Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afallen siriuse tips wat werkt

gamar55
28-09-2009, 14:58

ik wel graag gaan afvallen nu wel ik graag wat tipS dat ook echt werkt kom niet van ik heb gehoordt dus werkt het bij jou of heb je resultaat gezien bij iemandt dieeten voornamelijk of produkten met combi bewegen ik begin:WAT VINDEN JULLIE VAN ALIE IS NIEUW OP DE MARKT DE DOKTER ZIJ HET OOK?:banana: :) :goedzo:

Miss_Majda
28-09-2009, 17:25
En kun je misschien uitleggen wat ali is?

Leuke_spullen
28-09-2009, 20:07
mijn dokter zei dat die alli maar bulshit is. bij elke 2 kilo dat jij afvalt helpt alli jou met een half kilo'tje of met 1 kilo. het is allemaal bulshit. Als je bent afgevallen is het allemaal met jou kracht. wat helpt een half kilotje nou als jij al 2 kilo vanjezelf af kan vallen.... maar ik heb een WONDERMIDDEL ontdekt dames!! wollah ik drink nu al 2 dagen appelazijn en het is echt een wondermiddel...... ik heb geen trek meer in eten??? ik vind het echt raar, maar ik heb dus een reep chocola gepakt waar ik helemaal gek op ben en heb daar 3 blokjes van gegeten in plaats van die hele pak omdat ik misselijk werd!!..... Nu kan ik eindelijk op mijn eetwijze letten en gezond gaan eten...

SARAH.
28-09-2009, 20:46
mijn dokter zei dat die alli maar bulshit is. bij elke 2 kilo dat jij afvalt helpt alli jou met een half kilo'tje of met 1 kilo. het is allemaal bulshit. Als je bent afgevallen is het allemaal met jou kracht. wat helpt een half kilotje nou als jij al 2 kilo vanjezelf af kan vallen.... maar ik heb een WONDERMIDDEL ontdekt dames!! wollah ik drink nu al 2 dagen appelazijn en het is echt een wondermiddel...... ik heb geen trek meer in eten??? ik vind het echt raar, maar ik heb dus een reep chocola gepakt waar ik helemaal gek op ben en heb daar 3 blokjes van gegeten in plaats van die hele pak omdat ik misselijk werd!!..... Nu kan ik eindelijk op mijn eetwijze letten en gezond gaan eten... Maaar dat is toch zo walgelijk zuurr.. en hoe drink je het dan.. mixx je het met waterr.. en hoeveel enzovoort enzovooort....

_Ouardia_
28-09-2009, 21:55

mijn dokter zei dat die alli maar bulshit is. bij elke 2 kilo dat jij afvalt helpt alli jou met een half kilo'tje of met 1 kilo. het is allemaal bulshit. Als je bent afgevallen is het allemaal met jou kracht. wat helpt een half kilotje nou als jij al 2 kilo vanjezelf af kan vallen.... maar ik heb een WONDERMIDDEL ontdekt dames!! wollah ik drink nu al 2 dagen appelazijn en het is echt een wondermiddel...... ik heb geen trek meer in eten??? ik vind het echt raar, maar ik heb dus een reep chocola gepakt waar ik helemaal gek op ben en heb daar 3 blokjes van gegeten in plaats van die hele pak omdat ik misselijk werd!!..... Nu kan ik eindelijk op mijn eetwijze letten en gezond gaan eten... vertel ons meer over de appelazijn!! Waar heb je het gekocht en hoe gebruik je het? Drink je het 's ochtends of 's avonds.. gemengd met water?

_Ouardia_
28-09-2009, 22:01
Groene thee! heb ik toevallig vandaag gekocht! :) hoeveel theeglazen drink jij op een dag?

_Ouardia_
28-09-2009, 22:15
Ik drink +/- 1 liter per dag, ik ben er helemaal gek op! Ik vind Pickwick groene thee (met citroen) en die van de Aldi het lekkerst. Ik drink het overigens niet om af te vallen maar ik merk wel dat ik er van afval sinds ik het zoveel drink. ( en het is goed voor de huid, anti-oxidanten die erin zitten ). wow 1 liter is best veel.. maar ik ga het proberen :hihi: ik heb de groene thee met citroen van de Lidl gekocht, die is gelukkig niet zo bitter...

Experience
28-09-2009, 22:22
Voor de dames die de appelazijn willen proberen; wel met water vermengen! Dus ongeveer 10% appelazijn en 90% water.

Olandiaaa
29-09-2009, 11:05
Gewoon om de dag een half uurtje gaan joggen. En normaal eten. Al dat dieten helpt niets, jaarlijks kom je alleen maar meer aan. (dieet hou je nou eenmaal nooit je hele leven vol). Dus mijn tip: gewoon je eet en beweeg gewoontes aanpassen. Normaal eten en lekker bewegen, zo moeilijk is het niet.. Het is Islamitisch gezien niet correct om overdadig te eten en daarmee je lichaam slecht te verzorgen, misschien is dat een extra stimmulans?