Bekijk originele versie : boodschap voor de playboys.
marcogirl
30-05-2004, 01:30
stop er mee en zoek zelf eens werk, en hoe a.u.b op met mensen kwetsen en ze gebruiken
Boodschap voor de desbetreffende Marokkaanse meiden:
Eigen schuld. Als je de islam zou praktiseren, zouden de players je niet kunnen gebruiken. Dus stop met janken en aanvaardt de gevolgen van je eigen daden.
Miss_Tamazigt
30-05-2004, 11:40
Papa Heeft GEsproken :D
Origineel gepost door papa
Het probleem is de media in dit land. Kijk eens wat je op TV ziet enzo. Alles moet groot en mooi zijn. Het materialisme en imperialisme viert hoogtij hiero. En daar willen velen een graantje van meepikken. Helaas zijn er ook velen die daarvoor niks willen doen. In plaats van hard te werken en studeren gaan ze anderen uitbuiten. En waarvoor? Alleen voor luxe zaken als een BMW en dure woning. Alsof het leven daarom draait. Ze zijn vergeten waar het om gaat en de media is daar mede schuldig aan door de materialistische propaganda die ze de wereld insturen. Een echte moslim die de Koran volgt zal daarvan niks meekrijgen omdat hij er simpelweg niet naar kijkt en/of luistert. Degenen die hun geloof niet serieus nemen zijn wel de klos en laten zich verblinden door de mooie dingen in het leven zonder zich te realiseren dat het leven niet bij de dood ophoudt.
papa wallah ... ey jij mag van mij wel spreken, je praat geen poep.. je weet wat je zegt... sommige komen met problemen uit hun gezin.. en maken er een feit van...
ik geef je gelijk, meiden van tegenwoordig kijken TV en willen netzo als de mensen daarop hun leven zien...
moehim......
Misschien dat wel maar die joNgens zijn Ook maar Boys die alleen aan hunzelf denken maar zodra Een van hun zusjes of zussen of nichtje nichten Het doen dan is het ineens NIet normaal maar wanneer hun het doen Mag het wel Dat Is een Fout dat in hun hersenen gegraveerd staat Want Zowiezo BooNtje komT om zijn Loontje de mEiden boeten Op ddat moment dat het gebeurd Maar de boys Komen er Later wel achter... Zo ver Mijn mening dan..Dagieshh
dat is normaaal....!! dat je zusje wel beschermt, je wilt dat j zus dezelfde fouten maakt als die andere........ heb je toch nog een stukje gevoel en verantwoording in je ... !! ofnie
ik gun me zusje wel een vriend, maar ik wil em wel kennen....en ze moet het me meteen vertellen vanaf de eerste dag , dus niet 2 jaar later anders haal ik ze direct uit elkaar!!!
het is gewoon zo dat als je zelf harten breekt en speelt, dan je zusje niets gunt omdat je weet dat de meeste jongens zoals jou zijn... dus ook maken & breken..
peace!
Nee maar daar zie je het verkeerd In.
Jongens ook al zeg je ze zo vaak niet doen...
Ze blijven het doen is net een verslaving..
Maar dat over wat je zei me zusje mag een vriend ze moet komen vertellen..
Nou geloof me ze zal dat niet doen Tenzij jullie goeie relatie hebben Maar Tegenwoordig alle joNgens zijn Bla vooral die van 18 19 20 21 In alle leeftijden en maten heb je ze...
Maar echt Je wil niet dat je je zusje zoiets overkomt doe het Dan ook niet bij een andere Want dat Meisje is ook een zusje of zus van iemand begrijp je.....
EERST ALTIJD BIJ JEZELF BEGINNEN.....
Lady_moi
30-05-2004, 12:13
Een serieuse jongen komt gewoon je hand vragen
En een serieuse meiske weigert een relatie
Origineel gepost door Lady_moi
Een serieuse jongen komt gewoon je hand vragen
En een serieuse meiske weigert een relatie
JUIST ! ZO HOORT HET OOK !
:zwaai:
Lady_moi
30-05-2004, 12:37
Jep
HOudt je bezig met t goede.. en je zult nooit last hebben van een broken heart of what so ever...
Origineel gepost door Najib26
Eigen schuld. Als je de islam zou praktiseren, zouden de players je niet kunnen gebruiken. Dus stop met janken en aanvaardt de gevolgen van je eigen daden.
Grappig dat je nu opeens weer de meiden erbij betrekt. Als dat op jou topic eens gebeurt dan zeg je wel altijd "open daar dan een topic over"!
:giechel:
Origineel gepost door Marusa
Grappig dat je nu opeens weer de meiden erbij betrekt. Als dat op jou topic eens gebeurt dan zeg je wel altijd "open daar dan een topic over"!
:giechel:
Het een heeft met het ander te maken.
Ga je tegen een leeuw vragen: aub dood dat lieve hertje niet?
Of ga je het hertje waarschuwen om afstand te nemen.
Zo is dat met players ook. Je kunt wel aan ze vragen of ze aub de meiden met rust willen laten, maar ze doen het tcoh niet. Dus dan kun je beter de meiden waarschuwen dat ze uit de buurt van players moeten blijven, geen vriendjes moeten nemen en de islam moeten praktiseren.
Origineel gepost door Najib26
Wordt toch gay, overal waar ik kom plaats je iets NEGATIEF over the girls. :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.