Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Taoufikreizen

Pagina's : [1] 2

Idjis_n_Arif
28-09-2009, 19:29

Dames & Heren, ik heb ff het volgende: ik heb een ticket geboekt voor a.s. zaterdag van Amsterdam naar Nador voor ong 90 euro bij Taoufikreizen. Dit is best goedkoop, aangezien ik gisteren een ticket had gevonden bij Atlas-blue voor 180 euro. Kunnen jullie me vertellen of Taoufikreizen betrouwbaar is? En hoe komt het dat zij zo goedkoop zijn? Alvast bedankt voor het reageren. Liefs

knaleiland_zuid
28-09-2009, 20:19
Dat is in utrecht he? Hij is te vertrouwen heb ook vaak een vlucht bij huhn geboekt. Ze hebben ook een in roosendaal als ik me niet vergis.

poppetje1984
28-09-2009, 20:25
Taoufik reizen is een betrouwbare reisburo, boek ook altijd zelf via daar en nooit klachten gehad.

Idjis_n_Arif
28-09-2009, 20:31
Thx dames (k) Weten jullie toevallig of ik ook bij hun mijn ticket kan ophalen?

Gouwenaarster
28-09-2009, 20:35

Thx dames (k) Weten jullie toevallig of ik ook bij hun mijn ticket kan ophalen? Ja je kan ze ophalen natuurlijk.

poppetje1984
28-09-2009, 20:36
Thx dames (k) Weten jullie toevallig of ik ook bij hun mijn ticket kan ophalen? Ik deed het altijd zo: Ik belde hun of ze een ticket hadden, dan reserveren, dan ging ik bij hun betalen en kreeg ik me ticket.

Idjis_n_Arif
28-09-2009, 20:42
Ik deed het altijd zo: Ik belde hun of ze een ticket hadden, dan reserveren, dan ging ik bij hun betalen en kreeg ik me ticket. Ooh dat wist ik niet dat dat ook kon. Ik heb nu zeg maar online gereserveerd en betaald en heb via de mail een bevestigingsnummer gekregen en al. Alleen ik wilde liever ook de ticker persoonlijk ophalen...

poppetje1984
28-09-2009, 20:45
Print die pagina met die bevestigingsnr uit dat is je ticket, tegewoordig word er aleen nog maar met e-tickets enzo gewerkd, dus het maak niet uit, als je die bevestigingsnr heb en je heb betaald dan zeg ik Trek salama! Ooh dat wist ik niet dat dat ook kon. Ik heb nu zeg maar online gereserveerd en betaald en heb via de mail een bevestigingsnummer gekregen en al. Alleen ik wilde liever ook de ticker persoonlijk ophalen...

Idjis_n_Arif
28-09-2009, 20:47
Print die pagina met die bevestigingsnr uit dat is je ticket, tegewoordig word er aleen nog maar met e-tickets enzo gewerkd, dus het maak niet uit, als je die bevestigingsnr heb en je heb betaald dan zeg ik Trek salama! Is goed meid. Heel erg bedankt..... :kus: :kus:

_Tura
29-09-2009, 11:52
Voor welke maand heb jij geboekt? Ik zoek ook een ticket voor mijn moeder..

Idjis_n_Arif
29-09-2009, 17:33
Voor welke maand heb jij geboekt? Ik zoek ook een ticket voor mijn moeder.. Ik heb voor a.s. zondag geboekt....voor wanneer zoek jij?

_Moslimaatje_
29-09-2009, 22:20
Dames & Heren, ik heb ff het volgende: ik heb een ticket geboekt voor a.s. zaterdag van Amsterdam naar Nador voor ong 90 euro bij Taoufikreizen. Dit is best goedkoop, aangezien ik gisteren een ticket had gevonden bij Atlas-blue voor 180 euro. Kunnen jullie me vertellen of Taoufikreizen betrouwbaar is? En hoe komt het dat zij zo goedkoop zijn? Alvast bedankt voor het reageren. Liefs Ik neem aan dat het een enkeltje is? :o

Idjis_n_Arif
29-09-2009, 22:52
Ik neem aan dat het een enkeltje is? :o Ja het is een enkeltje....Ik heb echt geluk gehad...de prijs ligt nu tussen de 150 a 200 euro.

lallayassmina
29-09-2009, 22:54
Dames & Heren, ik heb ff het volgende: ik heb een ticket geboekt voor a.s. zaterdag van Amsterdam naar Nador voor ong 90 euro bij Taoufikreizen. Dit is best goedkoop, aangezien ik gisteren een ticket had gevonden bij Atlas-blue voor 180 euro. Kunnen jullie me vertellen of Taoufikreizen betrouwbaar is? En hoe komt het dat zij zo goedkoop zijn? Alvast bedankt voor het reageren. Liefs salam waar heb je die ticket geboekt,zoek er een voor mijn man,graag je reactie.:banana:

_Moslimaatje_
29-09-2009, 22:55

Ja het is een enkeltje....Ik heb echt geluk gehad...de prijs ligt nu tussen de 150 a 200 euro. Ja zeker meid! Soms moet je het bedrag betalen, terwijl je nog via brussel moet reizen ofzo. Nou, geniet ervan en veel plezier in Marokko ;)

Pagina's : [1] 2