Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Betaalbare fotografe

FotografieAfrah
30-09-2009, 02:51

Hallo, Ik ben fotografe Afrah. Eén van mijn grootste hobbies is fotografie. Sinds een jaar werk ik in mijn vrije tijd bij een fotograaf. Daarnaast doe ik diverse foto-opdrachten: verjaardagsfeesten, henna, afstudeerfeestjes en andere feestelijke gelegenheden. Tarieven: vanaf 150 euro. Dus mocht je je bijzondere dag/avond tegen een redelijk bedrag willen laten vastleggen, pm of mail me! :goedzo: Fotografe.Afrah@gmail.com

FotografieAfrah
30-09-2009, 10:29
Er wordt mij zojuist de vraag gesteld of ik ook bruiloften fotografeer. Jazeker, alleen doe ik alleen de fotoshoot (hele dag/avond), dus zonder de video-opnamen. Na afloop (zo'n 4 weken na de bruiloft) krijgt het bruidspaar alle foto's op dvd. Plus een gewenste foto afgedrukt op posterformaat/canvas. Naar wens maak ik ook een filmpje m.b.v. de foto's. Dus geen video-opnamen, maar een soort diavoorstelling* met een muziekje op de achtergrond. Voor een bruiloft vraag ik gemiddeld 300 euro. *De diavoorstelling maak ik trouwens ook voor andere gelegenheden, dus niet alleen bij bruidsreportages.

FotografieAfrah
01-10-2009, 08:31
Hallo, Het aantal foto's is onbeperkt. Het filmpje (diavoorstelling) bevat de leukste foto's van de dag die een algehele indruk geven van de dag. Groet, Fotografe Afrah.

Tyfoon
01-10-2009, 11:51
Hallo wat is je KVK nummer. Het moet natuurlijk indien het gaat om een bedrijfs feestje aftrekbare kunnen zijn anders is het niet echt aantrekkelijk voor een bedrijf

FotografieAfrah
02-10-2009, 23:13

Ik heb je m'n kvk-nummer per pm gestuurd! :)

bubblesx
04-10-2009, 10:19
Hallo, Ik ben fotografe Afrah. Eén van mijn grootste hobbies is fotografie. Sinds een jaar werk ik in mijn vrije tijd bij een fotograaf. Daarnaast doe ik diverse foto-opdrachten: verjaardagsfeesten, henna, afstudeerfeestjes en andere feestelijke gelegenheden. Tarieven: vanaf 150 euro. Dus mocht je je bijzondere dag/avond tegen een redelijk bedrag willen laten vastleggen, pm of mail me! :goedzo: Fotografe.Afrah@gmail.com Hoi, Voor hoeveel zou je in woerden op 17-10 fto's kunnennemen de hele avond voor een bruiloft???

FotografieAfrah
04-10-2009, 21:17
Hoi, Op 17 oktober heb ik al een bruiloft staan. :jammer: