Bekijk originele versie : Mijn vriend gelooft zijn vrienden eerder dan mij hij laat zijn ware ik niet zien
imraanirene
30-05-2004, 19:36
er werd gezegd dat ik vreemd zou gaan met een goeie vriend van mijn vriend maar die jongen waar ik zogenaamd iets had moeten doen staat bekend als roddel persoon nu is me vriend boos en zegt dat het uit is terwijl ik in zijn ogen zie dat hij dat niet meent en ook op msn doet hij raar wat moet ik nou doen ik ben echt verliefd op hem ik hou van hem en wil hem hier om niet kwijt.
Ik ben al door zulke verhalen vertrokken uit nederland en ben toen een week weggeweest om bij te komen en toen dacht hij dat ik gewoon in nederland was .
Please als jullie wat weten wat ik moet doen stuur me een berichtje of laat een note achter.
Beslema.
XXXXXX :confused: :confused: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai: :zwaai:
:rolleyes: mag ik vragen hoe oud je bent?
princess87
30-05-2004, 21:12
Volgens mij is je vriend egt verliefd op jou! maar als iedereen weet dat die ene persoon als roddelpersoon staat! wrm gelooft jou vriend die dan nog :confused: ik bedoel :confused:
laat het anders gwn ff ruste of probeer een serieus gesprek met hem te praten helpt egt hoor
PowerQueen
30-05-2004, 21:48
Origineel gepost door imraanirene
er werd gezegd dat ik vreemd zou gaan met een goeie vriend van mijn vriend maar die jongen waar ik zogenaamd iets had moeten doen staat bekend als roddel persoon nu is me vriend boos en zegt dat het uit is terwijl ik in zijn ogen zie dat hij dat niet meent en ook op msn doet hij raar wat moet ik nou doen ik ben echt verliefd op hem ik hou van hem en wil hem hier om niet kwijt.
Ik ben al door zulke verhalen vertrokken uit nederland en ben toen een week weggeweest om bij te komen en toen dacht hij dat ik gewoon in nederland was .
Please als jullie wat weten wat ik moet doen stuur me een berichtje of laat een note achter.
Beslema.
XXXXXX :confused: :confused: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai: :zwaai:
Als hij zelf weet dat die vriend van hem bekend staat als roddelpersoon dan zou hij toch jou moeten geloven :confused:. En anders moet je hem maar vergeten, en je richten op iets anders. En doe niet alsof je iemand bezits bent.
imraanirene
30-05-2004, 23:03
hoe bedoel je ik ben niet zijn bezit oke maar alvast bedankt
k zou ook als k jou was ff richten op iets anders, m.a.w dus hem geen aand8 geven, en als ie echt verliefd op je is dan komt hij wel terug naar jou
imraanirene
30-05-2004, 23:08
Dank je voor je reactie
xxx
alhoceimachaima
30-05-2004, 23:09
Origineel gepost door MissyR
k zou ook als k jou was ff richten op iets anders, m.a.w dus hem geen aand8 geven, en als ie echt verliefd op je is dan komt hij wel terug naar jou
ben het met je eens:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.