Bekijk originele versie : Vraag voor iedereen
GekkeTurk
19-11-2002, 10:13
Hallo goedemorgen mensen ik had een vraagje kan mischien iemand mij uitleggen 1 hoe ik mijn nickname verander en 2 hoe ik een foto erop kijk ik weet dat van een foto een beetje je gaat naar eeb site doet rechterklik op die foto gaat naar eigenschappen kopieert het adres naar IMG maar ik krijg geen foto je ziet dan een link bij mij op het beeld verschijnen kan iemand mij deze 2 dingen alsjeblieft uitleggen?
NaamLooS
19-11-2002, 10:44
sorry, ik heb geen idee hoe dat moet
GekkeTurk
19-11-2002, 10:46
Toch bedankt :D jij bent teminste de eningste die reageert op deze topic (vraag)
Waarom sla je het plaatje niet op. En voeg je het dan op door het Up te laoden.
zine_alhoceima
19-11-2002, 12:00
Hoi misschien kan ik je wel helpen.
eerst een plaatje opzoeken, dan plaatje opslaan bij afbeeldingen, daarna naar mijn hoekje bij Avatar wijzigen, bladeren afdrukken.
Ik zou zeggen probeer het even uit.
succes
GekkeTurk
19-11-2002, 12:29
oke dnagz dank je wel ZINA en ja kadir muhahaha je weet jij was de eerste toerkoe op deze site tog ofniet
Origineel gepost door Kadir
No man, niet de eerste, de lekkerste;)
dat is niet moeilijk er zijn er maar 3 :D
GekkeTurk
19-11-2002, 12:46
Ewa razerrr ben jij ook een toerkoe?
Origineel gepost door GekkeTurk
Ewa razerrr ben jij ook een toerkoe?
Nee sorry :(
Maar een normale vraag he.. niet van dat ik je weg wil hebben ofzo.. maar bestaat er ook een site net als deze maar waar er dan vooral turken komen?
GekkeTurk
19-11-2002, 13:38
Ja je hebt er meerdere je hebt bijvoorbeeld www.turksnl.net je hebt ehmm www.lokum.nl en voor de rest ik kom effe op niets
Origineel gepost door GekkeTurk
Ja je hebt er meerdere je hebt bijvoorbeeld www.turksnl.net je hebt ehmm www.lokum.nl en voor de rest ik kom effe op niets
Ik zal wel even kijken. Hoop dat ze niet allemaal turks praten net als bij in hen chatkanalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.