Bekijk originele versie : Mn bestevriendin en ik...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
ikbenwieikben
19-11-2002, 10:03
Hi there...
Laatste tijd heb ik vaak ruzie met mensen ik weet echt niet hoe dat komt...alsof er op mn voorhoofd staat ik zoek ruzie en ik raak daar echt zo opgefokt door het is is gewoon heel raar bv mn beste vriendin en ik zitten in de bus,tram of iets dergelijks en dan zeggen mensen wat of komen naast je zitten duwen je zowat omver kijk dan ben ik wel zoiemand van he waar zijn je manieren dan zeg ik ook van kan er geen sorry van af ofzo?? en forget it ze zeggen echt geen sorry maar ja ook veel marokkaanse jongens dus niet iedereen voor ik dat verhaal weer krijg anywayz ze lopen ruzie te zoeken om niks we komen laat van werk ken die hele gozers niet eens en dan is het hee pssst psst no reaction pss eeh *****!! still no reaction dan komen ze naast je lopen eeh ik praat tegen je nou sory jongen ten 1e ik ben geen ***** en 2e ken jou niet praat niet met mensen van jou niveau en dan is het je moet je bek houden ***** .(zielig) en dan hebben ze het lef om te gaan zeggen wat doe je zolaat buiten kom op zeg ben hen toch geen verklaring schuldig?? En het is echt niet de 1e keer ik weet dat ik naar school ga en daarna moet gaan werken tot een uur of 22.00 en verder gaat het niemand wat aan behalve mn ouders maar .. mensen is dit normaal ofzo??? want, waar gaat heen? ieder zn eigen leven toch tenzij je geen leven hebt ja dan ga je je met die van andere bemoeien eigenlijk wel logisch
Ps: ik heb deze topic geopend omdat ik me zooo verveel op mn stage ik hoop dat ik wat reacties krijg ciaoo
GekkeTurk
19-11-2002, 10:07
Eh ikbenwieikben wollah ik ken jouw probleem ik heb preciez dezelfde s hit weetje elke keer als ik in het centrum loop of bij mij in de buurt dan is er iemand die me vies aankijkt en zegt wat kijk je snapje vroeger was ik zo mischien krijg ik wel nu me straf dat zou kunnen dat weet ik niet weetje maar ik wil af van die dat gezeik en problemen maar het lijkt wel of de problemen mij komen opzoeken!
P.s. ik zit ook op mijn stageplek :D
hahaha ik heb daar nu geen last van, maar vorige week liep ik dood moe van mijn stage naar mijn perron op het station komen er een aantal ili's aangekomen ik dacht al bij mezelf tfoe wat een zwervers, du ik loop door komen ze mijn richting lopen ik probeer ze te ontwijken en wil door lopen raakt er eentje mij aan bij mijn mouw van mijn jas ik weet niet wat ie allemaal aan het lullen was ikke zeg doe eens normaal blijf es van me af, en toen gingen zijn vrienden hem uitlachen net goed voor hem , ik dacht tfoe in de ramadan nog wel, ga spelen ofzo we zijn niet in marokko hoor, ik zweer dacht dat ik weer terug was in marruecos, maar ja voor de rest maak ik zulke dingen niet meer mee gelukkig vroeger en op vakantie wel enne waar lopen julie stage ik zit nu ook op mijn stage maar doe hier niets doen jullie dat ook???
GekkeTurk
19-11-2002, 10:18
Ik verveel me ook zwaar op mijn stageplek mang trouwens wat voor opleiding doen jullie dang en waar lopen jullie stage?
ikbenwieikben
19-11-2002, 10:19
ok thnx voor jullie reacties ik doe mbo en loop stae bij een hypotheek en er is gewoon geen moer te doen op dit moment en jullie????
GekkeTurk
19-11-2002, 10:21
Ik zoe zelf ook aan een MBO opleiding richting is ICT (met computers) voor de mensen die het niet weten en ik loop stage Bij Philips Hilversum Als een soort van klusjesman dus als er een pc niet goed is dan maak ik hem dat probeer ik dang of ik leg netwerken aan hier :D
stoeipoes
19-11-2002, 10:24
ik heb er gelukkig geen last van! Waar ik woon wonen geen M3rba!!! En als ze er wel waren en ze zeiden wat dan had ik het genegeerd. Ik ga mezelf niet verlagen tot dat niveau om erop te reageren........
ik doe marketing en communicatie op het mbo en ik loop stage bij een media exploitant maar eh gekke turk zit je ook in hilversum op school???
GekkeTurk
19-11-2002, 10:28
Ja je zegt dan had ik ze wel genegeerd maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik kijk stel je loopt door de stad je hebt een afspraak met iemand en je bent bijna te laat dus je haast jezelf en er komen 3 meisjes richting jouw kant zeg maar je loopt dus met een forse snelheid en BOEM 1 van die meisjes die geven zo met een schouder en duw wat doe je dang zeg je doei ofzo ik zelf als dat zou gebeuren met jongens dan natuurlijk he :D ja dan zou ik flippen je weet tog je bent al te laat en dan komen er nog van die zwervers die ruzie zoeken en flip ik hem zwaar weetje maarja dat ben ik maar dan is het te zo moeilijk om die persoon of personen te negeren?
ikbenwieikben
19-11-2002, 10:28
stoeipoes mijn probleem is ik kan mn mond niet houden ik heb zoiets van ze moeten gewoon niks zeggen en jaah dat ken niet he
GekkeTurk
19-11-2002, 10:29
Ja ik zit in hilversum op school op het dudok college en jij Lunatic ? ook in hilversum :D
nee heb daar wel op school gezeten maar ik vind het een ***school in welke klas zit je??
stoeipoes
19-11-2002, 10:32
ik kan ook mijn mond nooit houden, maar wat dat betreft wel...alleen als ik in Maghreb ben gaat dat moeilijk....wallah...mijn ma wil me niet meer alleen op straat laten omdat ze bang is dat me wat overkomt omdat ik inga op die sukkels die weer ns aandacht tekort komen....hihihi
GekkeTurk
19-11-2002, 10:33
Ik vindt het ook een kankerschool maarja het is me laatste jaar weetje ik heb voor deze opleiding een jaarte economie gedaan dat was zwaar poep vindt ik weetje dus nu is het ICT maar jij zat daar dus ook op school welke klas zit jij dang en noem eens paar leraren op
voor ikbenwieikben
ja hehehe jelijkt wel op mij dat je je mond niet kan houden kijk ik zoek geen ruzie maar als er iemand ruzie zoekt kan ik het niet negeren ik vraag het normaal eerst waarom ze zo doen en daan ze aanvallen ewa dan staan me vuisten klaar snapje
ja daar was ik ook bang voor in marokko, ik heb daar vaak genoeg een bijdehande ebk gehad en ben er telkens weer heel uitgekomen maar dat had ik ook in nl, maar ik schijt wel als ze me willen beuken maar ik maak zulke taferelen niet meer mee gelukkig dus hoef me daar geen zorgen over te maken
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.