Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Theo van Gogh en Abu Jahjah zijn het over een ding eens.

Pagina's : [1] 2

LZN
30-05-2004, 13:54

Ik zit al een tijdje te filysoferen over het grote aantal gehoofddoekte Moslima's, die zich voor de Linkse gelijke kansen politiek hebben geleend, door in de verpleeging/verzorgings sector te werken. Washandje belangerijker dan Hoofddoek voor Moslima. Nou zoals iedereen weet, dat als je in deze sectoren werkzaam bent dat je ook de mannelijke geslachtsdelen moet schoonmaken voor een "NAVO officier bij voorbeeld" die van zijn Ziontocht waar hij (Christen en Moslim baby's afslachte) gewond terug is gekomen. Linkseraten. En dan nu mijn hoofdvraag aan de Moslims wat vinden jullie van deze boven genoemde scenario, die toch op een redelijke schaal voorkomt. bij de aankomende grote oorlog zal dat ook op grote schaal voorkomen, dus maak jullie borstje maar nat, ook jullie mama's want de blondemoeders die moeten in de woestijn aan de Nederlandse Leopard ll tanks gaan sleutelen, en deze is niet aan Moslimas toe te vertrouwen werk, hee! opeens geld de Linkse gelijkwaardige politiek niet meer. En ik wil ook weten wat jullie van Diab Jahjah vinden, die deze Moslima's ronselt voor het wereld Zionisme door een integratieloze verblijf van deze Moslima's in het westen te verlengen. zoals we uit een van zijn uitspraken kunnen maken. En voelen jullie, Moslim mannen geen rare bij smaakje als jullie terug naar huis komen van een pro-AEL demo. op de zelfde tijdstip dat ook jou Moslimazus/je van haar werk komt waar ze met een Washandje in de scrotum van weet ik veel wie zat te graaien voor haar salaris. waarvan weer een deel aan belasting wordt afgedragen. En een deel wwer naar Defencie gaat ,die Apache's in Afhanistan heeft gestationeerd ,die om de zoveel tijd een Hart of Lever van een Afghaanse meisje met een TOW rakket ala Shawarama Yassin door boort. Na dit hier, gaan jullie Moslims nog op de Linksepartijen stemmen die jullie zo er in hebben in geluisd of, gaan jullie toch voor een politieke partij kiezen, die de terugkeer van Moslim's hoog in het vaandel hebben staan, denk daarbij aan NR, LPF, VVD, VNU, CP86, CD, etc. Correctie. De partij van Wilders en Van Gogh de VVD niet, die willen de Moslims hier houden voor het zakken wassen. dat is hun plezier. P.S. Een Marokkaan vertelde mij dat, als je iemand in Marokko wilt vernederen, zijn vrouwe moet grijpen en tegen betaling hem jou scrotum op laten tillen zo dat ze niet met de onreine grond in aanraking komen. Mochten jullie marokkaanen op een rechtse partij stemmen dan zou ik graag willen weten welke en waarom. En noem ook is nog meer sectoren in NL waar dit soort Abu Guraibisme in voor komt..

sidiahmed
30-05-2004, 13:59
de tijd dat je me op een rechtse (lees rascisten (verhoold (CDA VVD) of vlakaf (LPF enz.) zie stemmen mag je me afschieten.

Hamas_C
30-05-2004, 14:11
Ik stem helaas weer links en b;laas rechts op!! Wat vind je van die??

sidiahmed
30-05-2004, 14:19
Origineel gepost door calutron Met Sidi op je Nick die nu door pooiers ook in Marokko wordt gebruikt, blijf jij toch lekker stemmen op Links. maar wel met de voorwaarde dat je je zusje d'r hand likt voor de tolgeld in de tijd dat geen een Mocro een baan meer zal krijgen bij de aankomende recesie door de grote oorlog. Dan schiet jij je zelf bij wijze van erewraak neer. ahhahahhah je leeft in een fantasie wereld ;) grote oorlog en ik die geen baan kan krijgen? so what ik ben een zelfstandige heb geen baan nodig van een kaas.

a3ir
30-05-2004, 14:25

Origineel gepost door sidiahmed ahhahahhah je leeft in een fantasie wereld ;) grote oorlog en ik die geen baan kan krijgen? so what ik ben een zelfstandige heb geen baan nodig van een kaas. Van een kaas niet ,wel van een pattatkop(een Belg ) ;)

morpheus
30-05-2004, 14:43
Origineel gepost door calutron Ik zit al een tijdje te filysoferen over het grote aantal gehoofddoekte Moslima's, die zich voor de Linkse gelijke kansen politiek hebben geleend, door in de verpleeging/verzorgings sector te werken. Washandje belangerijker dan Hoofddoek voor Moslima. Nou zoals iedereen weet, dat als je in deze sectoren werkzaam bent dat je ook de mannelijke geslachtsdelen moet schoonmaken voor een "NAVO officier bij voorbeeld" die van zijn Ziontocht waar hij (Christen en Moslim baby's afslachte) gewond terug is gekomen. Linkseraten. En dan nu mijn hoofdvraag aan de Moslims wat vinden jullie van deze boven genoemde scenario, die toch op een redelijke schaal voorkomt. bij de aankomende grote oorlog zal dat ook op grote schaal voorkomen, dus maak jullie borstje maar nat, ook jullie mama's want de blondemoeders die moeten in de woestijn aan de Nederlandse Leopard ll tanks gaan sleutelen, en deze is niet aan Moslimas toe te vertrouwen werk, hee! opeens geld de Linkse gelijkwaardige politiek niet meer. En ik wil ook weten wat jullie van Diab Jahjah vinden, die deze Moslima's ronselt voor het wereld Zionisme door een integratieloze verblijf van deze Moslima's in het westen te verlengen. zoals we uit een van zijn uitspraken kunnen maken. En voelen jullie, Moslim mannen geen rare bij smaakje als jullie terug naar huis komen van een pro-AEL demo. op de zelfde tijdstip dat ook jou Moslimazus/je van haar werk komt waar ze met een Washandje in de scrotum van weet ik veel wie zat te graaien voor haar salaris. waarvan weer een deel aan belasting wordt afgedragen. En een deel wwer naar Defencie gaat ,die Apache's in Afhanistan heeft gestationeerd ,die om de zoveel tijd een Hart of Lever van een Afghaanse meisje met een TOW rakket ala Shawarama Yassin door boort. Na dit hier, gaan jullie Moslims nog op de Linksepartijen stemmen die jullie zo er in hebben in geluisd of, gaan jullie toch voor een politieke partij kiezen, die de terugkeer van Moslim's hoog in het vaandel hebben staan, denk daarbij aan NR, LPF, VVD, VNU, CP86, CD, etc. Correctie. De partij van Wilders en Van Gogh de VVD niet, die willen de Moslims hier houden voor het zakken wassen. dat is hun plezier. P.S. Een Marokkaan vertelde mij dat, als je iemand in Marokko wilt vernederen, zijn vrouwe moet grijpen en tegen betaling hem jou scrotum op laten tillen zo dat ze niet met de onreine grond in aanraking komen. Mochten jullie marokkaanen op een rechtse partij stemmen dan zou ik graag willen weten welke en waarom. En noem ook is nog meer sectoren in NL waar dit soort Abu Guraibisme in voor komt. Dit is bij verre het meest belachelijk stukje tekst dat ik ooit in mijn hele leven gelezen heb, petje af jongen :goedzo:

AL_ZAWAHIRI
30-05-2004, 14:44
Origineel gepost door calutron Ik zit al een tijdje te filysoferen over het grote aantal gehoofddoekte Moslima's, die zich voor de Linkse gelijke kansen politiek hebben geleend, door in de verpleeging/verzorgings sector te werken. Washandje belangerijker dan Hoofddoek voor Moslima. Nou zoals iedereen weet, dat als je in deze sectoren werkzaam bent dat je ook de mannelijke geslachtsdelen moet schoonmaken voor een "NAVO officier bij voorbeeld" die van zijn Ziontocht waar hij (Christen en Moslim baby's afslachte) gewond terug is gekomen. Linkseraten. En dan nu mijn hoofdvraag aan de Moslims wat vinden jullie van deze boven genoemde scenario, die toch op een redelijke schaal voorkomt. bij de aankomende grote oorlog zal dat ook op grote schaal voorkomen, dus maak jullie borstje maar nat, ook jullie mama's want de blondemoeders die moeten in de woestijn aan de Nederlandse Leopard ll tanks gaan sleutelen, en deze is niet aan Moslimas toe te vertrouwen werk, hee! opeens geld de Linkse gelijkwaardige politiek niet meer. En ik wil ook weten wat jullie van Diab Jahjah vinden, die deze Moslima's ronselt voor het wereld Zionisme door een integratieloze verblijf van deze Moslima's in het westen te verlengen. zoals we uit een van zijn uitspraken kunnen maken. En voelen jullie, Moslim mannen geen rare bij smaakje als jullie terug naar huis komen van een pro-AEL demo. op de zelfde tijdstip dat ook jou Moslimazus/je van haar werk komt waar ze met een Washandje in de scrotum van weet ik veel wie zat te graaien voor haar salaris. waarvan weer een deel aan belasting wordt afgedragen. En een deel wwer naar Defencie gaat ,die Apache's in Afhanistan heeft gestationeerd ,die om de zoveel tijd een Hart of Lever van een Afghaanse meisje met een TOW rakket ala Shawarama Yassin door boort. Na dit hier, gaan jullie Moslims nog op de Linksepartijen stemmen die jullie zo er in hebben in geluisd of, gaan jullie toch voor een politieke partij kiezen, die de terugkeer van Moslim's hoog in het vaandel hebben staan, denk daarbij aan NR, LPF, VVD, VNU, CP86, CD, etc. Correctie. De partij van Wilders en Van Gogh de VVD niet, die willen de Moslims hier houden voor het zakken wassen. dat is hun plezier. P.S. Een Marokkaan vertelde mij dat, als je iemand in Marokko wilt vernederen, zijn vrouwe moet grijpen en tegen betaling hem jou scrotum op laten tillen zo dat ze niet met de onreine grond in aanraking komen. Mochten jullie marokkaanen op een rechtse partij stemmen dan zou ik graag willen weten welke en waarom. En noem ook is nog meer sectoren in NL waar dit soort Abu Guraibisme in voor komt. Hier kun je toch niet serieus op in gaan en dat doe ik bij deze ook niet!!!!! Deze topic kun je beter plaatsen bij het onzin hoekje!!!! :zwaai:

grendel
30-05-2004, 14:55
Origineel gepost door calutron Dan daag ik iedereen uit om met een onderbouwde reactie te komen dat mijn topic onzin is. wie dat niet kan is laf net als de AEL en haar voorman. dus laffe Moslims, en dan klopt mijn topic weer. Oke dus hier bij een laatste kans. Helaas blijfen de pro-Pisrael prikkers weg. Ik ben het wel me je eens hoor. Ik vindt ook dat MASH terug moet op TV :D http://www.euronet.nl/users/mcbeijer/dan/madness/millennium/pix/mash.jpg

Ra3jab
30-05-2004, 15:12
welke programma zond dat gesprek tussen abu jahjah en theo vag goggggggggggggggggggtttttttttfffffft uit

klonbyz
30-05-2004, 15:16
Origineel gepost door calutron Ik zit al een tijdje te filysoferen over het grote aantal gehoofddoekte Moslima's, die zich voor de Linkse gelijke kansen politiek hebben geleend, door in de verpleeging/verzorgings sector te werken. Washandje belangerijker dan Hoofddoek voor Moslima. Nou zoals iedereen weet, dat als je in deze sectoren werkzaam bent dat je ook de mannelijke geslachtsdelen moet schoonmaken voor een "NAVO officier bij voorbeeld" die van zijn Ziontocht waar hij (Christen en Moslim baby's afslachte) gewond terug is gekomen. Linkseraten. En dan nu mijn hoofdvraag aan de Moslims wat vinden jullie van deze boven genoemde scenario, die toch op een redelijke schaal voorkomt. bij de aankomende grote oorlog zal dat ook op grote schaal voorkomen, dus maak jullie borstje maar nat, ook jullie mama's want de blondemoeders die moeten in de woestijn aan de Nederlandse Leopard ll tanks gaan sleutelen, en deze is niet aan Moslimas toe te vertrouwen werk, hee! opeens geld de Linkse gelijkwaardige politiek niet meer. En ik wil ook weten wat jullie van Diab Jahjah vinden, die deze Moslima's ronselt voor het wereld Zionisme door een integratieloze verblijf van deze Moslima's in het westen te verlengen. zoals we uit een van zijn uitspraken kunnen maken. En voelen jullie, Moslim mannen geen rare bij smaakje als jullie terug naar huis komen van een pro-AEL demo. op de zelfde tijdstip dat ook jou Moslimazus/je van haar werk komt waar ze met een Washandje in de scrotum van weet ik veel wie zat te graaien voor haar salaris. waarvan weer een deel aan belasting wordt afgedragen. En een deel wwer naar Defencie gaat ,die Apache's in Afhanistan heeft gestationeerd ,die om de zoveel tijd een Hart of Lever van een Afghaanse meisje met een TOW rakket ala Shawarama Yassin door boort. Na dit hier, gaan jullie Moslims nog op de Linksepartijen stemmen die jullie zo er in hebben in geluisd of, gaan jullie toch voor een politieke partij kiezen, die de terugkeer van Moslim's hoog in het vaandel hebben staan, denk daarbij aan NR, LPF, VVD, VNU, CP86, CD, etc. Correctie. De partij van Wilders en Van Gogh de VVD niet, die willen de Moslims hier houden voor het zakken wassen. dat is hun plezier. P.S. Een Marokkaan vertelde mij dat, als je iemand in Marokko wilt vernederen, zijn vrouwe moet grijpen en tegen betaling hem jou scrotum op laten tillen zo dat ze niet met de onreine grond in aanraking komen. Mochten jullie marokkaanen op een rechtse partij stemmen dan zou ik graag willen weten welke en waarom. En noem ook is nog meer sectoren in NL waar dit soort Abu Guraibisme in voor komt. Hoezo,moslima's werken in de zorg?Die worden onderdrukt en mogen dus niet werken, en al helemaal niet naar buiten.

grendel
30-05-2004, 15:19
Origineel gepost door klonbyz Hoezo,moslima's werken in de zorg?Die worden onderdrukt en mogen dus niet werken, en al helemaal niet naar buiten. Laat staan de mannelijke geslachtsdelen van een NAVO officier schoonmaken :D

rnaj
30-05-2004, 15:19
Origineel gepost door grendel Ik ben het wel me je eens hoor. Ik vindt ook dat MASH terug moet op TV :D http://www.euronet.nl/users/mcbeijer/dan/madness/millennium/pix/mash.jpg iedere dinsdag op rtl5 :D

grendel
30-05-2004, 15:51
Origineel gepost door rnaj iedere dinsdag op rtl5 :D Nog steeds !? Sinds ik mijn eerste woordjes uitbrabbelde is die serie op TV. :D

Pagina's : [1] 2