tot Hem te komen. Ik denk dat Hij mijn du3aa heeft verhoord. Ik vind het zo makkelijk, ik merk nieteens dat ik aan het dieten ben. Ik geniet ook weleens van lekker eten hoor, maar dan sport ik wel even om het goed te maken bijvoorbeeld. Ik merk nu ook dat ik stukken energieker ben in het gebed bijvoorbeeld, Al7amdulilah. De kilo's die ik nu kwijt ben, daar dank ik alleen Allaah voor. Ik weeg nu 80, maar ik kan me prima de dag voor de geest halen dat ik 100 kilo woog (mijn hoogste gewicht).
Ik doe zelf aan het Dr. Cohen dieet op dit moment, maar de kilo's die ik ben afgevallen was wegens een combinatie aan dieten, van Cohen, Weight Care en ziekenhuis. Ik heb ook een hele tijd niet gedieet en bleef op hetzelfde gewicht, Al7amdulilah en ook daar was ik enorm blij mee!
Ik wens jou echt enorm veel succes en sterkte en ik weet dat je het kunt. Mijn hoofdadvies aan jou blijft, vraag jouw Heer om jou te helpen, want voor Hem is niets moeilijk te bewerkstelligen. Hij zegt slechts WEES en het IS. Wal7amdulillaahi Rabbil 3alameen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.