Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : turkse jongens...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

lady_khadija
30-05-2004, 14:42

heb voor het eerst kapot mooie turkse jongens gezien!!! wist niet dat ze bestonden... :D :Iluvu: :Iluvu: damnzzz... en die kledingstijl.... :verliefd:

alhoceimachaima
30-05-2004, 14:44
uwhahah jahwel bestaan wel maar je ziet ze niet vaak:hihi:

DOUKALIA18
30-05-2004, 14:45
Ik zie vaak zat mooie zurke jongens

lady_khadija
30-05-2004, 14:46
Origineel gepost door alhoceimachaima uwhahah jahwel bestaan wel maar je ziet ze niet vaak:hihi: jah man... ze kwamen op mijn werk.... ze waren met z'n zessen ofzo... gingen een broodje halen... en ik wist niet op wie ik mijn ogen moest richten... :D maar eentje had meteen mijn hart gestolen... wejoww, die was zo mooi!!!!!!! had een mokhtari-kapsel... getint... sikje..... gewoon perfect!! hij vroeg nog mijn nr.... :Iluvu: hij zat echt aan te dringen.... maar heb het toch niet gegeven.... wel goed van mezelf vind ik.... :verliefd: :verliefd:

lady_khadija
30-05-2004, 14:47

Origineel gepost door DOUKALIA18 Ik zie vaak zat mooie zurke jongens ik vind marokkaanse jongens toch meestal mooier..... bij turkse jongens zie je meestel wel een aantal minpuntjes... maar deze..... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

lady_khadija
30-05-2004, 14:48
Origineel gepost door alhoceimachaima uwhahah jahwel bestaan wel maar je ziet ze niet vaak:hihi: jammer he.... :( :hihi:

Tijn
30-05-2004, 14:49
Moet maar eens naar Tukije op vakantie gaan.....Bodrum of Cesme....dan merk je dat de Turken (meiden in ieder geval) daar stukke mooier zijn dan "de boeren" hier ;)

lady_khadija
30-05-2004, 14:50
Origineel gepost door Tijn Moet maar eens naar Tukije op vakantie gaan.....Bodrum of Cesme....dan merk je dat de Turken (meiden in ieder geval) daar stukke mooier zijn dan "de boeren" hier ;) onder ''boeren'' bedoel je toch wel turkse meiden zeker he..... :maf:

Tijn
30-05-2004, 14:56
Origineel gepost door lady_khadija onder ''boeren'' bedoel je toch wel turkse meiden zeker he..... :maf: ook ja :D ff zereneus.....over een kam geschoren lijken de Turken in Nederland allemaal een beetje op elkaar, komen volgens mij al snel uit dezelfde regio`s. In Turkije (immigratieland) zelf heb je veel meer keus :Iluvu:

lady_khadija
30-05-2004, 14:58
Origineel gepost door Tijn ook ja :D ff zereneus.....over een kam geschoren lijken de Turken in Nederland allemaal een beetje op elkaar, komen volgens mij al snel uit dezelfde regio`s. In Turkije (immigratieland) zelf heb je veel meer keus :Iluvu: jah man... de meeste lijken allemaal op elkaar... kunt ze moeilijk uit elkaar halen.... :confused: maar marokkaanse jongens blijven tha bomb :verliefd: ... en dat geldt trouwens ook voor marokkaanse meiden... :rolleyes:

alhoceimachaima
30-05-2004, 14:58
Origineel gepost door lady_khadija jah man... ze kwamen op mijn werk.... ze waren met z'n zessen ofzo... gingen een broodje halen... en ik wist niet op wie ik mijn ogen moest richten... :D maar eentje had meteen mijn hart gestolen... wejoww, die was zo mooi!!!!!!! had een mokhtari-kapsel... getint... sikje..... gewoon perfect!! hij vroeg nog mijn nr.... :Iluvu: hij zat echt aan te dringen.... maar heb het toch niet gegeven.... wel goed van mezelf vind ik.... :verliefd: :verliefd: wuahahah hier wonen alleen maar turken maar ik val niet op ze sommige zijn wel mooi maar niet dat ik op ze val mescchien moet je maar keertje hier heen komen:stout: :p

Lady_moi
30-05-2004, 14:59
Haha ey khadija gij moe es naar mijn ' City of Gandtoise ' komen Hier wonen er echt heeeel veel turken en ze zijn superknap wayoow Mijn oog heeft wel wat aan hun hoor :hihi:

alhoceimachaima
30-05-2004, 15:01
:hihi: uwhahahahahha gataar man sommige turken hebben wel wt:stout:

lady_khadija
30-05-2004, 15:03
Origineel gepost door alhoceimachaima wuahahah hier wonen alleen maar turken maar ik val niet op ze sommige zijn wel mooi maar niet dat ik op ze val mescchien moet je maar keertje hier heen komen:stout: :p :hihi: je maakt me jaloers!!!! bij mij in de buurt heb je niet echt mooie turken... die ik bedoelde kwamen zeker van ergens anders.. jammer genoeg... :( lady_moi: jij hebt me helemaal gek gemaakt!!!! :kwaad: waar ligt die city bla???!!!! ik hoop dat ik hem nog terug zie.......:traan1:

lady_khadija
30-05-2004, 15:04

Origineel gepost door alhoceimachaima :hihi: uwhahahahahha gataar man sommige turken hebben wel wt:stout: :hihi: of niet...... was ook verbaasd!!!! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14