Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verantwoording

CrazyInLove
30-05-2004, 01:39

Er zijn hier leden die me storen om kort te zeggen, die zichzelf verantwoorden... Wie doet... Niet dat ik het doe echttt bullshit, ik haat het soms gewoon om topics te openen van bepaalde leden omdat zij elke keer HEILIG zijn... PFFFFFF meliet toedels :zwaai:

amira_roosje
30-05-2004, 01:44
ik ook ik snap ni hoe dat mensne zo scheinheilig doen

amira_roosje
30-05-2004, 01:46
Origineel gepost door papa Niemand op deze aardbol is heilig. Degenen die dat op dit forum denken zijn van die betweters die altijd met opgeheven vingertjes naar anderen wijzen en ze zwart proberen te maken door te schelden. Het geeft wel aan hoe naief een deel van de (voornamelijk) jeugd is die hier ronddwaalt...Ze hebben zeker niet geleerd dat je ook naar jezelf moet kijken. wat een leuk nick heb je papa voel je machig zo ik vroeg mij gewoon af ni slecht bedoelt

CrazyInLove
30-05-2004, 01:48
Inderdaad Papa

amira_roosje
30-05-2004, 01:56

Origineel gepost door papa Ach ik ben wat ouder dan de meeste anderen hier en zie hoe naief mensen vaak kunnen zijn...Dat was vroeger ook al zo hoor. Mensen vinden TMF en de laatste mode belangrijker dan hoe het met de wereld gaat. Ik vind de de slechte toestand in de wereld wel zorgelijk en zie dingen die anderen niet willen zien. Gingen ze me Papa noemen. Zo van 'die maakt zich te druk'. Ik wil echter gewoon realistisch zijn en meer niet. Ieder zijn eigen mening is bij mij geen punt. En ook ik maak veel fouten hoor. Maar die bijnaam die ik nu gebruik als nick vond ik wel origineel vanwege mijn instelling dus vandaar. :zwaai: hoe oud ben je dan als is dat mag vragen

Miss9
30-05-2004, 10:20
Origineel gepost door CrazyInLove Er zijn hier leden die me storen om kort te zeggen, die zichzelf verantwoorden... Wie doet... Niet dat ik het doe echttt bullshit, ik haat het soms gewoon om topics te openen van bepaalde leden omdat zij elke keer HEILIG zijn... PFFFFFF meliet toedels :zwaai: Waneer jij denkt te weten dat zij niet de waarheid spreken, laat het dan hangen ,je hebt er toch niets aan om er op in te gaan. Dat is nou eenmaal de persoonlijkheid van zon persoon...

SABRI_Y
30-05-2004, 11:17
je kon gewoon niet slapen!

CrazyInLove
30-05-2004, 12:46
Dat ook Sabri