Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : auto`s voor een meeneemprijs

Pagina's : [1] 2 3

miss_haffie
29-09-2009, 19:17

autobedrijf wormerveer heeft voordelige tweedehands auto's te koop perfect voor het net slagen van je rijbewijs, je vriendin (vrouwtje)met een auto verrassen voor een meeneemprijs enz. de prijzen zijn niet hoger dan 2500euro dus heb je intresse bel dan naar 0681323303

SgattigMeisje
29-09-2009, 19:51
Welke auto's allemaal.

fadoua1980
29-09-2009, 19:52
is er geen site ofzo , waar ik de autos rustig kan bekijken?

2cute4youbitch
29-09-2009, 21:20
dit autobedrijf is een 1e klas oplichter... ze verkopen schadeautos en autos met keuring terwijl die niet gekeurd had mogen zijn... pas uit voor deze louche onderneming...veel mensen zijn besodemierd door dit zogenaamde autobedrijf...

SgattigMeisje
29-09-2009, 21:22

dit autobedrijf is een 1e klas oplichter... ze verkopen schadeautos en autos met keuring terwijl die niet gekeurd had mogen zijn... pas uit voor deze louche onderneming...veel mensen zijn besodemierd door dit zogenaamde autobedrijf... Hmm; geen leuke reactie...

Tante_Houda
29-09-2009, 21:27
Salam, Ik heb een Ford Focus en deze heb ik vandaag laten keuren. Dus er zit nog een verse APK op voor een jaar lang! Bouwjaar october 1999, Diesel 1.8 en de prijs is 2700. Indien je interesse hebt, kan ik je de fotos mailen, weet niet zo goed hoe dat hier moet. Alaikom salam, Insa'Allah geir. Tante Houda

2cute4youbitch
29-09-2009, 21:31
dit autobedrijf is een 1e klas oplichter... ze verkopen schadeautos en autos met keuring terwijl die niet gekeurd had mogen zijn... pas uit voor deze louche onderneming...veel mensen zijn besodemierd door dit zogenaamde autobedrijf...

miss_haffie
01-10-2009, 13:49
dit autobedrijf is een 1e klas oplichter... ze verkopen schadeautos en autos met keuring terwijl die niet gekeurd had mogen zijn... pas uit voor deze louche onderneming...veel mensen zijn besodemierd door dit zogenaamde autobedrijf... luister meisje als jij werd opgelicht door iemand met een 1e klas oplicht bedrijf is jouw probleem dus je wilt zeggen dat ik een oplichter terwijl ik geregistreerd sta in kamer van koophandel, belastingdienst en gemeente doe effe normaal je weet niet wat je zegt. ik zit al jaren in de handel en ik licht niemand op, omdat ik betrouwbare moslima ben en oplichten hoort niet bij mij taken als een handelaar. want ik heb goede connencties bijna in heel het land met nederlandse autobedrijven en als het goed is lichten die bedrijven niemand op mohiem val iemand anders met je gezeik a salam mou alaikoum

miss_haffie
01-10-2009, 13:50
Salam, Ik heb een Ford Focus en deze heb ik vandaag laten keuren. Dus er zit nog een verse APK op voor een jaar lang! Bouwjaar october 1999, Diesel 1.8 en de prijs is 2700. Indien je interesse hebt, kan ik je de fotos mailen, weet niet zo goed hoe dat hier moet. Alaikom salam, Insa'Allah geir. Tante Houda a salam mou alaikoum sgat, stuur me maar die foto's en ghair inschallah mijn e-mail is miss_haffie @hotmail.com

Pampertje
01-10-2009, 13:51
Meeste Marokkanen zijn oplichters, dus dat zou me niets verbazen.

miss_haffie
01-10-2009, 13:52
is er geen site ofzo , waar ik de autos rustig kan bekijken? nee het spijt me sgat ik ben net open met deze bedrijf, dus kwam er niet aan toe om een website te open ze staan wel op marktplaats autobedrijf wormerveer

Drifter
01-10-2009, 13:53
Meeste Marokkanen zijn oplichters, dus dat zou me niets verbazen. Bron ? :hihi:

master1
01-10-2009, 13:57
nee het spijt me sgat ik ben net open met deze bedrijf, dus kwam er niet aan toe om een website te open ze staan wel op marktplaats autobedrijf wormerveer ----------------------- luister meisje als jij werd opgelicht door iemand met een 1e klas oplicht bedrijf is jouw probleem dus je wilt zeggen dat ik een oplichter terwijl ik geregistreerd sta in kamer van koophandel, belastingdienst en gemeente doe effe normaal je weet niet wat je zegt. ik zit al jaren in de handel en ik licht niemand op, omdat ik betrouwbare moslima ben en oplichten hoort niet bij mij taken als een handelaar. want ik heb goede connencties bijna in heel het land met nederlandse autobedrijven en als het goed is lichten die bedrijven niemand op mohiem val iemand anders met je gezeik a salam mou alaikoum ------ VEEEL succes met je oplichterij zaken! train eerst be3da om je als professional voor te doen ! ze3ma moslima, ga toch spelen, als je een autootje hebt van speelgoed

miss_haffie
01-10-2009, 13:58
Meeste Marokkanen zijn oplichters, dus dat zou me niets verbazen. sorry ja de meeste marokkanen zijn oplichters dus wil je zeggen dat ik ook een oplichter ben, je weet niet eens waar je het over hebt. weet je wanneer ze een egt oplichters zijn, als ze bijv van die mooie autos die dure auto;s verkopen voor weinig geld is een oplichter, geen apk op zit maar tegen woordig heb je een site waar je kan kijken of een apk keuring op zit en hoeveel wegenbelasting je betaald per 3 maanden alleen met je kenteken. dus mensen oplichten kan alleen als die persoon egt dom en niet goed checkt voordat hij een auto koopt en die sites zijn: www. vwe.nl of www.rdw.nl

Pampertje
01-10-2009, 14:00

Bron ? :hihi: 'Pampertje'.

Pagina's : [1] 2 3