Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leuke meid gezocht voor mijn zwager(25)

rascouma
18-11-2002, 23:45

help ik zoek een leuke meid voor mijn zwager 25 jaar hij is 25 jaar en heel lief en mooi wie wil seriues trouwen hij is heel wanhopig help je zult een mooie leven hebben met hem hij is heel lief voor anderen net als mijn man je zult niks te kort komen garantie geef ik je je hele leven nou ik wacht op reacties doei

Jebliyaaa
20-11-2002, 22:50
Origineel gepost door rascouma help ik zoek een leuke meid voor mijn zwager 25 jaar hij is 25 jaar en heel lief en mooi wie wil seriues trouwen hij is heel wanhopig help je zult een mooie leven hebben met hem hij is heel lief voor anderen net als mijn man je zult niks te kort komen garantie geef ik je je hele leven nou ik wacht op reacties doei halloo... hoe kan ie nou wanhopig zijn als ie knap is en alles??... :rolleyes:

rascouma
21-11-2002, 11:45
moeilijk een leuke meid te vinden die echt serieus mee verder wil en een goed huwelijk mee te krijgen

Anya
21-11-2002, 11:45
lieve meid, ik wil wel trouwen maar ik ben van belgie :-) zie het niet zitten om all the way naar nl te verhuizen, home sweet home he veel succes!!!

Lilipop_leila
21-11-2002, 12:15

haaaaaloooooooooooooooooooooooo :D hahahahaha wajowwwwwwwwm dit is geen yasmina dating, je moet naar een andere forum lieve schat ;) moehim het is wel leuk dat je voor hem zoekt, mar laat hem lekker zelf zoeken als Allah ( SWT) het wilt dan ontmoet hij de ware wel inshallah zeggen wij moslims dan :D vraagje voor yesmeen, waar uit rdam??/ ik kom ook uit rdam ( tenminste als je dat wilt zeggen natuurlijk beslamaaaaaaaaaa