Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan iemand mijn helpen met een mvv aanvraag?

misszina2
27-09-2009, 02:14

Best mensen ik wil mijn man naar nl halen maar ik wil wetenof de heffingkortingenoke mee telen als inkomsten. wie kan mijn helpen aub!!!!!

hakika
27-09-2009, 17:36
Salam alaykum. misszina2 Ik ben ook heel hard bezig en op zoek naar mensen die hun partner naar nederland willen halen... Ik ben nederlandse en wil mij man graag naar nederland halen..inchallah heel vlug maar met die regels van dit land( soms/heel vaak schaam ik me om nederlander te zijn) zal dit niet snel zijn. Nu op deze site www.buitenlandsepartner.nl vind je van alles over hoe en wat je moet doen en niet moet doen voor een mvv. Misschien kende je deze site al maar toch... Heel veel sterkte en geluk en Inchallah gaat alles voor spoedig. Beslama Hakika

Madini
27-09-2009, 19:18
Best mensen ik wil mijn man naar nl halen maar ik wil wetenof de heffingkortingenoke mee telen als inkomsten. wie kan mijn helpen aub!!!!! naast de hierboven opgegeven site, kan je ook op de site van justitie kijken naar de mogelijkheden en de regels. ik wens heel veel succes verder.

misszina2
27-09-2009, 23:41
bedankt voor je tip.

dunai
01-10-2009, 19:44

hoi dames, ik ben jullie voor geweest en mijn mijn man ook hier naar toe gehaald en hamdolilah mijn man was binnen 7 weken hier, als jullie vragen hebben kunnen jullie mij het beste pm omdat ik niet vaak online ben. gegroet,

Experience
01-10-2009, 20:10
Als je nog meer info wil of er niet uitkomt dan kan je het beste langs de IND gaan of even bellen.

Parfummetje
01-10-2009, 21:47
Heffingskortingen tellen niet mee als inkomsten.

Berber4life
01-10-2009, 23:31
hoi dames, ik ben jullie voor geweest en mijn mijn man ook hier naar toe gehaald en hamdolilah mijn man was binnen 7 weken hier, als jullie vragen hebben kunnen jullie mij het beste pm omdat ik niet vaak online ben. gegroet, en hoe heb jij dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag:D

misszina2
02-10-2009, 00:05
beste mensen, Bedankt voor jullie reacties.ik heb de ind gebelt en heb een advocaat genomen die zegt dat het mee telt als inkomsten.

anissa.kan
02-10-2009, 13:16
hoi dames, ik ben jullie voor geweest en mijn mijn man ook hier naar toe gehaald en hamdolilah mijn man was binnen 7 weken hier, als jullie vragen hebben kunnen jullie mij het beste pm omdat ik niet vaak online ben. gegroet, he meid, 7 weken hoe heb je dat gedaan ? woon je in Belgie ?

dunai
03-10-2009, 18:48
hoi meiden nee ik woon niet in belgie ik woon gewoon in nl, ik voldeed aan alle eisen en gewoon stap voor stap zonder enig hulp van een advocaat je hebt ook geen advocaat nodig want alles is echt heel duidelijk. het is gewoon een kwestie van alles op tijd verzamelen van papieren.

misszina2
03-10-2009, 23:17
ik heb oke alles toe gezonden alles wat ze nodig haden maar ze wouden toch een nieuwe werkgevens verklaring. heb ik optijd toe gezonden.maar kreeg een brief van de ind dat mijn man geen visum krijg.dus moet ik wel in bezwaar gaan maar gelukig loopt dat.ze maken heel veel fouten bij de ind. maar gelukig voldoe ik aan alle eisen.