Bekijk originele versie : Idols
Kijken jullie dat weleens ik lach mee kapot man hoe bedoel je hilarisch die mensen die daar komen haha zo begin ik mijn weekend pas goed :haha: maar eh was vorige keer een marokkaans meisje ze heeft ook een keer meegedaan met playbackshow
ja vorige keer meost ie inderdaad huilen ja grappig man maar dat meisje heet inerdaad hind maar de sounmixshow wist ik wel ik kon er alleen even niet opkomen dus vandaar dat ik maar dat heb gezegd maar wat vond je van dat meisje dat met haar blote voeten een of ander indisch liedje ging zingen
gasni_rajel
19-11-2002, 13:01
IK LACH ME ALTIJD ROT!!!!!!
WAT DACHT JE VAN DEZE OPMERKINGEN VAN HUN:
'HEB JE HELIUM GESLIKT OFZO?' (die ene turk die zo stoer deed)
'WIE WIL NOU EEN POSTER VAN JOUW HOOFD BOVEN Z'N BED HEBBEN!!!'
'HEB JE THUIS EEN RECORDER?' , 'JA.' , 'WEET JE WAT JE EEN KEER MOET GAAN DOEN?' , 'NEE.' , 'JEZELF OP GAAN NEMEN EN DAN WEET JE DAT JE NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ZANGER ZULT WORDEN!!!!!'
:tranen: :tranen: :tranen: :tranen:
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
hahaha lachen he das pas televisie en dan wordt pas ook echt iemand met talent doorgelaten niet zoals bij starmaker!!! enne dat die mensen het lef hebben om zo uit gebokt te worden
Het is om hilarisch van te worden echt...niet te geloven dat mensen zichzelf zo graag willen vernederen en dit wel op tv..echt krankzinnig gewoon, de beste vind ik nog steeds die jongen met zijn hawai kleding, hij zong my way.....neeeeeeeeen ik heb gewoon zo hard gelachen dat ik de resy van de avond buikpijn had....en ik kijk elke week....
ikke ook haha die heeft trouwens heel vaak in de media gestaan het schijnt dat hij een liedje gaat opnemen weet je welke gruwelijk was?? die turk waarvan ze zeiden ddat hij helium had genomen wanneer ze dat tegen hem zeggen wordt er een cloe-up van hem gemaakt en dan zie je zijn bovenlip trillen!! masterlijk die actie egwoon
Origineel gepost door Momi
weet je welke ook goed was , die antiliaanse meid
die zongdat ;iedje van pussy pussy lick it
en toen zei die jury stop maar , weet je wel wat je zingt
ja toen zei ze : de jongens moeten het likken
hhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
of die lesbische meid, die eerst allemaal zo stoer deed en daarna op de schoot van de jury ging zitten en ging huilen echt zielig gewoon
hahahah dat was echt een dooie, damn... :zwaai:
ja dat meisje van puss it had ik egmst jammer maar morgen wordt het herhaald ahha dus die nlers schamen zich ook haha of dat meisje waarbij de borsten haast uit haar jurk hing en dat de jury zei dat ze haar stem probeerde te compenseren met haar vertoning!! :haha:
hahaha die was helemaal lachen man wat was dat een kraai zeg zag je ook dat wijf die zo'n tent aanhad met roze leer en een boa het is geen circus hoor ik wil ook in die juri zitten
ahhaha ja hij moest bijna janken man en dan gaat ie dom doen tegen zijn vriendje met zijn achetrlijk grapje en dat ze nog moesten lachen ook shit wat een stelletje horken zeg
Bleu_Sky
19-11-2002, 13:48
En die muts dan die iedereen maar naar zich toe trok (die jongen die er met zijn vriendin en zus was)... Gaat die muts het vriendje als eerste troosten... zag je die vriendin kijken....
En aarde voelen met je blote voeten, hillarisch!!!
DintelOx
19-11-2002, 13:59
IIIIII DID IT MY WAAAAAAAAAAAAAAAY
Bleu_Sky
19-11-2002, 14:10
Hij had wel lef en gaat een single opnemen!!!
Dusse hij heeft er wel iets van gemaakt :)
tuurlijk ik ga het sigeltje meteen aanschaffen.......hahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.