Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij helpen AUB !!

Lynn
28-09-2009, 17:18

Ik moet een flyer maken. Ik heb nou een afbeelding/achtergrond dat ik graag wil gebruiken .. maar omdat mijn flyer 7 verschillende blz moet hebben .. vond ik het leuk om deze achtergrond te behouden zodat ik in dezelfde thema blijf zitten .. alleen is het zo dat ik graag alle 7 blz. een ander kleur wil geven .. is dit te regelen? .. hoe kan ik er voor zorgen dat mijn afbeelding 6 andere kleuren krijgt .. ? je kent dat wel .. zwart/wit sepia .. maar dan gwn met harde kleuren zoals Groen turquoise geel oranje paars AUB wie kan mij helpen .. kan je de afbeelding ook mailen/pmmen als jij het voor mij wilt doen .. dat zou ik echt tofff vinden ..

moonwalker
28-09-2009, 17:28
Kun je makkelijk met photoshop doen. Makkelijk manier: Image -> Adjustments -> Hue/Saturation -> Vink Colorize aan en speel dan met de kleuren totdat je de gewenste kleur hebt. Klik daarna op OK en voila.

Lynn
28-09-2009, 17:29
Kun je makkelijk met photoshop doen. Makkelijk manier: Image -> Adjustments -> Hue/Saturation -> Vink Colorize aan en speel dan met de kleuren totdat je de gewenste kleur hebt. Klik daarna op OK en voila. ik zal eff kijken ... zat al wat te spelen .. maar kwam er niet uit .. probeer het even op jouw manier .. bedankt voor het reageren !

moonwalker
28-09-2009, 17:31
ik zal eff kijken ... zat al wat te spelen .. maar kwam er niet uit .. probeer het even op jouw manier .. bedankt voor het reageren ! Laat weten of het gelukt is. ;) Stuur anders de foto via PM en de kleuren die je wilt hebben. Kan ik even voor je doen.

Lynn
28-09-2009, 17:38

Moonwalker .. bedankt het is gelukt met photoshop .. jammer dat de kwaliteit van mijn afbeelding daardoor minder wordt, maar dat maakt nu even niet uit .. miss dat ik later daar nog wat aan kan gaan doen ik stuur je pm van mijn resultaat :) moet je eff comentaar geven wat ik beter kan gaan doen ..

moonwalker
28-09-2009, 17:39
Moonwalker .. bedankt het is gelukt met photoshop .. jammer dat de kwaliteit van mijn afbeelding daardoor minder wordt, maar dat maakt nu even niet uit .. miss dat ik later daar nog wat aan kan gaan doen Normaal gesproken hoort de kwaliteit niet achteruit te gaan. Behalve als de kleuren, andere kleuren gaan verdringen dan heb je wel gelijk. Graag gedaan en succes nog.

Lynn
28-09-2009, 17:44
haha .. jij reageert vet snel :haha: had je eff pmmetje verstuurd .. Als je zin hebt kun je evt terug reageren .. als je geen zin hebt .. dan is het ook goed .. geen probleem :o

Raindrops.
29-09-2009, 11:34
Photoshop CS.