Bekijk originele versie : Wat doet jou het meest pijn als je verliefd bent?
Bachelorette
30-05-2004, 18:23
bij mij:
als het niet wederzijds is, maar vooral wanneer hij weet dat je hem leuk vindt maar onder jou neus andere meisjes versiert.. :o
dat doet wel pijn..
bij jullie?
Lady_moi
30-05-2004, 18:27
Als hij hard tegen me doet
Origineel gepost door Bachelorette
bij mij:
als het niet wederzijds is, maar vooral wanneer hij weet dat je hem leuk vindt maar onder jou neus andere meisjes versiert.. :o
dat doet wel pijn..
bij jullie?
heb nooit gehad dat t ni wederzijds was :o
gedwongen afscheid moeten nemen van iemand :verdriet:
shorty_zina
30-05-2004, 18:31
in een relatie hoor je samen gelukkig te zijn,als jou vriend/man andere wijfen versiert dan is hij nog niet klaar voor een relatie.neemt jou vriend jou wel sirieus,dan hoeft hij geen andere wijfen te versieren want hij heeft genoeg aan jou.ik vind dat je als meisje goed opjezelf moet passen al ben je hopeloos verliefd,je moet goed weten dat je niet alles kunt toelaten.ik wens je veel succes,als je me wilt toevoegen;chicabonbita508@hotmail.com
Bachelorette
30-05-2004, 18:33
Origineel gepost door Lady_moi
Als hij hard tegen me doet
juist ja, kan ook heel pijnlijk zijn :o
nacera, dan heb je echt geluk :o
maar gedwongen afscheid is ook pijnlijk :( ga je sneller vingertje wijzen :o
Bachelorette
30-05-2004, 18:35
Origineel gepost door shorty_zina
in een relatie hoor je samen gelukkig te zijn,als jou vriend/man andere wijfen versiert dan is hij nog niet klaar voor een relatie.neemt jou vriend jou wel sirieus,dan hoeft hij geen andere wijfen te versieren want hij heeft genoeg aan jou.ik vind dat je als meisje goed opjezelf moet passen al ben je hopeloos verliefd,je moet goed weten dat je niet alles kunt toelaten.ik wens je veel succes,als je me wilt toevoegen;chicabonbita508@hotmail.com
dank je wel meid, maar voor alle duidelijkheid
ik heb geen relatie....het is niet wederzijds
en als het wederzijds was, dan zouden we zsm trouwen :o
nacera, dan heb je echt geluk :o
maar gedwongen afscheid is ook pijnlijk :( ga je sneller vingertje wijzen :o
believe me it really sucks :(
inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen :(
Letizia87
30-05-2004, 18:42
De angst hem ooit kwijt te raken... :(
Bachelorette
30-05-2004, 18:46
Origineel gepost door KohiNoor
Jaaaa dat is echt erg :(
ja he :verdriet:
is best gemeen h :(e
Origineel gepost door Letizia87
De angst hem ooit kwijt te raken... :(
Yep.. Da ook
Bachelorette
30-05-2004, 18:50
Origineel gepost door Nacera
believe me it really sucks :(
inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen :(
amien
allahy ra7moe
wat is dan pijnlijker? hem verliezen aan Allah sobhanahu wa ta3ala, of verliezen aan een persoon? :o
Letizia.... :( in een relatie is dat erg ja :o
sjooo, wordt helemaal depri van deze topic joh :(
amien
allahy ra7moe
wat is dan pijnlijker? hem verliezen aan Allah sobhanahu wa ta3ala, of verliezen aan een persoon? :o
sjooo, wordt helemaal depri van deze topic joh :(
Als je een dierbare moet verliezen aan Allah weet je dat die nooit terug komt.. aan een persoon is er de kans altijd dat hij na afloop inziet dat hij mis is geweest..
Verschil is ook.. je kan God niet verwijten dat hij heeft besloten hem bij zich te nemen.. zijn tijd was gekomen je kan je er enkel bij neerleggen en op je eigen manier proberen te verwerken.. :traan1:
Als iemand je verlaat voor een ander kan je die persoon wel kwalijk nemen dat hij niet sterk genoeg was om vast te houden aan t geen jullie hadden...
Pijn voel je in beiden situaties.. Alleen dat je verdriet om werkelijk verlies door de dood niet zo snel zal vergeten dan andere..
Been there, done that.. and I m trying to move on :)
Bachelorette
30-05-2004, 19:05
Origineel gepost door Nacera
Als je een dierbare moet verliezen aan Allah weet je dat die nooit terug komt.. aan een persoon is er de kans altijd dat hij na afloop inziet dat hij mis is geweest..
Verschil is ook.. je kan God niet verwijten dat hij heeft besloten hem bij zich te nemen.. zijn tijd was gekomen je kan je er enkel bij neerleggen en op je eigen manier proberen te verwerken.. :traan1:
Als iemand je verlaat voor een ander kan je die persoon wel kwalijk nemen dat hij niet sterk genoeg was om vast te houden aan t geen jullie hadden...
Pijn voel je in beiden situaties.. Alleen dat je verdriet om werkelijk verlies door de dood niet zo snel zal vergeten dan andere..
Been there, done that.. and I m trying to move on :)
allah ya rzaqlek sbar hbiba :blauwkus:
duidelijk beschreven :goedzo:
ClaudioLopez
30-05-2004, 20:01
Als ik alleen al denk aan verliefdheid, doet het al pijn!
:huil:
Hmm..
Als ie je beledigd, onbewust of bewust.
Als ie je zomaar negeerd.
Als ie een andere meisje/vrouw ophemelt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.