Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen om zwanger te worden...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

_Ouardia_
28-09-2009, 13:14

Ik ben bezig met afvallen omdat ik teveel overgewicht heb, waardoor ik moeite heb met zwanger worden... van de dokter moet ik afvallen en ik ben goed op weg. Maar voor een extra stok achter de deur heb ik deze topic geopend. Ik weet dat er al veel afval topics zijn maar deze is voor vrouwen die afvallen om zwanger te kunnen worden (maar anderen mogen natuurlijk ook reageren!) Alle dames veel succes!! :banana: Mijn motivatie: http://static.getseoshop.com/file/000000000030198/baby-names-mom-and-laughing-baby1.jpg

vrouwvanmeneer
28-09-2009, 13:20
up me too!!

_Ouardia_
28-09-2009, 15:47
up me too!! leuk, doe gezellig mee! :goedzo: hoe wil je afvallen? wat is je BMI (als je dat wilt zeggen) en hoelang probeer je al zwanger te worden?

vrouwvanmeneer
28-09-2009, 16:01
leuk, doe gezellig mee! :goedzo: hoe wil je afvallen? wat is je BMI (als je dat wilt zeggen) en hoelang probeer je al zwanger te worden? Ik had het daarnet uitgerekend, maar ben het al weer vergeten :hihi: het was in iedere geval te veel :moe: Ik ben nog niet gestopt met de pil, maar wil eerst afvallen en dan zwanger worden inshallah En jij?

_Ouardia_
28-09-2009, 17:17

Ik had het daarnet uitgerekend, maar ben het al weer vergeten :hihi: het was in iedere geval te veel :moe: Ik ben nog niet gestopt met de pil, maar wil eerst afvallen en dan zwanger worden inshallah En jij? dat is heel slim, je moet inderdaad zorgen dat je lichaam goed voorbereid is op een zwangerschap! Ik ben al een paar jaartjes gestopt met de pil maar ben nog niet zwanger helaas.... volg je een bepaald dieet?

OumSalim
28-09-2009, 19:43
dat is heel slim, je moet inderdaad zorgen dat je lichaam goed voorbereid is op een zwangerschap! Ik ben al een paar jaartjes gestopt met de pil maar ben nog niet zwanger helaas.... volg je een bepaald dieet? hallo, als eerste wens ik voor je je dat je snel zwanger wordt inshaAllah. Ik heb er al twee hamdl. maar wil over volgend jaar na de zomer mijn spiraal weghalen en dan "slank" zwanger worden. Want ik kom altijd zoveel aan tijdens mijn zwangerschap en dat wil ik inshaAllah echt niet meer. Dus drm wil ik eerst minimaal 15 kilo afvallen voor ik eraan begin. Ik zie dat je al heel wat bent afgevallen misschien kun je hier plaatsen hoe je eetschema is.

_Ouardia_
28-09-2009, 20:13
hallo, als eerste wens ik voor je je dat je snel zwanger wordt inshaAllah. Ik heb er al twee hamdl. maar wil over volgend jaar na de zomer mijn spiraal weghalen en dan "slank" zwanger worden. Want ik kom altijd zoveel aan tijdens mijn zwangerschap en dat wil ik inshaAllah echt niet meer. Dus drm wil ik eerst minimaal 15 kilo afvallen voor ik eraan begin. Ik zie dat je al heel wat bent afgevallen misschien kun je hier plaatsen hoe je eetschema is. inshallah gaat het je lukken meid! ik heb eigenlijk geen vast eetschema, ik probeer zoveel mogelijk 'normaal' te eten maar natuurlijk niet te veel. En als ik dan een keertje veel heb gegeten ga ik de volgende dag het compenseren. Na 20:00 uur 's avonds eet ik het liefst niks meer, behalve in het weekend want dan eten we best laat. Verder probeer ik veel water te drinken en sinds vandaag drink ik groene thee omdat dat helpt om het vet af te breken. Ik heb ook de dvd's van Zumba dus dat doe ik thuis, ik hou van dansen :banana: Veel succes met afvallen en geniet van je twee kids!!!

LadyBerkania
29-09-2009, 01:41
Notif

vrouwvanmeneer
29-09-2009, 08:36
dat is heel slim, je moet inderdaad zorgen dat je lichaam goed voorbereid is op een zwangerschap! Ik ben al een paar jaartjes gestopt met de pil maar ben nog niet zwanger helaas.... volg je een bepaald dieet? Ja idd, ik wil niet gelijk zwanger raken en dan blijven die overtollige kilo's er maar aan. Dus eerst afvallen en dan inshallah een kleine :love: dus voor mij een goede vooruitzicht inshallah. Nee volg niet een bepaalde dieet, ik let gewoon op mijn eetschema. Dus niet teveel. Ik heb gister helaas gezondigd, heb een wat chips gegeten :moe:

Ouazania
29-09-2009, 09:07
Succes meid!!

Bogossa.
29-09-2009, 13:49
Succes meiden. Insha'Allah vallen jullie af en worden jullie beloond met een klein wondertje!

tatouzient
29-09-2009, 16:23
wa heeft je overgewicht te maken met het feit da je ni zwanger geraakt? ken tig "dikke" vrouwen die kids hebbe :confused: anderzijds: veel succes!

Bogossa.
29-09-2009, 16:53
wa heeft je overgewicht te maken met het feit da je ni zwanger geraakt? ken tig "dikke" vrouwen die kids hebbe :confused: anderzijds: veel succes! Overgewicht verminderd vruchtbaarheid. vergewicht kan de vruchtbaarheid verminderen. Ondergewicht ook, maar dat komt in de westerse wereld veel minder voor. Beide kunnen de menstruatiecyclus ontregelen. Maar ook als de cyclus normaal is, kunnen magerte en dikte de vruchtbaarheid aantasten. Zware vrouwen hebben bovendien een verhoogde kans op een miskraam. En ze brengen vaak zware baby’s voort, wat niet bevorderlijk is voor de gezondheid van het kind. Wil je je vruchtbaarheid verhogen en een zwangerschap bespoedigen, dan kun je het beste je gewicht op peil brengen totdat je BMI boven de 19 en onder de 25 ligt.

nonier
29-09-2009, 17:03
Ik wens je veel succes.' Ik wist ook niet dat overgewicht iets had te maken met vruchtbaardheid.

tatouzient
29-09-2009, 17:27

Overgewicht verminderd vruchtbaarheid. :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8