Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1,5 miljard moslims maar nergens een goed bestuur. Hoe kan dat?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

LZN
30-05-2004, 13:02

Wat mij zo opvalt is dat moslims over het algemeen vinden dat als de Islam het voor het zeggen heeft alles goed is. Maar er is geen plek op de wereld waar je hier een bevestiging voor vindt. Het is eerder zo dat daar waar de Islam heerst er alleen maar sprake is van onderdrukking. Zelfs het communisme heeft een betere staat van dienst! Maar wat ik nog het grappigst vind is dat het op een of andere manier allemaal de schuld van het westen is!?!? En als je dan vraagt hoe dat zit, krijg je van die onzin antwoorden van het steunen van bepaalde landen enzo.. Wie zouden we dan moeten steunen? Hamas? Osama? Taliban? Allemaal plechtige voorvechters van Allah! Zou dit, ogenschijnlijke, chronische gebrek aan inzicht de reden zijn dat ze het met 1,5 miljard mensen nergens goed doen??.

rnaj
30-05-2004, 13:07
Il lees net dat je dan lid moet worden van de AEL, die zullen alles goed en netjes voor je regelen :(

rnaj
30-05-2004, 13:11
Die kwalificatie zou ik niet wiilen geven, maar ik hoop wel dat ie iets ondooit en een beetje uit zijn slachtoffer positie kruipt

batata112
30-05-2004, 13:20
elke keer als er een goed bestuur is, meoten de westerse onderdrukkers hier een stokje voor steken want ja anders zou islam een goeie naam krijgen en dat kan natuurlijk niet voor voorbeelden verwijs ik je door naar taliban regeer epriode in afghanistan en hoe de kruisvaarders deze hebben geprobeerd te laten verdwijnen. maar grappig dat vrouwen zelfs nu nog uit vrije wil de burqa aandoen. klopt zkr niks van de zogenaamde onderdrukkings theorie

DonAgewan
30-05-2004, 13:38

Origineel gepost door Jahrules Wat mij zo opvalt is dat moslims over het algemeen vinden dat als de Islam het voor het zeggen heeft alles goed is. Maar er is geen plek op de wereld waar je hier een bevestiging voor vindt. Het is eerder zo dat daar waar de Islam heerst er alleen maar sprake is van onderdrukking. Zelfs het communisme heeft een betere staat van dienst! Maar wat ik nog het grappigst vind is dat het op een of andere manier allemaal de schuld van het westen is!?!? En als je dan vraagt hoe dat zit, krijg je van die onzin antwoorden van het steunen van bepaalde landen enzo.. Wie zouden we dan moeten steunen? Hamas? Osama? Taliban? Allemaal plechtige voorvechters van Allah! Zou dit, ogenschijnlijke, chronische gebrek aan inzicht de reden zijn dat ze het met 1,5 miljard mensen nergens goed doen?? Dan heb jij vast een goede uitleg niet?

grendel
30-05-2004, 13:39
Origineel gepost door batata112 elke keer als er een goed bestuur is, meoten de westerse onderdrukkers hier een stokje voor steken want ja anders zou islam een goeie naam krijgen en dat kan natuurlijk niet voor voorbeelden verwijs ik je door naar taliban regeer epriode in afghanistan en hoe de kruisvaarders deze hebben geprobeerd te laten verdwijnen. maar grappig dat vrouwen zelfs nu nog uit vrije wil de burqa aandoen. klopt zkr niks van de zogenaamde onderdrukkings theorie En hiermee bevestig je de stelling van de topicstarter.

Deliana
30-05-2004, 13:48
Origineel gepost door Jahrules Zou dit, ogenschijnlijke, chronische gebrek aan inzicht de reden zijn dat ze het met 1,5 miljard mensen nergens goed doen?? Ze doen het toch ergens goed, kijk naar dit forum :o Een duidelijk beleid, dit mag wel, en dat mag niet. Een team moderators die consequent volgens dit beleid ingrijpt. :D

a3ir
30-05-2004, 14:07
Origineel gepost door Deliana Ze doen het toch ergens goed, kijk naar dit forum :o Een duidelijk beleid, dit mag wel, en dat mag niet. Een team moderators die consequent volgens dit beleid ingrijpt. :D :haha: :Iluvu: ;)

AL_ZAWAHIRI
30-05-2004, 15:08
Origineel gepost door Jahrules Wat mij zo opvalt is dat moslims over het algemeen vinden dat als de Islam het voor het zeggen heeft alles goed is. Maar er is geen plek op de wereld waar je hier een bevestiging voor vindt. Het is eerder zo dat daar waar de Islam heerst er alleen maar sprake is van onderdrukking. Zelfs het communisme heeft een betere staat van dienst! Maar wat ik nog het grappigst vind is dat het op een of andere manier allemaal de schuld van het westen is!?!? En als je dan vraagt hoe dat zit, krijg je van die onzin antwoorden van het steunen van bepaalde landen enzo.. Wie zouden we dan moeten steunen? Hamas? Osama? Taliban? Allemaal plechtige voorvechters van Allah! Zou dit, ogenschijnlijke, chronische gebrek aan inzicht de reden zijn dat ze het met 1,5 miljard mensen nergens goed doen?? De Islam heerst op het moment in geen 1 land , de corupte en schofterige leiders van deze landen heersen met zogenaamd de islam in hun rechter hand. Met het mom van dit is de islam. De islam is een heel goed iets wat door vele leiders word misbruikt . Ze onderdrukken het volk ze hebben geen mensen rechten en ga zo maar door . En door dat beleid ontstaat hiet in het wesetn een vertekent beeld als of de islam een geloof van onderdrukking is wat het tegen overgestelde is. Het is niet het schuld van het westen maar van de leiders van de landen met een islamitische achter grond. Die zich meer druk maken over hun paleizen en hun begeerte ten kosten van het volk. Maar ik moet zeggen dat ik hier en daar op het moment veranderingen zie met het beleid die vele leiders voeren ,maar ze zijn er nog lang niet. En de landen moet een hechte band vormen om een duidelijk statement te hebben op de wereld maatsschapij/economie, want de samen werking wat bijvoorbeeld de EU kent dat is ook ver te zoeken bij de verschillende landen. En dan zou je zeggen als je lering van de islam er bij pakt dat nou juist in de islamtische wereld hoog in het vandel moet ziitten niet dus!!!!! Daar ligt naar mijn mening het probleem!!!! En ALLAH(swt) weet het beter!!!!!

grendel
30-05-2004, 16:00
Origineel gepost door Jahrules Maar hoe kan het dan dat in AL die landen waar de bevolking moslim is de leiders ervan corrupt zijn, terwijl dat ook moslims zijn? En alleen roepen dat de islam zo goed is verliest alle kracht als alleen het tegenovergestelde gevonden kan worden (en dat geef je zelf ook toe) "Maar hoe kan het dan dat in AL die landen waar de bevolking moslim is de leiders ervan corrupt zijn, terwijl dat ook moslims zijn?" Omdat de hang naar macht en rijkdom elke religieuze principes opzij zet. Omdat te begrijpen hoef je geen Macchiavelli te zijn :D ;)

CitriC
30-05-2004, 16:25
Origineel gepost door Jahrules Wat mij zo opvalt is dat moslims over het algemeen vinden dat als de Islam het voor het zeggen heeft alles goed is. Maar er is geen plek op de wereld waar je hier een bevestiging voor vindt. Het is eerder zo dat daar waar de Islam heerst er alleen maar sprake is van onderdrukking. Zelfs het communisme heeft een betere staat van dienst! Maar wat ik nog het grappigst vind is dat het op een of andere manier allemaal de schuld van het westen is!?!? En als je dan vraagt hoe dat zit, krijg je van die onzin antwoorden van het steunen van bepaalde landen enzo.. Wie zouden we dan moeten steunen? Hamas? Osama? Taliban? Allemaal plechtige voorvechters van Allah! Zou dit, ogenschijnlijke, chronische gebrek aan inzicht de reden zijn dat ze het met 1,5 miljard mensen nergens goed doen?? die zogenaamde landen zijn landen met grenzen die dwars door volkeren heen gaat. Dat maakt het voor de machthebbers niet gemakkelijk. Vele Arabische landen hebben te kampen met machtstrijden tussen bevolkingsgroepen vandaar dat er nooit stabiliteit in de Arabische wereld is. Op die manier blijven ze altijd afhankelijk van het westen die het erg simpel stelt.. Je geeft wat je hebt of we steunen het verzet en zetten jou af. Daar zijn Groot brittanie en Frankrijk aan schuldig, het westen dus.

CitriC
30-05-2004, 16:58
Origineel gepost door wolfowitz Wat een onzin, tiepies weer zo'n voorbeeld van het is een ander zijn schuld! Je begrijpt me verkeerd, het is niet iemand anders zijn schuld maar het zijn die omstandigheden waaronder een regering slecht functioneerd. Afgezien van de zakkevullers en dergelijke. De zelfde situatie's zie je in Afrika waar de grenzen ook niet logisch zijn ingedeeld.

MELILLENSE
30-05-2004, 17:12
Origineel gepost door wolfowitz Wat een onzin, tiepies weer zo'n voorbeeld van het is een ander zijn schuld! Naar wie luisteren die mensen elke vrijdag in de Moskee??????????? Is het niet naar de Imam, die als we horen wat ze hier in Nederland naar de gelovigen toe zeggen, er OOK HIER niet erg tolerant gedrag jegens andere bevolkingsgroepen, die een andere mening, of geloof hebben, voorschrijven!!!!!! Ze zouden allemaal de moskee uit moeten lopen, en gewoon tegen elkaar moeten zeggen, ELK MENS IS EEN SCHEPSEL VAN GOD, of ie gelooft of niet, zwart of wit, paars of groen, sjiet of soenniet, arabier of afrikaan, Koerd of Amerikaan; EN IK HEB ME BEHOORLIJK TE GEDRAGEN TEGENOVER HEN! Maar dat preekt de Imam niet, en zekere niet de stamleider, of clanleider; bij hun is het "verdeel en heers!" Ons Israëlisch ettertje is weer uit het hol der kakkerlakken verschenen....desalniettemin, welkom terug wolfowitzje. Gelukkig dat er nog iets bestaat als Marokko.nl waar je je frustraties kan botvieren, niet dat je au sérieux wordt genomen want dat zou immers niet logies zijn...om je erbarmelijke Nederlands eens te gebruiken. Toch wel vreemd dat je schijnt te weten wat er allemaal in moskeeën wordt gepredikt. Als onrein individu mag je toch geen stap binnen de moskee zetten, net zoals het een hond verboden is om daar binnen te komen. Of is weer iets van horen zeggen...Natuurlijk wordt er gepredikt dat alle mensen gelijk zijn voor God, maar niet elke mens bejegend God met de égards die Hij van zijn schepsels verwacht. Niet dat het Hem moeilijk is om hen te doen buigen voor Hem - immers God heeft de mens niet nodig - maar juist omwille van het feit dat Hij hen dermate liefheeft dat Hij hen de vrijheid gegeven heeft om zelf over hun daden te laten beslissen...waarvoor ze uitendelijk ook verantwoordelijk zijn. En juist door dat zelfbeschikkingsrecht en de mogelijkheid om zelf te beslissen, hebben de mens en de wereld ervoor gekozen om dat kleine, nietsbetekende gestolen landje aan de Middelllandse Zee als wortel van het kwaad te aanzien waarbij doorheen gans de geschiedenis steeds weer bloed is moeten vloeien omdat sommigen zich uitverkoren voelen jegens God....Gek, maar waar. Je zult dan ook wel begrijpen dat je ellenlange litanieën zo hol als je hoofd beginnen te klinken en eigenlijk meer en meer op rasechte leugens beginnen te gelijken....een wolfowitz waardig. Het lijkt wel of de wereld in de ban is van de Islam....en dat kan alleen maar een goed teken zijn, althans voor sommigen...voor anderen is het weer een doorn in het hart, maar dan nog nog, what's new in this world MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
30-05-2004, 17:43
Origineel gepost door freedomfighter millense dat komt door zionisten zoals jij! Jullie spelen als in de kaart en komen nu met dit soort opmerkingen schaamtelozehond Salaam alaikoum freedomfighter Waarschijnlijk heb je de tekst niet goed begrepen of kun je je uitspraken ook beargumenteren? Iedereen kan schelden, freedomfighter...maar je gescheld ook staven aan de hand van een nuchter, rationeel antwoord is andere koek... Wil je niettemin toch een poging wagen? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
30-05-2004, 18:07

Origineel gepost door freedomfighter schelden ? Ik zeg waar het op staat dit is echter niets minder dan de realiteit, ik heb niet eens zin om jouw domheid te detailleren oh darling toch, je domheid blijkt al uit jouw schrijven.Dit is niets minder dan een irrationele topic die haat jegens de moslims te zaait. Gezien jouw idool philip de winter daar ook nog koek van lust heb ik hier niets meer aan toe te voegen.Sluit je aan bij jouw rascistische zionistische vriendjes.In jouw optiek is israel dan ook de enige demoncratische staat in het MO.zie de uitspraken van jouw idool. Laat ik maar geen woorden aan u vuil maken. Adieu!! Veel opvoeding heb je kennelijk van thuis niet meegekregen, freedomfighter; Ten eerste, als iemand jou groet met de naam van Allah(swt), dan groet je terug in Zijn naam, of je zwijgt in alle talen, Ten tweede, misschien is het jouw gewoonte om vreemde mannen gelijk te benaderen met 'Darling' en misschien met zelfs meer, maar weet dat ondergetekende niet geïnteresseerd is in een straatmadeliefje die de matras is van menig perverseling... Ten derde, gezien je intellectueel vermogen bij jou kennelijk 80 cm lager ligt of vertroebeld wordt door je maandstonden, is het inderdaad wijselijk om je woorden verder niet vuil te maken...aan je handen heb je immers al genoeg. Het ga je goed, freedomfighter, in alles wat je doet...ook al is het vechten voor je vrijheid als libertijnse vrouw. End of story. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12