Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel marokkaanse vrouwen roken JOUANNA'S???

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-11-2002, 23:37

Dag mensen, Ik ben doctor Rachid Marihuanid. Ik ben bezig met een onderzoek onder marokkaanse jongedames. Hoe vaak rookt een marokkaanse jongedame een jouanna??? :D Ik ben persoonlijk benaderd door minister Nawijn om dit te gaan onderzoeken. Het schijnt dat hij deze meisjes goed aandacht wil geven en ze een andere etiket wil geven in onze hedendaagse maatschappij. Hij pleit ervoor om hun dan ook terug te sturen naar hun landen van toekomst in plaats van herkomst. Nawijns assistent Doctor Rachid Marihuanid :zwaai:.

Nadiah
19-11-2002, 05:41
hahahahhaahahahhahah.. laat me niet lachen.. denk je dat mensen dat gaan toegeven om vervolgens terug gestuurd te worden..... nee dus.. denk na man.. en ik geloof er geen snars van dat je Nawijns assistent bent.. dus bye bye

ibtis01
19-11-2002, 06:01
nee ik geloof er ook geen bal van!!!!!!!!!!!!!!!! EEN MAROKKAAN ASSISTENT VAN NAWIJN.HAHAHAHAHAHAHAHA.LAAT ME ALSJEBLIEFT NIET LACHEN WIL JE!

Tofu-in-de-fik
19-11-2002, 07:28
Origineel gepost door Nadiah hahahahhaahahahhahah.. laat me niet lachen.. denk je dat mensen dat gaan toegeven om vervolgens terug gestuurd te worden..... nee dus.. denk na man.. en ik geloof er geen snars van dat je Nawijns assistent bent.. dus bye bye Ben je blond ofsjo????

Military_Minded
19-11-2002, 11:34

Dat er mensen ook maar twijfelen of het echt is of niet......dat is al triest!! P-

Lunatic
19-11-2002, 11:36
ja echt voor een keer ben ik het eens met miltary minded behalve dat trieste

RaZer
19-11-2002, 11:36
Zijn er echt mensen die twijfelen ofdat het echt is. Je hoeft niet met argumentem te komen TUURLIJK is het onzin.. haha

GekkeTurk
19-11-2002, 12:00
ewa iedereen doet het voor zoch zelf oke een jonko klappen is flex weetje maar ieder voor zoch zelf tog

RaZer
19-11-2002, 12:47
Origineel gepost door BaByCaKe Mijn vriend vind het ook lelijk als ik een jillie rook.. maar ik ben geen marokaanse trouwens! En waarom rook jij een :confused: jillie :confused: dan?

Lunatic
19-11-2002, 12:55
Origineel gepost door Nourdin555 hahahahah... zeker wel veel meisjes hjoor. ik zie wel veel chimeids in coffeeshopes. Maar ja, moeten ze zelf weten toch? en hoe weet je dat? je gaat er zelf dus ook heen en mensen of het nou een jongen of een meisje is die het doet moet diegene toch zelf weten is toch allebei haram shit man waarom wordt haast alles voor de jongen gedoogd?

Intisar1985
22-11-2002, 14:47
He eehhhhh DR. zeg je toch, nou een ding als je een hoog opgeleide studie hebt genoten, dan weet je toch ook wel dat dit een ontzettende domme vraag is dat je hier stelt, denkt u nou echt dat mensen hier op gaan reageren???? nou ja weet je wat ik hoop dat deze hele enquete of onderzoek mislukt.

mimi_tangaouia
22-11-2002, 17:52
Origineel gepost door lemarocain Ik had nooit gedacht dat we echt superdomme marokkaanse zusters hadden. ik heb domme blondjes gekend in mijn leven, maar bij sommige marokkaanse meiden overtreft het echt totaal wat mensen over blonda's zeggen. Er zijn een aantal dames hiero die dus twijfelen of het echt waar is, dat Doctor Rachid Marihuanid de assistent van demissionair minister Nawijn is. Ik ga volgende keer een nieuw bericht plaatsen, HOE WERKEN DE BRAINS VAN EEN MAROKKAANSE MEISJE?????????? WAJOJJJJJJJ, Marokkaanse meiden uit el rif zijn geboren met el kif. Dat verklaart het misschien. STONED 4 LIFE DIE DAMES!!!!!! PEACE OUT BRO'S :p wat jij nu doet is een groep aanspreken fout heel fout :jammer:

Intisar1985
24-11-2002, 21:30
Le maroc boY wat bedoel je met je uitspraak????? verklaar het eens, ben je het er niet mee eens met wat ik denk of zeg????? el moehim leg het uit.......

-Reda-
25-11-2002, 09:43
Origineel gepost door BaByCaKe NIEUWS; ik ben gestopt met die troep!! Goed he?! :goedzo: ik ben trots op je :D

Anya
25-11-2002, 10:16

euh, I don't?? :-( is de verhouding meisje-joint zo erg gesteld mss??

Pagina's : [1] 2 3