Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedichten, Texten En mischien Iets wat je zelf heb geschreven

Pagina's : [1] 2 3

GekkeTurk
19-11-2002, 12:38

Oke dang kadir ik ben trots op je ik ben zelf ook rapper ben al nu denk ik zo een bijna 5 jaa bezig hier 1 van me texten van het nummer VOL MET FRUSTRATIE Wordt bang wakker in de nacht, het is mijn eigen schaduw die me uitlacht. God, wat gebeurt er toch met mij? is het nou een droom of komt de dood dichterbij, of is het tussen jouw en mij? Geef me nou een teken wil me angst overwinnen, maar waar is dan die start weet niet waar ik moet beginnen. Geef meer dan dat ik terug krijg. Wat is me straf, is dit me straf sluit me jonge ogen en verbeeld me eigen graf. Ik schreeuw maar niemand die me hoort, is nou me lot die ****ing hemelpoort. Vertel me nou, vertel me nou! Mamma ik wil kwijt dat ik van je hou, Bang dat ik je verlies want waar is nou je kleine zoontje zonder je advies. Gevoelens voor een chickie die ik aflsuit, wie kon het ooit bedenken dat achter deze kill een kleine hart schuilt. Probeer me hoog te houden, b/tchez zijn zo sniekie dus ik probeer ze niet te vertrouwen. Is deze levenswijze wel voor mij bestemd? Voel me stikken in me eigen verdriet hoogste tijd dat ik mezelf met die alchohol volgiet. Ik weet dat ik fout zit, maar wat kan ik doen? Zoveel pijn kan er niet mee omgaan! beste god kunt u mij verstaan! Ik heb pijn ik wil er nu vanaf! Tranen die maar komen en niet van stoppen weten, laat me niet in de steek! of bent u mij soms vergeten? dit was een text van mijn liedje vol met frustratie P.s. Aljeblieft geen poep replies op deze topic

rahmona
19-11-2002, 12:47
Daar ligt ze dan zo vredig en stil Ik weet dat ze me horen kan, en probeer te zeggen wat ik wil Er komen woorden uit mijn mond die zelfs ik niet goed verstond Mijn tranen liet ik in vrije loop gaan En vroeg me steeds af wat heeft zij gedaan? Ik wil haar niet nu al kwijt! doe je ogen open! ik wil dat je naar me kijkt... Toen dan lieve meid, doe je ogen open... ik weet dat veel mensen dit hopen Je bent een engel, een mooi mens Ik hoop dat je beter wordt, dat is mijn wens.. Door jou kijk ik nu ander naar het leven Ik ben niet naif gebleven Ik kan nog veel van jou leren nog meer dan alle rivieren en meren Lieverd je bent een leuke meid Niemand wil je nu al kwijt! Ik veeg mijn tranen uit mijn ogen en blijf maar hopen, op de dag dat jij je ogen open.........

cheetah
19-11-2002, 12:53
Maar hij houd niet meer van mij Ik snik, mijn adem stokt Hoe kan alles zijn bevrijd Als mijn hart hem niet meer lokt Oh God, geeft u me terug wat nu is verandert in steen Ik krijg echt bijna geen lucht ik wankel op een been Ik sluit mijn ogen, accepteer het jij houdt niet meer van mij ik laat me tranen gaan, val achterover want het is voorbij Mijn hart is gestopt met kloppen Alles gaat in een wazig beeld Mijn ogen zijn gericht naar de hemel Ik laat je los, mijn verdriet word ooit gestild Maar ik kan er nog steeds niet bij waarom je niet meer houd van mij Hoe moet ik je ooit kunnen loslaten? Gewoon verzonnen uit verveling, er was een topic over gedichten en deze pastte er goed bij aan ;)

GekkeTurk
19-11-2002, 12:54
P.s. zouden jullie er oko bij willen zetten of het zelf geschreven ofzo

rahmona
19-11-2002, 12:56

ja ik heb het zelf verzonnen.....ik weet eigenlijk niet of het wel goed is, maar het klonk wel.....

cheetah
19-11-2002, 12:56
Dat heb ik er ook bijgezet...

GekkeTurk
19-11-2002, 12:58
Ik moet zeggen dat er talenten aanwezig zijn

dima_zina85
20-11-2002, 20:48
mooie gedichten

dima_zina85
20-11-2002, 21:01
he TURK errug goed hoor maar je vergeet 1 ding jullie turken worden vaak vergeleken met marokkanen, dus het enige wat de koningin jou zou zeggen is........nu nog de turken!

dima_zina85
20-11-2002, 21:05
ik weet ik weet het was maar een grap.....je bent erg goed!

dima_zina85
20-11-2002, 21:09
geen dank ik meen het serieus.........

BENTGHATAR
20-11-2002, 21:13
Origineel gepost door Kadir *** Marokkanen, ik zie zovelen Ze weten niet dat ik maar met hun zit te spelen Voor mij is t maar een game Kadir, Dat is de name Onthou Dat Me Rhymes zijn net een virus, ik zorg dat je kou vat Deze Mokros denken ik maak grappen Geef je ook nog een grote bek, zal ik je trappen Ga maar 50 Familieleden halen Tegen mij zullen jullie 1 voor 1 falen Allemaal IPNES, laat me dat maar niet vertalen Nee, ik vertel geen fanta-verhalen Ik maak jullie allemaal af De Nederlanders staan paf Denkend: Waarom hebben wij dat niet gedaan Na deze rhyme geen een Marokkaan Allemaal gevlucht Naar Marokko, naar hun gehucht Nederlanders nemen Opgelucht een Zucht Koningin bedankt me en geeft me een hand En nu wordt ik gekroond tot koning van dit Land Whahaha, Mokro freestyle voor je, ej je weet he, is maar fa2;) :D:D:D hahahah is cool dat je dat durf man. :cool: pas maar op, zometeen gaat er iemand dit echt gebruiken en dan ben jij de l u l ,want dan krijg je niet 50 maar 100.000 marokkanen op je nek :D

flexiegirl
20-11-2002, 21:18
Salaam, wat een mooie gedichten allemaal. allah ie7fedhom inshallah. ma3a salamaaa :zwaai:

soumaya1
20-11-2002, 21:21
dit is een gedichtje die ik zelf heb gemaakt voor mn zoontje die na 3 dagen is overleden! MIJN KLEINE SCHATTEBOUT WAT GING ER TOCH FOUT IK HEB JE 7 MAANDEN IN ME GEDRAGEN EN NU ZIT IK MET BRANDENDE VRAGEN WAAROM BLEEF JE NIET LEVEN IK HAD JE AL MN LIEFDE WILLEN GEVEN NU BEN IK HELEMAAL ALLEEN NIEMAND DIE ME TROOSTEN KAN NEE.... GEEN EEN HET IS ALSOF MN LEVEN IS WEGGEGOOID NEE... JOU VERGETEN ZAL IK NOOIT!

BENTGHATAR
20-11-2002, 21:21

Origineel gepost door Kadir Laat ze maar komen zou ik zeggen:cool: aiiy aiy zehma denk jij dat ze tegen hun op kan. ik denk het niet bro. het zijn wel 100.000 marokkanen,die het land worden uitgezet ze zullen dan allemaal aggresief zijn,zelfs de hadjad en al die mocro's die in de gevangenis zitten( de helft dus ongeveer :D ) wajooo bro,weet je dat dan wel zker :confused: :D

Pagina's : [1] 2 3