Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil je een Apple iPod Touch gratis?

Capo
29-09-2009, 22:46

Neem dan hier een kijkje: http://www.mcgregor-fashion.com/nl/stores/ Ik las het net op inernet, en wou het nu met jullie delen. De actie en de voorwaarden staan op de site.

BINNENVETTER
29-09-2009, 23:02
Eerst 400 euro betalen aan kleding, en dan krijg je er 1 gratis. Ik sprak 1 van de winkel-eigenaren in Utrecht, hij zei dat ie ze voor 120 inkocht. Die man is gek!

Capo
29-09-2009, 23:07
Ja, het was me sowieso al duidelijk dat zij het voor minder hebben ingekocht, dan dat wij als consument zouden moeten betalen, maar ik blijf erbij dat het mooi meegenomen is, bedoel je zal niet meer of minder gaan betalen voor die kleding. Jij hebt iemand gesproken, en zegt dat die dingen worden ingekocht voor 120, nou 400 plus 120 = 520 nog steeds 120 winst. Ik vind het wel een goede actie, maar de grote vraag blijft ga je daar wat leuks vinden? Zo niet dan kun je altijd je pa of oom verassen of een ander familielid, en ben je een iPod rijker en heb je een goede daad verricht zo zie ik het, vandaar dat ik het meedeel, ze geven er immers geen chocolade reep weg maar een iPod Touch een ding waar mensen in Antwerpen voor gestoken zijn!